Ezra24rct3 Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Haha nogal Maar een mooi huis zeg! Reageren
Together Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Hoe werkt de Blaze spawner? Er spawnen geen Blaze's. Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 (bewerkt) Een fysieke Cooked Chicken farm stap voor stap handleiding in de creative mode aanwezig. Bewerkt: 19 juli 2014 door FireFighter Reageren
TomSanAndreas Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 Vind ik eindelijk eens een hoopje diamonds, krijg ik dit Reageren
Dexist Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 Lol wat. Je moet 5 minuten wachten voordat je weer een diamond kan minen? Reageren
TomSanAndreas Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 Lol wat. Je moet 5 minuten wachten voordat je weer een diamond kan minen? Ja inderdaad, en als ik dan die 5 minuten heb gewacht, mag ik weer 2 minuten wachten totdat ik de volgende mag minen. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 Ja, vind ik ook. Had ik ook eens toen ik 20 diamonds had gevonden. Toen moest ik een half uur wachten ofzo. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 Whut? Dat hoort niet. Gaat er gelijk uit! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 Lol.... Kijk, dat je de server wilt beschermen os logisch, maar dit is iets té.. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 *Dubbelpost* Jongens, wat vinden jullie ervan om Vrijdag om 4 uur smiddags de enderdragon te verslaan? Reageren
AXIO Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 Liever op een zondag Ezra. Sommige mensen werken namelijk.. Reageren
Votair Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 Jongens, meisjes, dames, heren, appels en peren. Laat dit moddergooien even ophouden. Er moet duidelijk een wat heldere structuur in de leiding komen en ook in de regelgeving. Ik stel voor dat Dionkoffie 2 (betrouwebare*)admins uitkiest die hem helpen om de server in goede banen te leiden, daarnaast stel ik voor dat er nog eens naar de lijst met regels wordt gekeken en de strafvervolging. Als we naar de democratie kijken kun je vaststellen dat het publiek het grootste woord heeft, laten we dat ook hier doen. Breekt iemand de regels, wordt er gestemd voor een ban. Dit lijkt mij eerlijker dan iemand gelijk eruit kicken. Oh, en nog een toevoeging. Ook stel ik voor dat niemand meer ups, creative of wat dan ook krijgt. Ook al bouwt hij bijvoorbeeld een nieuwe spawn. Het doel van survival is juist survivalen, en ja dan is het maken van (grote) gebouwen wat moeilijker, jammer dan. Anders ga je maar naar creative. *Iemand die als eerst op de server is, is niet per definitie het meest geschikt als admin. (Dit is slechts een voorbeeld) Als het zo door blijft gaan, is de server inderdaad binnen twee weken dood. Helemaal mee eens en een goed idee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.