Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

• Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

pukey.gif, ordinaire schop ploegen zijn het. Geef mij maar een Bayern - Barcelona finale, daar zit tenminste mooi voetbal in. Bij Atletico is het geen passie/inzet meer, maar gewoon veel te ver over de streep gaan. Hadden minimaal 2 of 3 keer rood moeten krijgen.

Dus aub:

FC Barcelona - Real Madrid

FC Bayern - Juventus

Finale: FC Barcelona - FC Bayern

Helemaal akkoord met deze post. Al wil ik wel liever een Real - Bayern zien in de halve finale, ben benieuwd wie er daar als winnaar uit de bus komt.
  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

96

• TekaLoca

60

• KoningJesper

52

• Venzio

34

Geplaatst:

Nee, absoluut geen cliché Real - Barca in de finale, alsjeblieft. Begrijp me niet verkeerd, het zijn twee geweldige ploegen, maar ik gun het een club als Juventus dit jaar wel. Ik ben sowieso altijd al fan geweest van de oude dame sinds ik een kleine jongen was. Vooral van types als Del Piero. Geweldige club met veel ups en downs, maar ze zitten laatste tijd toch in een behoorlijke flow.

Barcelona - Juventus zou een prima finale zijn. Bayern heeft voor mijn part al genoeg gewonnen, maar dit team heeft volgens mij de meeste potentie om ook dit jaar de champions league trofee in de wacht te slepen.

Geplaatst:

Als Barça tegen Real moet spelen, dan zie ik dat liever met een heen - en terugwedstrijd, anders is het voor "mijn" team iets te riskant. Over twee wedstrijden zie ik dit Barça wel doorgaan.

Ik hoop echt dat Barcelona nog eens knalt met een treble'tje dit jaar. Zou zo mooi zijn na het trofeeloos seizoen 2013-2014.

Ik ga al teveel dromen nu... ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Bayern Real en Juve Barca en dan beide Spaanse Clubs uitgeschakeld en een prachtige finale met Bayern Juventus :D

Bewerkt: door KoningJesper
Geplaatst: (bewerkt)

Aangeboren en Door mijn omgeving en vrienden denk ik die mening. Niet echt een verklaring voor maar ik bewerk t

Bewerkt: door KoningJesper
Geplaatst:

Totaal onverwachte loting weer! (:7)

Real Madrid gaat het wel redden tegen Juventus. Bayern - Barça is een heerlijke kans om revanche te nemen voor die 7-0 van twee seizoenen geleden. Had het alleen liever in de finale gezien dan in de halve finales. Een Barça - Real finale zie ik niet zo zitten gezien de voorbije twee seizoenen ook telkens teams uit hetzelfde land tegenover elkaar stonden in de finales (Bayern - Dortmund in 2013, Real Madrid - Atleti in 2014).

Good game trouwens, TheuNauz. Dat de beste mogen winnen :sigaar:

Geplaatst:

Eentje voor de haters:

video

Enjoy!!

Gaat mij niet om de Spaanse clubs hoor, het gaat om PSV. Als Barca op zeker de Champions League en de competitie wint: go your gang! PSV zit in pot 1 als de kampioen (van de grote competities) ook de CL wint. Bayern en Juventus worden zeker kampioen in eigen land en bij Barca/Real is dat niet zeker.

Het doet niet meer zoveel pijn hoor, die video. We hebben onze revanche genomen, misschien geen titel ervoor gekregen maar het voelde heerlijk. :puh:

Geplaatst:

Ik hoopte op Bayern - Real Madrid en Barcelona - Juventus, met Bayern - Barcelona als finale. Die wedstrijd krijgen we nu dus een rondje eerder helaas, met de winnaar zeer waarschijnlijk tegen Real Madrid. Ik verwacht namelijk niet dat die het heel moeilijk gaan krijgen tegen Juventus. Al hoop ik dat wel, want weer eens Juventus in de finale zou prachtig zijn. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...