Together Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Stel er komt een nieuwe map, red je het nog deze avond? Morgen moet ik werken.. Reageren
Davedavy Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Stel er komt een nieuwe map, red je het nog deze avond? Morgen moet ik werken.. Nee. Zoals je op de vorige pagina's kon lezen heb ik hier geen invloed op. Reageren
Together Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Stel er komt een nieuwe map, red je het nog deze avond? Morgen moet ik werken.. Nee. Zoals je op de vorige pagina's kon lezen heb ik hier geen invloed op. Oh, sorry. Dat had ik niet gelezen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 (bewerkt) Even deze quote plaatsen op deze pagina zodat men hem niet over het hoofd ziet Klik hier om te stemmen voor een nieuwe map. Op dit moment wil een magere meerderheid een nieuwe map. Reacties over Economy en commands verschillen. Oh en Aixo, bedankt voor jouw comment! Ga ik zeker wat mee doen Bewerkt: 29 december 2014 door Davedavy Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Kan je niet een nieuwe map maar met dezelfde seed? De omgeving vond ik namelijk heel leuk! Reageren
AXIO Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Graag gedaan. Ik hoop dat je er wat mee kan Reageren
thebig Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Oow, dus je hebt de back-up? Is alles dan niet hetzelfde als het punt voor de eerste crash? Dan zou ik wel gewoon graag de oude map willen, heb net gestemd. Heb trouwens net het huis dat ik wou bouwen in een offline sp-map gebouwd. Reageren
3L1077 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Dynmap is de enige plugin die ik wens. Uiteraard kun je niet voor iedereen goed doen, maat ik meld het gewoon. Reageren
Davedavy Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Well. Het is exact gelijk nu. 5 tegen 5. Reageren
Isic Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Lijstje bekent maken wie heeft ingevuld. Zonder de keuze van de persoon. Zien we wie er nog niet heeft gestemd die actief was. Reageren
Dexist Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Ik heb net nog even gestemd . Was met weer thuis. Reageren
Davedavy Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 (bewerkt) Ik ben neutraal hier in. Want mij maakt het letterlijk geen bal uit. Heb namelijk toch niets gebouwd wat van 'persoonlijk' belang was Deze mensen hebben gestemd. Een iemand die nog nooit aanwezig is geweest in de server stemde ook mee maar die stemde neutraal Bewerkt: 29 december 2014 door Davedavy Reageren
AXIO Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Dat word dan vechten. 5 VS 5 pvp? Reageren
Isic Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Janco heeft niet gestemd. Kan hij op de link drukken ookal is ie hier gebanned? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.