Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is inderdaad de manier hoe ik het doe, maar op Death March ben je redelijk snel dood, dus het vereist enige concentratie (ben toch al enkele keren dichtbij geweest).

 

En Gaunter O'Dimm is één van de mogelijke personen waar je in de Inn tegen kunt praten.

 

  • 2 maanden later...
  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    91

  • JasonStatham

    60

  • NickOwnage

    29

  • moechy

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik opende vandaag eens voor de eerste keer de XBOX-app op me laptop:

 

"You've been granted access to the Gwent closed Beta!"

*tear rolls down cheek*

  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Heb deze game gisteren ook gekocht op steam, samen met alle dlc's (hij was in sale en men pc heeft een serieuze upgrade gekregen).

Heb hem nog niet kunnen spelen maat ben wel benieuwd naar het spel.

Deel 1 en 2 heb ik niet gespeeld maar ik vermoed dat dit geen must is?

Geplaatst:

Is niet noodzakelijk. Er zijn zeker wel enkele verwijzingen die je beter begrijpt wanneer je de 2 (en 1) hebt gespeeld, maar het is geen noodzaak, ik heb de 2 ook pas na 3 gespeeld.

 

En veel plezier, je hebt nu een goede +100 uur aan game te gaan!

Geplaatst: (bewerkt)
Op 2/10/2018 om 17:14, Phoenyxar zei:

Er zijn zeker wel enkele verwijzingen die je beter begrijpt wanneer je de 2 (en 1) hebt gespeeld, maar het is geen noodzaak, ik heb de 2 ook pas na 3 gespeeld.

 

Ik ben toch blij dat er zo nu en dan genoeg verwijzingkjes zijn naar eerdere delen, deed net de quest dat je in Novigrad aankomt bij de boekenverkoper en er iemand een werk voor je heeft achtergelaten. Had nooit geweten van wie en waarom als ik 1 niet was gaan uitspelen.

Voor plot maakt het niet veel uit, maar voor een handje vol karakters heb je wel meer context.

@moechy Alhoewel het niet om veel significante dingen gaat, zou ik toch wel een beetje proberen te leren over de lore van de Witcher wereld alvorens je instapt. Het spel start midden in een oorlog en het helpt zeker om te begrijpen wat er gaande is.

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Geplaatst:

Dat gezegd zijnde doet de game redelijk wat moeite voor nieuwe spelers om de wereld te leren kennen. Var Attre (en menig ander personage) in Vizima is er puur om achtergrondinformatie te voorzien, dus gebruik hem maar als je er bent! Dat gezegd zijnde kan het in het begin wel wat verwarrend zijn met de vele land-, regio- en eigennamen die maar in het rond worden gesmeten.

Geplaatst: (bewerkt)

Damn, wat een mooi spel is dit zeg!

Combat is wat zoals in Assassins Creed: Origins vind ik.

 

Ik speel met alles op Ultra.

Het enige dat nog niet uitgelegd is, is het verschil tussen een steel sword en een silver sword (misschien dat dit nog moet komen).

 

20180212170335_1.jpg

Bewerkt: door moechy
Geplaatst:

Steel is voor mensen en niet-mensen (als in Dwergen, Elven en ik denk ook de gewone dieren zoals Beren en Wolven).

 

Silver is voor Monsters.

 

Geplaatst:
40 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Steel is voor mensen en niet-mensen (als in Dwergen, Elven en ik denk ook de gewone dieren zoals Beren en Wolven).

 

Silver is voor Monsters.

 

Ja ben er ook net achter gekomen dat ie automatisch het juiste zwaard trekt.

Eerste trofee/achievement is ook binnen.

"Vermoord 5 vijanden binnen de 10 seconden."

Geplaatst:

Je kunt je Silver sword ook gebruiken voor Humans & non-Humans (het omgekeerde is niet waar) en aangezien die meer Damage doet is dat soms wel (wanneer het lastig is) een interessant idee.

Geplaatst:

Heb net de quest gedaan met de noonwraith in the well.

Leuke diepgang ook, ipv haar gewoon te slayen moet je nog wat persoonlijke dingen zoeken en dan verbranden, pas daarna komt ze/het tevoorschijn.

Grafisch heeft deze game het ook goed overleefd voor die 4 jaar vind ik.

Geplaatst:

Nog maar 3 jaartjes oud hoor!

 

En voor een game met dit detail en diepgang zijn de graphics zeker op hetzelfde niveau (de animaties voelen misschien wel al wat ouder, dat is in Blood & Wine ook al beter).

Geplaatst:

Ik hou wel van dit soort games. Veel lore en een diepgaand verhaal met een bijna oneindige spelwereld.

Dialoogopties zijn ook tof, zeker als zelfs de kleinste keuzes een  verschil kunnen maken, beetje vergelijkbaar systeem zoals in mass effect.

Geplaatst:

Dat gezegd zijnde maken veel dialoogopties (niet verbonden met langere verhalen dan) vaak geen verschil, ze geven je een verschillende reactie, maar niet alles heeft een effect. Wat misschien ook wel niet moet, met zo'n +200 quests zou je anders wel gek worden om elke keer het 'juiste' antwoord te geven.

 

En je gaat echt wel lang bezig zijn als je alles wilt doen. Ik had +140 uur in een save zitten en vond nog steeds af en toe kleine sidequests op meerdere plaatsen. (Ik gok dat ik nu nog maar een ±10 quests mis op die save, maar vind ze allemaal maar eens)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...