Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

    • Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10


Recommended Posts

Voor zover er eer te behalen valt tegen een Barcelona dat met de handrem op speelt, 1 van z'n beste spelers wisselt bij de rust en dan alsnog maar met 1 doelpunt verschil winnen. ;)

En daar ben je blij om?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    96

  • TekaLoca

    60

  • KoningJesper

    52

  • Venzio

    34

En daar ben je blij om?

Neuh, maar erg verwonderlijk is het niet dat Bayern won. :puh:
Als Juventus niet scoort in Bernabéu, dan speelt het zo goed als zeker niet de finale.

Krijg toch weeral m'n gelijk. ^^
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop Juventus met winst in de finale. Ik denk eerlijk gezegd dat Barca de beker mee naar huis neemt.

Precies dit. Barcelona is natuurlijk torenhoog favoriet, en Juventus zal maar al te graag in de rol van underdog kruipen. Ik zei vanmiddag nog tegen een collega "Juventus gaat door, maar ik denk niet dat ze vandaag winnen". Heerlijk als ik gelijk heb, ik vind het zo'n verschrikking als de finale gaat tussen twee ploegen uit hetzelfde land.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover er eer te behalen valt tegen een Barcelona dat met de handrem op speelt, 1 van z'n beste spelers wisselt bij de rust en dan alsnog maar met 1 doelpunt verschil winnen. ;)

Wat een onzin, haha. Ze winnen toch gewoon?

erg verwonderlijk is het niet dat Bayern won. :puh:

Hoor jij mij zeggen: 'en jij vind het verwonderlijk dat Barcelona wint van Bayern als zij spelers als Robben, Ribéry en Alaba missen?' :7 Nee, denk toch eens na en doe die bril nou eens eindelijk af, man. Neem een voorbeeld aan Jordan.

En daar ben je blij om?

:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop Juventus met winst in de finale. Ik denk eerlijk gezegd dat Barca de beker mee naar huis neemt.

Heerlijk als ik gelijk heb, ik vind het zo'n verschrikking als de finale gaat tussen twee ploegen uit hetzelfde land.

Jup heb precies hetzelfde. Las overal dat mensen een classico fantastisch zouDen vinden maar dat zou zo kut zijn. PSV-Ajax in de CL Finale zou kut zijn, Dortmund Bayern was kut, United Arsenal zou kut zijn, etc..

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, gisteren met enkele mensen een pronostiek gemaakt voor de match, ik zat er knal op.

Voor de finale zal wat lastiger worden. Ik zou graag Juventus zien winnen om eens iets anders te zien in de annalen, maar ik vrees er voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Jup heb precies hetzelfde. Las overal dat mensen een classico fantastisch zouDen vinden maar dat zou zo kut zijn. PSV-Ajax in de CL Finale zou kut zijn, Dortmund Bayern was kut, United Arsenal zou kut zijn, etc..

El Classico gebeurt al 3 tot 4 keren per jaar. Ze pompen geld in de club als water en ze blijven maar kopen, kopen, kopen. Ik vind het dan ook niet gek dat ze bij de top horen, aangezien ze miljoenen in de club pompen.

Bale wordt aangekocht voor 100 miljoen. (Wat hij nooit bij elkaar kan voetballen voor Real, misschien wel door merchandise, maar een voetballer met status en uitstraling is het niet net als Robben. Als Robben meer aanzien en uitstraling had gehad zou hij al veel eerder de beste voetballer van de wereld zijn.

Juventus ook een club met miljoenen en topspelers, maar hebben totaal een andere insteek qua management. Jonge spelers kopen en door laten ontwikkelen. Dan ook nog eens respect voor Pirlo en Buffon die op dit niveau nog steeds een van de besten in hun klasse zijn. Forza Juventus!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin, haha. Ze winnen toch gewoon?

...

Hoor jij mij zeggen: 'en jij vind het verwonderlijk dat Barcelona wint van Bayern als zij spelers als Robben, Ribéry en Alaba missen?' :7 Nee, denk toch eens na en doe die bril nou eens eindelijk af, man. Neem een voorbeeld aan Jordan.

Jij hebt helemaal gelijk! Barcelona speelde echt niet vanuit een zetel en met de handrem op met het oog op de titelstrijd. Ze deden hun uiterste best en de wissel van Suarez bij de rust was van tactische aard en niet met het oog op zaterdag!!!

Hoop dat je zelf inziet dat dit klinkklare onzin is. Barcelona speelde niet op volle kracht tegen Bayern en je weet het. :7

Als Robben meer aanzien en uitstraling had gehad zou hij al veel eerder de beste voetballer van de wereld zijn.

Zijn blessuregevoeligheid en mislukte passages bij Madrid en Chelsea hebben er natuurlijk niks mee te maken. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Luisje werd er uit voorzorg afgehaald. Hij is onzeker voor de wedstrijd van zondag tegen Atleti, als die er nog wel komt.

Barça's tweede helft was dramatisch en daar ben ik niet zo gelukkig mee. Je komt achter, je draait het helemaal om en dan geef je het weer volledig uit handen. Dat is on-Barça. Gelukkig bleef de schade beperkt en haalt Barça gewoon nog die finale.

Het wordt een mooie op 6 juni. Ik was al blij toen eerder dit jaar een vriendschappelijke wedstrijd tegen Juventus voor in juli werd aangekondigd, maar dit is nog mooier. Hopelijk krijgt Barça het niet te moeilijk en vinden ze een manier om dit Juventus te breken, wat IMO moeilijk gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk krijgt Barça het niet te moeilijk en vinden ze een manier om dit Juventus te breken, wat IMO moeilijk gaat worden.

+1

Had liever dit zwak Real waar BBC voor geen meter loopt, de verdediging constant gaten laat vallen en het middenveld waar de afwezig Modric zich laat voelen dan een Juventus in topvorm.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als Robben meer aanzien en uitstraling had gehad zou hij al veel eerder de beste voetballer van de wereld zijn.

Zijn blessuregevoeligheid en mislukte passages bij Madrid en Chelsea hebben er natuurlijk niks mee te maken.

Daarnaast is zijn blessuregevoeligheid inderdaad een probleem, maar voetballend staat Robben aan de top. Qua naam valt hij in het niets bij Ronaldo, Messi, Zlatan omdat hij totaal geen uitstraling heeft. Terwijl hij voetballend gewoon qua niveau tussen deze mannen instaat.

Link to comment
Delen op andere websites

...maar voetballend staat Robben aan de top. Qua naam valt hij in het niets bij Ronaldo, Messi, Zlatan omdat hij totaal geen uitstraling heeft. Terwijl hij voetballend gewoon qua niveau tussen deze mannen instaat.

...en wat is het belangrijkste? Het voetbal zelf en niet de wereld er omheen. Of kun je wat specifieker zijn met 'uitstraling'?

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...