Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

    • Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10


Recommended Posts

  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    96

  • TekaLoca

    60

  • KoningJesper

    52

  • Venzio

    34

Blegh, die kontkruipers van Messi; vreselijk. We hebben hem de hele wedstrijd niet gezien. Messi-fans zeiden letterlijk "Messi is deze wedstrijd ook nergens". Totdat zijn goals vielen; "Wow, wat is Messi toch goed deze wedstrijd!". Hou toch alsjeblieft op man. Vreselijk, zulke Messi-fans.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ja, aan de andere kant toch weer twee belangrijke goals voor z'n team. Je hoeft niet de hele wedstrijd op en top te zijn om een goede indruk achter te laten, dat bewijst de match van gisteren maar weer. Vind ik dan, hè.

Link to comment
Delen op andere websites

Blegh, die kontkruipers van Messi; vreselijk. We hebben hem de hele wedstrijd niet gezien. Messi-fans zeiden letterlijk "Messi is deze wedstrijd ook nergens". Totdat zijn goals vielen; "Wow, wat is Messi toch goed deze wedstrijd!". Hou toch alsjeblieft op man. Vreselijk, zulke Messi-fans.

Redelijk zielig dit gehaat. :7

Tevens assist voor de derde goal. H8ers keep h8ing.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Overdrijven is ook een kunst. Net voor de eerste goal van Messi zei de commentator: "Messi loopt nu al 10 minuten te wandelen". 10 minuten nutteloos zijn =/= onzichtbaar zijn voor een volledige wedstrijd. Tevens kwam Messi af en toe de bal heel diep opvragen om het spel zo te verdelen, tot zover "onzichtbaar voor een volledige wedstrijd".

Dit doet me denken aan het zielige gehaat op Pirlo gisteren(hij zou niet lopen), dat terwijl hij in de top 3 stond van het aantal kilometers..:7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Achja, Messi was misschien niet de hele wedstrijd in zijn beste vorm, maar laten we wel eerlijk wezen: het blijft een heerlijke voetballer, en dat heeft hij gisteren toch zeker nog even laten zien.

Voor mij in ieder geval de allerbeste op dit moment.

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door thebig: *Duwt dit topic naar Sport, aangezien hij zelf niet weet wat ermee gedaan, in de hoop dat een plaatselijke moderator het samenvoegt met het Champions League-topic.*<<<

Done, er zullen nu wel wat berichten door elkaar heen staan though.

Hoewel ik groot fan ben geworden van het WK Voetbal, en nu ook regelmatig kwalificatiewedstrijden voor het EK 2016 in de gaten houd, blijft teamvoetbal me minder aanspreken. Ik denk omdat ik minder affiniteit heb met teams dan met landen: zo'n Champions League-wedstrijd is voor mij gewoon de ene verzameling opgekochte topspelers tegen de ander. Daarom boeit het me eerlijk gezegd ook niet zo erg wie er wint. Maar daarentegen is het natuurlijk wel topniveau voetbal, dus wat dat betreft heb ik zeker van de laatste wedstrijd genoten.

Link to comment
Delen op andere websites

En nu Neuer nog even de lucht inprijzen, ondanks 3 tegengoals:

_O_ _O_ _O_ Neuer Neuer Neuer _O_ _O_ _O_

Ik was nooit echt overtuigd van hem, maar na de wedstrijd gisteren kan ik niet anders dan ook toegeven dat het een monster in doel is.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zijn minst de eer aan onszelf gehouden. :7

Begin Guardiola nu toch wel een beetje raar te vinden. Müller eruit, Götze in de 87e minuut erin... Zo'n speler hoort niet thuis op de bank.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...