Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

    • Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10


Recommended Posts

Nevermind, ik vind je logica nergens op slaan. Als Juventus de bus wilt parkeren zullen ze dat ook wel doen. Of het lukt weet niemand. Barcelona had ook de grootste pech tegen Chelsea toen. Die wedstrijd moest met 3-1 gewonnen zijn, maar Messi schoot die penalty over. It's all about luck :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    96

  • TekaLoca

    60

  • KoningJesper

    52

  • Venzio

    34

Balen dit. Had meer ingezeten. Zeg niet dat een overwinning voor Barca onverdiend ia maar deze uitslag is behoorlijk geflatteerd. 1-1 of 2-1 was verdiende geweest

Link to comment
Delen op andere websites

Balen dit. Had meer ingezeten. Zeg niet dat een overwinning voor Barca onverdiend ia maar deze uitslag is behoorlijk geflatteerd. 1-1 of 2-1 was verdiende geweest

Not sure if trolling...

amt74h.jpg

Bayern heeft 1 grote kans gehad en dat was het. In de eerste helft had Barça 2 grote kansen en een lichte penalty werd niet gefloten. Bayern heeft niet eens op doel geschoten man(afgeweken bal die anders niet op doel was rekenen ze blijkbaar terecht niet mee op Flashscore) en dan ga jij lopen beweren dat ze 2-1 of zelfs een gelijkspel verdienden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hij doelt op hoe Bayern de tweede helft gestart was. Dat was wel van grote klasse en daar verdienden ze wel een doelpuntje. Maar als je de rest bekijkt, moest Barça al minimum 2-0 voor staan, dat wel...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel mewr, ze hebben opzich wel verdiend gewonnen (al kon het ook de andere kant op), maar die 3-0 doet denken dat Barca de hele wedstrijd heeft gedomineerd maar da t vond ik wel meevallen. Vond Bayern een (groot) deel van de tweede helft toch wel de betere

Link to comment
Delen op andere websites

De individuele klasse (van Messi) heeft gewoon gewonnen vanavond. Ik weet dat ik het niet als excuus mag gebruiken en dat doe ik ook niet, maar Bayern heeft zonder Ribéry en vooral Robben die klasse gemist.

Link to comment
Delen op andere websites

What really happened:

xx8WjzF.gif

Gefeliciteerd Barca-fans, deze wedstrijd is volgende week niet meer interessant in ieder geval. 1 keer scoren en Bayern moet er 5 maken, gaat never nooit gebeuren met alle blessures die ze op dit moment hebben. Hopelijk een finale Juventus - Barca dan met Juventus (of als Barca de titel zeker wint, boeit het me niet) als de winnaar.

Al begint de Champions League wel steeds saaier te worden. We hadden 3 van de 4 halve finalisten al kunnen voorspellen en dat zal volgend seizoen waarschijnlijk weer exact hetzelfde zijn, net als het jaar daarop, en daarop, en daarop en daarop...... Het voetbal mag dan wel goed zijn, maar een keer een verrassing is ook wel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

[...] maar een keer een verrassing is ook wel leuk.

Wat dat betreft vind ik Juventus dan in ieder geval de verrassing voor dit seizoen - daar hebben we dus ook niet over te klagen.

En Messi, och, Messi... Als je de tegenstander op zo'n manier z'n evenwicht kan laten verliezen en de bal vervolgens achteloos over de doelman weer te lobben, geweldig!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

barcelona_vs_bayern_munich.jpg?w=500&h=322

tumblr_nny62bfBQ51twzgz8o2_400.gif

tumblr_nny62bfBQ51twzgz8o3_400.gif

tumblr_nny62bfBQ51twzgz8o4_400.gif

tumblr_nny483TES71rf9hn3o1_500.jpg

tumblr_nny7frKnFE1rjh70yo1_500.jpg

Datum: woensdag 2015/05/06 20:45

Stadion: Camp Nou

Stad: Barcelona

Capaciteit: 99 786

Competitie: Champions League

Televisie: C + Champions League

Scheidsrechter: Nicola Rizzoli

>>> Door thebig: *Duwt dit topic naar Sport, aangezien hij zelf niet weet wat ermee gedaan, in de hoop dat een plaatselijke moderator het samenvoegt met het Champions League-topic.*<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...