Jump to content

Koop jij GTA V (opnieuw)?


Hanneswasco

Nieuwe release GTA V  

96 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij GTA V kopen?

    • Ja, op PC en ik heb het al op een console
      27
    • Ja, op PC en ik heb het niet op een console
      10
    • Ja, op PS4/Xbone en ik heb het al op een console
      47
    • Ja, op PS4/Xbone en ik heb het niet op een console
      2
    • Neen, ik heb het spel al op console
      28
    • Neen, ik heb het spel nog niet
      3


Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Votair

    7

  • DDT Dorus

    4

  • Niked

    4

  • TrueSkum

    4

  • 4 weken later...

Ik heb hem nu op de Xbox en ga over op de PC versie. En dan ook wat meer online spelen. (Maar ook gewoon weer voor de single player.)

Vind het nog steeds een heerlijk spel, en de extra graphics vind ik het gewoon waard om het nog een keer te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang ik Online nog niet zat ben en Online voor de xbox 360 nog niet dood is blijf ik gewoon op de 360 spelen. Ik laat me echt niet om praten alleen maar voor een paar auto's en andere updates meer. Moet wel zeggen dat ik jaloers ben op de updates en de graphics van de nieuwe gta V voor de next gen maar ik vind het niet waard om een nieuwe dure console daarvoor aan te schaffen.

Nee, vind het goed zo op me 360 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, pure geld verspilling.

Ik heb hem al op ps3 en als ik ooit

een ps4 ga kopen koop ik er niet een

game bij die ik al heb.

Die mensen van de old-gen laten

zich verlijden door de betere graphics

en extra's. Uiteindelijk komen ze erachter

dat bijna alles hetzelfde is als old-gen

en hebben €60,- verspild :7:t

Link to comment
Delen op andere websites

Zit sterk te twijfelen tussen GTA V en Call Of Duty: Advanced Warfare. Allebei hebben ze hun nadelen: Call Of Duty: AW is te futuristisch en GTA V heeft voor de PS4/Xbox One maar liefst 50 GB (1/10 van 500 GB is gelijk weg). Maar ze hebben allebei hun voordelen: Call Of Duty: AW heeft een goede storyline (als ik naar de trailers kijkt), zombies keren terug en nog veel meer. GTA V heeft mooiere graphics, 30 man online, noem maar op. Het zal een lastige keuze worden, maar ik zie het wel deze week even. Far Cry 4 en AC; Unity komen er sowieso. Want ik wou 3 games kopen, GTA V en Call Of Duty: AW mogen het uitmaken voor de derde game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

NEE. Tenzij je er niet meer onderuit kan komen en dat duurt ( denk ik) nog wel even... Dat ie goedkoper is als de ps3 bij introductie, is nog niet voldoende overtuiging voor mij. En dan bedoel ik de console mee waar ik de aanschaf ook voorlopig van uitstelt!

Bewerkt: door gta-collector
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, nadat ik eerder nadrukkelijk had aangegeven géén exemplaar van GTA V te kopen, hebben de nieuwe features mij toch aan het twijfelen gebracht. Alles ziet er gelikt uit. Er bestaat alleen het risico dat het uiteindelijk toch allemaal tegenvalt. Dillema's, dillema's...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...