Djmaddox Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Ben ik de enige die denkt dat als het zo doorgaat, de server binnen 2 weken dood is? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Tom en ik zijn gegrieved. De 'dader' heeft bij Tom een boek achtergelaten met "DONT FUCK WITH ME ANYMORE". Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat heeft de 'dader' achtergelaten. Vanaf nu lock ik alles. Niemand kan mijn 'plot' nu nog betreden zonder mijn toestemming. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 De server is niet dood. We hebben allemaal dikke lol op de server alleen in dit topic hoor je de meest nare dingen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Tom en ik zijn gegrieved. De 'dader' heeft bij Tom een boek achtergelaten met "DONT FUCK WITH ME ANYMORE". Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat heeft de 'dader' achtergelaten. Vanaf nu lock ik alles. Niemand kan mijn 'plot' nu nog betreden zonder mijn toestemming. Wat is er gegriefd? Reageren
Votair Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 (bewerkt) Pardon, ben ik eruit gezet? Lekkere manier van communiceren.. -_- Bewerkt: 18 juli 2014 door Votair Reageren
dionkoffie Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Pardon, ben ik eruit gezet? Lekkere manier van communiceren.. -_- Sorry, Er kwamen mensen naar mij toe een paar dagen geleden. Ik had gezegt dat je niemand creative mag maken. En toch heb je dat 2x gedaan. Ik wou geen extra pluggins meer omdat de server vol was en er anders lagg kwam maar toch kwam er paintball. Sorry, je bent aardig en je bent altijd nog welkom op de server maar het moest gebeuren. oja, nog fijne vakantie btw!! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Tom en ik zijn gegrieved. De 'dader' heeft bij Tom een boek achtergelaten met "DONT FUCK WITH ME ANYMORE". Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat heeft de 'dader' achtergelaten. Vanaf nu lock ik alles. Niemand kan mijn 'plot' nu nog betreden zonder mijn toestemming. Wat is er gegriefd? Mijn enchantmenttable, Tom's brouwingstandaard en ook zijn enchantmenttable. Reageren
Votair Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Pardon, ben ik eruit gezet? Lekkere manier van communiceren.. -_- Sorry, Er kwamen mensen naar mij toe een paar dagen geleden. Ik had gezegt dat je niemand creative mag maken. En toch heb je dat 2x gedaan. Ik wou geen extra pluggins meer omdat de server vol was en er anders lagg kwam maar toch kwam er paintball. Sorry, je bent aardig en je bent altijd nog welkom op de server maar het moest gebeuren. oja, nog fijne vakantie btw!! Ja hoor, dit is geen aanval naar skullzz toe, maar.. Hij weet niks van plugins Ik heb 3 jaar ervaring ermee, en ik wordt eruit gezet? Terwijl skulzz niks ervan weet? Ik hoop dat je mijn punt begrijpt. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Ik begrijp je punt, Votair. Maar Dion zegt dat je vaak de regels overschreden hebt. Ik som een paar voorbeelden op. Je gaf mensen Creative in Survival. Je geeft mensen gratis spullen als ze dat vragen. Je vliegt zelf vaak, en dat is niet de bedoeling van Survival. Ik weet dat mensen vaak om spullen vragen en dat het moeilijk is om er 'nee' tegen te zeggen. Maar soms moet dat lukken, en jij hebt dat niet gedaan. Maar jij hebt natuurlijk ook een punt. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Het gaat er niet om wie de meeste ervaring heeft maar hoe de admin is. Tuurlijk is het handig dat je er wel wat van af weet. Skullz leert snel en hij doet geen rare dingen. De server is klein zat dus dat kan ik wel beheren. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Met ervaring kom je wel het verst tegenover iemand zonder ervaring. Reageren
Niked Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Maar als je dit doet: Je gaf mensen Creative in Survival. Je geeft mensen gratis spullen als ze dat vragen. Je vliegt zelf vaak, en dat is niet de bedoeling van Survival. Kom je nergens Reageren
Twedeldie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Ja, dat klopt ook, Skullz. Maar ik zou zeggen, Votair mag weer admin maar alleen voor de minigames. En geen admin in survival. Dat lijkt mij het beste voor iedereen. Reageren
Niked Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 (bewerkt) Waren de minigames niet gedaan ? dat heb ik me horen vertellen En die poort naar de minigames is ook verdwenen Bewerkt: 19 juli 2014 door skullz-000 Reageren
Twedeldie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Ja, klopt. Omdat de server te veel laggde, zei Dion. Misschien kan hij dan admin worden van de Creative? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.