Ezra24rct3 Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Maakt niet uit: Of je bent Admin van de hele server, of gewoon niet. De ranks gaan per server niet per wereld. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Anders komt er gewoon een nieuwe admin, die wel kan luisteren en geen stomme dingen doet. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Ezra is zijn vervanger, Shotgun. Reageren
Votair Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Ik gaf Tom SanAndreas 2x creative, omdat hij iets voor de server maakte. Reageren
AXIO Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Dat is nog steeds oneerlijk tegenover anderen en het is niet de bedoeling van Survival. Dat er bij mij en Twedeldie gegriefd wordt zijn al geen goede voor tekenen. Dion als ik je een tip mag geven: Zorg er voor dat je kan zien wie er griefd, geen admins meer, alleen jij nog.En verwijder alles wat niks te maken heeft met survival. Anders voorspel ik dat je server binnen een week dood is. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Ik heb nu een nieuwe enchantmenttable moeten maken, in principe niet erg want ik heb alles in overvloed. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Ik gaf Tom SanAndreas 2x creative, omdat hij iets voor de server maakte. Toen ik iets voor de server maakte, kreeg ik alleen fly mode, en deed alles met eigen resources. Reageren
Votair Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Ik gaf Tom SanAndreas 2x creative, omdat hij iets voor de server maakte. Toen ik iets voor de server maakte, kreeg ik alleen fly mode, en deed alles met eigen resources. Ja, achteraf heb ik geen goede beslissing gemaakt met het creative. Ik respecteer de beslissing van Dion. Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 (bewerkt) Jongens, meisjes, dames, heren, appels en peren. Laat dit moddergooien even ophouden. Er moet duidelijk een wat heldere structuur in de leiding komen en ook in de regelgeving. Ik stel voor dat Dionkoffie 2 (betrouwebare*)admins uitkiest die hem helpen om de server in goede banen te leiden, daarnaast stel ik voor dat er nog eens naar de lijst met regels wordt gekeken en de strafvervolging. Als we naar de democratie kijken kun je vaststellen dat het publiek het grootste woord heeft, laten we dat ook hier doen. Breekt iemand de regels, wordt er gestemd voor een ban. Dit lijkt mij eerlijker dan iemand gelijk eruit kicken. Oh, en nog een toevoeging. Ook stel ik voor dat niemand meer ups, creative of wat dan ook krijgt. Ook al bouwt hij bijvoorbeeld een nieuwe spawn. Het doel van survival is juist survivalen, en ja dan is het maken van (grote) gebouwen wat moeilijker, jammer dan. Anders ga je maar naar creative. *Iemand die als eerst op de server is, is niet per definitie het meest geschikt als admin. (Dit is slechts een voorbeeld) Als het zo door blijft gaan, is de server inderdaad binnen twee weken dood. Bewerkt: 19 juli 2014 door FireFighter Reageren
dionkoffie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Jongens, meisjes, dames, heren, appels en peren. Laat dit moddergooien even ophouden. Er moet duidelijk een wat heldere structuur in de leiding komen en ook in de regelgeving. Ik stel voor dat Dionkoffie 2 (betrouwebare*)admins uitkiest die hem helpen om de server in goede banen te leiden, daarnaast stel ik voor dat er nog eens naar de lijst met regels wordt gekeken en de strafvervolging. Als we naar de democratie kijken kun je vaststellen dat het publiek het grootste woord heeft, laten we dat ook hier doen. Breekt iemand de regels, wordt er gestemd voor een ban. Dit lijkt mij eerlijker dan iemand gelijk eruit kicken. Oh, en nog een toevoeging. Ook stel ik voor dat niemand meer ups, creative of wat dan ook krijgt. Ook al bouwt hij bijvoorbeeld een nieuwe spawn. Het doel van survival is juist survivalen, en ja dan is het maken van (grote) gebouwen wat moeilijker, jammer dan. Anders ga je maar naar creative. *Iemand die als eerst op de server is, is niet per definitie het meest geschikt als admin. (Dit is slechts een voorbeeld) Als het zo door blijft gaan, is de server inderdaad binnen twee weken dood. mee eens Reageren
Together Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Ik vind dat er 2 nieuwe admins moeten komen. En niet als iemand aardig is tegen de owner dat hij meteen mod is. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Wat 'n openbaring van FireFighter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.