Crypteq Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Het was niet eens een harde bal, en al die spelers van Griekeland staan er maar een beetje naar te kijken. Reageren
thebig Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Wat een goal van Ruiz. De keeper keek hem binnen. Costa Rica is weer wakker. Zien ook net een penalty door de neus geboord. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 In ieder geval 1 basisspeler er niet bij tegen Nederland (Duarte). Althans, ik neem aan dat rode kaart ook één wedstrijd schorsing is wanneer het een dubbele gele kaart betreft? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Volgens mij wel. Al boeit het niet, Costa Rica maakt geen schijn van kans tegen Nederland. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Griekenland scoort. @MP: dat zou je ook zeggen, ja, maar ja... In een poule met Uruguay, Italie en Engeland eerste worden, dan ben je ook niet slecht. Reageren
Venzio Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 We gaan (zeer waarschijnlijk) verlengen! 1-1! Reageren
thebig Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Griekenland verdient dit echt in de verste verte niet. Wat rot voor Costa Rica dat ze dit op het laatst nog tegen krijgen. Domme actie van Duarte ook wel, om met een gele kaart zo'n overtreding te maken. Ik hoop dat Costa Rica het nog kan uitzingen tijdens de verlengingen, daarna pakt Navas ze wel allemaal. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Griekenland zou nog een mooier cadeautje zijn voor Nederland. Reageren
Dexist Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 man ik ben al moe, en nu nog verlenging.... man man man Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Spijtig voor de Costa Ricanen Sebiet gaan de Grieken (mijn persoonlijke mening onterecht) door naar de Kwart Finale! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Griekenland is al helemaal een vogel voor de kat als Nederland wacht. Maar goed, ik klaag niet. Dan maar weer een euro of 10/20 op NL zetten. Reageren
thebig Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Als ze door moeten naar de kwartfinale, hoop ik dat Nederland ze met 20-0 naar huis terug stuurt. Domme Grieken ook. Weten ze daar nu echt niet dat vliegtickets in de zomervakantie duurder zijn dan buiten de vakantie? Ik denk dat het land nu moord en brand schreeuwt. Reageren
Cabyon Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Griekenland is moeilijker spelen dan de Costa Ricanen, die houden alles potdicht. Overigens net voor de lol via de Amerikaanse zender ESPN naar deze wedstrijd gekeken. Mijn advies is: nooit naar die zender schakelen. Dachten dat Costa Rica een eiland was. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 (bewerkt) Als ze door moeten naar de kwartfinale, hoop ik dat Nederland ze met 20-0 naar huis terug stuurt. Zal maar magere overwinning voor Nederland zijn, gewoon als nietsnutten verdedigen kunnen de Grieken wel. Domme Grieken ook. Weten ze daar nu echt niet dat vliegtickets in de zomervakantie duurder zijn dan buiten de vakantie? Ik denk dat het land nu moord en brand schreeuwt. Griekenland is moeilijker spelen dan de Costa Ricanen, die houden alles potdicht.Ja, en zo verneuken ze ook hun eigen kansen. Griekenland kan niet scoren uit een of andere counter, hun spelers zuigen gewoon. Ze kunnen maximaal de executie uitstellen. Bewerkt: 29 juni 2014 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.