Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

    • Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10


Recommended Posts

Ik denk dat hij bedoelt hoe ze zich presenteren aan de buitenwereld. Ronaldo die als een soort fotomodel rondloopt, zowel binnen als buiten het veld. Ibrahimovic die overal luidruchtig zijn mening geeft. Messi vind ik niet in het rijtje passen, die is niet zo extravert. Maar Robben zie je dat niet doen, die treedt niet op de voorgrond.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    96

  • TekaLoca

    60

  • KoningJesper

    52

  • Venzio

    34

Nee, klopt. Maar voor mij blijft toch vaststaan dat Messi op dit moment veruit het beste is. Ik kijk niet heel veel buitenlands voetbal meer, maar aan de hand van wat ik de laatste tijd van Ronaldo en van Messi heb gezien, is het voor mij wel duidelijk.

Jammer dat Robben zo vaak geblesseerd is, anders had hij zeker nog een plaatsje hoger gestaan. Nu al ruim top 5, wat mij betreft. Maar het ligt natuurlijk ook aan het team waarin je speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

...en wat is het belangrijkste? Het voetbal zelf en niet de wereld er omheen. Of kun je wat specifieker zijn met 'uitstraling'?

Het voetballen is natuurlijk het belangrijkst, maar populairiteit is ook belangrijk. Ronaldo en Messi zijn namen die internationaal heel goed pakken. Ronaldo is inderdaad extravert zoals Guardian zegt. Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar mimic, enthousiasme, publieke opinie is bij Robben gewoon minder als bij bovengenoemde voetballers. Als je zou kunnen kiezen tussen Ronaldo, Zlatan, Messi en Robben zou je als laatst het shirt van Robben kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het voetballen is natuurlijk het belangrijkst, maar populairiteit is ook belangrijk. Ronaldo en Messi zijn namen die internationaal heel goed pakken. Ronaldo is inderdaad extravert zoals Guardian zegt. Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar mimic, enthousiasme, publieke opinie is bij Robben gewoon minder als bij bovengenoemde voetballers. Als je zou kunnen kiezen tussen Ronaldo, Zlatan, Messi en Robben zou je als laatst het shirt van Robben kopen.

Ik snap wat je bedoeld ja. Hmm.. Ja en nee. Ik blijf het eerlijk gezegd eerder een sterk punt vinden. Sommige sporters hebben dat nodig, anderen blijven er cool onder. Neem Messi, toch immens populair en past niet in dat rijtje thuis, wat mij betreft. Tuurlijk wel gezien zijn kwaliteit, maar de kleine man is zeker niet extravert.

Maak van jezelf immers geen product, maar hou de passie vast: de reden waarom je bent begonnen met voetballen. Ik vind het niet nodig om op de voorgrond te treden. Als je het sportief gezien maar wel doet. En dat deed Robben wel tijdens het WK in Brazilië.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Als je zou kunnen kiezen tussen Ronaldo, Zlatan, Messi en Robben zou je als laatst het shirt van Robben kopen.

Ik zou het gewoon niet kopen.

Ja, dat kan ook. ;)

Is het misschien een idee om een poll te starten. Wie is de winnaar van CL 2014/2015?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan jij er één starten, of heb je niet de rechten om een poll toe te voegen als je de OP bewerkt?

Eén, twee of drie, het kan allemaal. Poll gelanceerd. Hetzelfde geldt voor het EL-topic overigens ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...