Together Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Wacht... zijn er zelfs straten? Voor wat Twedeldie? Want ik ben nog nooit online geweest . Ik ken ook iemand die graag op deze server wil. Alleen hij is hier geen lid . Moet je 1 maand actief zijn en 50 berichten hebben voordat je op de server mag? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Wacht... zijn er zelfs straten? Niet echt, ik doe dat gewoon voor de fun, straten maken. Als je wilt kun je er zelf maken. Ik ken ook iemand die graag op deze server wil. Alleen hij is hier geen lid . Moet je 1 maand actief zijn en 50 berichten hebben voordat je op de server mag? Er zijn geen eisen voor. Het zou volgens mij wel beter zijn dat hij een account aanmaakt. Lijkt me het best. Mijn broer heeft er ook speciaal een account voor aangemaakt. Reageren
Votair Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Bezig met iets onder de spawn. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Waarom maken we niet allerlei straten en verbinden deze met elkaar, en bouwen huizen aan de wegen? Dan hoeven we ook niet de heletijd cords door te geven. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Waarom maken we niet allerlei straten en verbinden deze met elkaar, en bouwen huizen aan de wegen? Dan hoeven we ook niet de heletijd cords door te geven. Ook in de survival! Reageren
thebig Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Het is me nog altijd niet gelukt om op de server te komen. Maar goed, meestal kijk ik een serie in de avond of GTA V, dus zo nodig is het niet. Reageren
Votair Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 (bewerkt) Het is me nog altijd niet gelukt om op de server te komen. Maar goed, meestal kijk ik een serie in de avond of GTA V, dus zo nodig is het niet. Wat is je Minecraftnaam? Dan whitelist ik je wel even. EDIT: Paintball lobby is af! Nu alleen nog een Paintball map en jullie kunnen gaan paintballen! Bewerkt: 16 juli 2014 door Votair Reageren
thebig Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 thebig gewoon. Skullz had me al gewhitelist zei hij. Reageren
Votair Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 thebig gewoon. Skullz had me al gewhitelist zei hij. Ik heb je gewhitelist, maar welke foutmelding krijg je als je de server probeert te joinen? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 De Twedeldie Basic Shop is weer geopend! En nieuwer dan ooit! Reageren
Niked Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 thebig gewoon. Skullz had me al gewhitelist zei hij. Ik heb je gewhitelist, maar welke foutmelding krijg je als je de server probeert te joinen? Je staat er al 3 keer op ik heb je erop gezet dion heeft je erop gezet en votair heeft je erop gezet Reageren
Together Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 (bewerkt) Mag ik vragen waarom Skullz en Votair admins zijn? Is dit niet oneerlijk tegen over de andere leden? Bewerkt: 16 juli 2014 door GTA5BOY Reageren
Twedeldie Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Mag ik vragen waarom Skullz en Votair admins zijn? Is dit niet oneerlijk tegen over de andere leden? Votair heeft al 3 jaar ervaring met Minecraft servers.En Skullz heeft gedoneerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.