Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Bijna elke match lagg en precies bij de momenten dat je moet verdedigen of als je rond het 16 meter gebied bent.

Dit klinkt inderdaad als EA :7. Echt waardeloos, welk spel dan ook.

• Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

138

• TekaLoca

86

• KoningJesper

58

• LionOfHolland

41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Qua Multiplayer is fifa toch echt een kansloos brak EA spel.

Bijna elke match lagg en precies bij de momenten dat je moet verdedigen of als je rond het 16 meter gebied bent.

En nee, kom a.u.b. niet aan dat het aan mijn internet ligt, want alle games werken goed behalve Fifa.

Echt EA zut.

Tot zover mijn rant bekdicht.gif

Dat ligt aan jou maar goed

Emineke is weg en nu de blauwe de jong en goude willems is weg voor blauwe willems

Geplaatst:

Ik heb de laatste tijd ook veel problemen met hun servers. Het ligt dus inderdaad niet aan jouw internet, Crypteq. Maar we weten al langer dan vandaag dat de EA servers pure schijt zijn toch? :)

Geplaatst:

Net een match met 4-0 verloren terwijl ik 2 keer zijn aantal schoten op doel had. Dit verzin je gewoonweg niet. Dit moet echt uit FIFA 16, ik verlies echt enorm vaak tegen de gang van het spel in. Iets dat ik in 14 toch minder ervoer.

Dit noem ik dus Fifa Handicap en ik word er echt schijtziek van. Maar altijd als je de wedstrijd domineert en je kans na kans creëert lijkt de tegenstander af en toe een mega boost mee te krijgen van het spel richting jou doel met een genadeloze perfecte finish uit een positie waar jij eerder 3-4 keer miste.
Geplaatst:
Dit noem ik dus Fifa Handicap en ik word er echt schijtziek van. Maar altijd als je de wedstrijd domineert en je kans na kans creëert lijkt de tegenstander af en toe een mega boost mee te krijgen van het spel richting jou doel met een genadeloze perfecte finish uit een positie waar jij eerder 3-4 keer miste.

Kon het zelf niet beter verwoord hebben. :puh:
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik zou graag nog eens 10 wedstrijdjes op rij hebben waar ik niet tegen het spel, maar tegen m'n tegenstander speel.

Kijk, ik snap best dat je eens kan verliezen tegen de gang in van het spel, maar dit gebeurt me nu letterlijk 8/10 van m'n spelletjes. Leg mij aub ook eens uit hoe het kan dat ik met Lionel Messi vanop de rand van de 16 voor een leeg doel kan overschieten terwijl ik 1 keer kort op de schietknop drukte.

Dit slaat echt helemaal nergens meer op. :N

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vond 14 echt pakken beter. Ik heb bij 15 niet het gevoel bij het schieten dat ik controle over de bal heb. Afstandsschoten zijn gewoon zo goed als onmogelijk terwijl ik op 14 toch wel af en toe een lekker goaltje maakte. Bij 15 is elk afstandsschot dat erin gaat(en dat gebeurt niet veel) een toevalstreffer/geluksgoal en als er eens een bal ingaat(zelfs al is het een 99% kans), dan heb ik niet het gevoel dat ik er de controle over had.

(Ik zit desondanks wel in Divisie 3 op dit moment, daar niet van.)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Met wat voor spelers probeer je die afstandsschoten dan? Meer dan de helft van mijn ballen vanaf een meter of 25/30 gaat erin met spelers als Rodríguez en Schweinsteiger.

Geplaatst:

Rakitic, Messi, Neymar en Suarez. Met de andere begin ik er meestal niet eens aan. Van dit rijtje heeft enkel Neymar -80 long shots(70), de rest 80+. Moet normaal gezien toch wel lukken?

Hoe nemen jullie je afstandsschoten? Rondje of gedurfd schot met L2 ingedrukt of gericht met R1 ingedrukt? R1 is bij mij meestal een drama. :7

Geplaatst:

Alleen rondje, en er even op letten hoe je speler staat (beetje schuin richting het doel). Verder doe ik weinig bijzonders.

Geplaatst:

Afstandschoten doe ik soms met L2, andermaal met R2 (dus gewoon als de speler aan het rennen is). Bij deze twee opties krijgt de bal een erg raar effect mee.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik moet maar wat meer gaan zeuren over afstandsschoten, de ene na de andere vliegt er atm in. Nu al 2 afstandsdoelpunten in 1 helft en ervoor had ik er ook al een paar in wedstrijden. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Vandaag blokkeerde de scheidsrechter m'n verdediger die zeer makkelijk een bal ontzet zou hebben...

Jep, er volgde een tegengoal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...