thebig Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Als Nederland dood lijkt, staat Sneijder eindelijk op. Het lijkt wel of hij de hele tijd naar dit moment toewerkte. Ze verdienden er wel een, deze helft. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Spannende wedstrijd, Nederland-Mexico. Allebei hele goede teams. Op het moment is het 1-1, ik denk dat het 2-1 wordt maar ik weet nog niet voor wie. Reageren
JustHano Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 waaaaatttttt, in de laatste minutennnhjdsbcjdshcx SNEEEIIJJDDEERRR, HUNTELAAARRTTRRGGFYH Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Robben, wat daal jij in mijn achting zeg. Reageren
JustHano Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 WINST WINST WINST WINST!!!!! Reageren
thebig Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Gefeliciteerd, Nederland Door het oog van de naald gekropen wel. Laat dat voetbal van de eerste helft maar achterwege in de kwartfinale. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Niet onverdiend dat NL door is, manier waarop is gewoon om te huilen. Maar het is in the end toch verdiend, dus gefeliciteerd! Reageren
Crypteq Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Niet onverdiend dat NL door is, manier waarop is gewoon om te huilen. Maar het is in the end toch verdiend, dus gefeliciteerd! Ben ik het niet helemaal mee eens, in de tweede helft vond ik ze beter spelen dan de Mexicanen.Maarja: het gaat om de winst. Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Niet onverdiend dat NL door is, manier waarop is gewoon om te huilen. Couldn't care less. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Ben ik het niet helemaal mee eens, in de tweede helft vond ik ze beter spelen dan de Mexicanen. Maarja: het gaat om de winst. Ik heb het totaal niet over het spel van Nederland, daarom vind ik het ook verdiend dat ze door zijn. Ik heb het over die discutabele penalty met een duikende Robben. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 ... Ik dacht dat we verloren, maar verdomd zeg die schwalbe van Robben brengt ons tot de kwartfinale. :O Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Ik ben het wel met MP eens. NL speelde kut en Mexico speelde mooi. Maar het is natuurlijk geweldig dan NL door is Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 (bewerkt) Ik ben het wel met MP eens. NL speelde kut en Mexico speelde mooi. Maar het is natuurlijk geweldig dan NL door is 1ste helft wel ja, 2de helft was Mexico toch behoorlijk kut en NL dat mooi voetbalde. Bewerkt: 29 juni 2014 door MegaPilot Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Beetje simpel gegeven penalty ja, maar dat deert me uiteraard niet in ons voordeel. Hoera!! Overigens, de eerste keer dat Robben 'viel', had hij gewoon nog door kunnen lopen. Leuk dat hij penalty's kan versieren, maar het rendement is zo klein dat je in mijn ogen beter voor (het verdere verloop van) de actie kunt gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.