Davedavy Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Ik ben bijna klaar, enkel de permissions nog instellen. Echter heb ik iemand nodig die even tijd heeft wat dingetjes te testen. Vrijwilligers aanwezig? Reageren
Dexist Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Ik heb nu wel even tijd Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 (bewerkt) Davedavy, kan je mij Whitelisten? En ik wil heus wel een vrijwilliger zijn met het testen. Want ik heb toch niks te doen Edit: Whitelist mij even, Dave. Bewerkt: 27 december 2014 door bountyskull_10 Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 (bewerkt) Allebei welkom. Ik zal jullie even whitelisten. Edit: Ik ben alleen jullie MC namen vergeten Bewerkt: 27 december 2014 door Davedavy Reageren
Dexist Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 (bewerkt) Mijne is super moeilijk! DexCraft en bounty is lastcastle? zoiets dacht ik. Bewerkt: 27 december 2014 door Dexist Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Zou je mij op de whitelist kunnen zetten? TheDutchWesley Reageren
AXIO Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Ik ben er nog niet uit op welk deel van de server ik ga spelen. Liefst heb ik gewoon 'hardcore': geen plugins. Langs de andere kant vind ik m'n huidige plekje zo awesome... Same here. Wie weet is het hartstikke leuk. Ik ga het eerst wel gewoon proberen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Mijne is super moeilijk! DexCraft en bounty is lastcastle? zoiets dacht ik. Kom je nog ? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Ik wil op de whitelist: Petra21 Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Ik heb het helaas niet afgekregen en heb echt geen zin meer om vandaag verder te gaan. De server is open, de hardcore wereld is te bereiken maar nog niet alles werkt dus in de gewone wereld. Reageren
Votair Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Zou ik ook op de whitelist mogen? Mijn Minecraftnaam is: Votair. Reageren
Votair Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Ik kan sommige ores op verschillende plaatsen niet hakken. Ik kan daar ook niks plaatsen, terwijl ik dat op andere plekken wel weer kan? Reageren
thebig Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 LOOK AT MY HORSE, MY HORSE IS AMAZING! GIVE IT A LICK! Reageren
3L1077 Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 (bewerkt) Dag 2 Nieuwe dag, nieuwe projecten. Ik dacht eerst verder te werken mijn koningkrijk Temmhor, maar dat is er niet van gekomen. Het leek me verstandiger om mijn (toekomstige) macht eerst uit te drukken in de spawn, zodat ik toch een plekje kon krijgen naar m'n zin. En wat voor een plekje... Ik presenteer u met trots de ambassade van Temmhorn, gelegen op het mooiste plekje in de stad, Temmhill. (WIP) Een mooi kiekje van de Temmhill, met Votair, Isic, thebig en Bountyskullzz. Uiteraard ook de voorkant van de grootse Temmhorn Embassy. Echte Temmhorners hakken geen bomen, die branden bomen. We hebben met z'n allen ook het huis van Isic bezocht, gezellig! Verder heb ik ook nog een tocht(je) gedaan op zoek naar een mesa-biome, maar die was niet zo succesvol... Behalve de kiekjes dan. Bewerkt: 28 december 2014 door 3L1077 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.