3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Dat is knap, er is maar één burgemeester, dus hoe kunnen er dan meerdere burgemeesters zijn. Idd. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 20 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Diep in de bossen in het noorden van Nederland zitten een groep mensen samen te kamperen. Het zijn goede vrienden en zijn er even heerlijk tussen uit. Het leek een normale vakantie totdat ze in een open ruimte in het bos een klein dorpje vonden. ERRWINS was de eerste die het zag en besloot maar het dorp in te lopen. Hij was erg benieuwd naar deze bijzondere vondst. Op een bordje stond de naam van het dorp 'Wakkerdam'. Het dorp bestond uit enkele kleine huizen, een stadshuis en een herberg. Dit bevond zich allemaal rondom een klein pleintje. De 19 mannen wisten niet wat er zich in dit dorp had afgespeeld en besloten dus om er enkele dagen te verblijven, het was immers een stuk beter dan slapen in een tent. Maar als ze zouden weten wat zich hier had afgespeeld zouden ze wel beter weten. Enkele jaren geleden was er namelijk een ziekte uitgebroken waardoor onschuldige mensen opeens in weerwolven veranderde. Niemand was meer te vertrouwen. Ze besloten allemaal te gaan slapen want het was een lange dag geweest. Toen de meeste mensen wakker werden bleek er opeens iets ergs aan de hand te zijn. Het lijk van Crazy-Ghost was namelijk opgehangen aan een paal. Of wat er ten minste van over was. Er lag een briefje bij die door een van de moordenaars geschreven was. "Wij zullen jullie langzaam kapot maken. Wij zullen jullie een voor een doden totdat er niemand meer over is. Vertrouw niemand meer, want wij zijn een van jullie.'' Deze ontdekking bracht veel te weeg tussen de vrienden. Niemand vertrouwde elkaar meer en er kwamen hele lange discussie die uiteindelijk toch op niks uitliepen. De inwoners van Wakkerdam bedachten dat het misschien wel slim was om een gezamenlijke leider te kiezen. Gelijk boden verschillende mensen zich aan om burgemeester te worden en zo kwamen de eerste speeches op het plein. Vooral Bierbuikje viel vooral in de smaak. Of dit kwam door zijn goede argumenten of door zijn aantrekkelijke naam is echter niet bekend. Ook besloten ze om een iemand te lynchen in de hoop een wolf te kunnen doden. ERRWINS verdacht Aron er van een wolf te zijn. Aron ontkende dit echter en kaatste de bal door naar 3L1077, die volgens hem weer een wolf zou zijn. Uiteindelijk kwam 3L1077 echter op het geniale idee om Malinia te doden. Hij bemoeide zich namelijk bijna niet in de discussies en was alleen maar bang voor de wolven. Dat is niet een persoon die ons kan redden tegen de wolven zo vond 3L1077. Veel mensen volgden zijn voorbeeld en zo kwam het dat Malinia gelynched werd. Manilia bleek een burger te zijn. Ook de wolven zaten natuurlijk niet stil. Zij besloten om Megadreams te vermoorden. Die vonden ze wolven net iets te fel en net iets te slim. En zo geschiedde het. Ze vielen Megadreams midden in de nacht aan en de jonge ziener overleed. Zelfs de beschermengel kon deze treurige dood niet meer voorkomen. Lynch: Malinia was een burger Lunch: Megadreams was een ziener. __________________________________________________ Helaas kon ERRWINS het verhaal niet schrijven. Daarom hebben jullie het vandaag met mijn verhaal moeten doen. Ik weet dat het niet fantastisch is, maar het was dit of geen verhaal. Ik wil jullie trouwens enorm erg bedanken voor de activiteit tijdens de eerste dag. Deze eerste dag heeft namelijk al 21 pagina's gekend. Dat is bijna net zo veel als alle dagen in het vorige potje bij elkaar! Ik hoop dat jullie zo blijven doorgaan en wil jullie bedanken voor dit succes! Reageren
aron24 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Pijnlijk dat de ziener eruit is en van Manila wist ik zeker dat hij goed is. Een verloren in mijn ogen, maar dat had ik ook al wel gedacht. Er valt niet veel uit de Lynch te halen, jammer genoeg. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 (bewerkt) @Crazy-Ghost: ik vind het fantastisch. Ga gewoon zo door! En ik vind het kut dat MD dood is. Als er één iemand handig was dan was het wel de de ziener. Bewerkt: 20 november 2014 door 3L1077 Reageren
Dexist Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Jammer Nou ja dat malinia niet een wolf was was ook een grote kans. Treurig dat we nu onze ziener moeten missen. Reageren
aron24 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 (bewerkt) @Crazy-Ghost: ik vind het fantastisch. Ga gewoon zo door! Ja, jij staat nu wel te juichen. Maar jij wilde Manilia lynchen, dus jij ziet in de gevarenzone. Je bent mijn nummer 1 verdachte. En waarom ben jij zo vrolijk? Terwijl de rest van het dorp treurig en diepe rouw is? Bewerkt: 20 november 2014 door aron24 Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 @Crazy-Ghost: ik vind het fantastisch. Ga gewoon zo door! Ja, jij staat nu wel te juichen. Maar jij wilde Manilia lynchen, dus jij ziet in de gevarenzone. Je bent mijn nummer 1 verdachte. The hell? Je kunt misschien ook eens een argument geven, want de meeste stemmen in het begin leken me toch naar jou te wijzen, wat me niet incorrect leek. En dat was ten minste met argumenten. Reageren
Dexist Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Het halve dorp wilde malinia lychen aron, dus dat is geen argument Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Jemig, heftig hoor. Wanneer doen we de minuut stilte? Reageren
AXIO Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 De meeste mensen die stemden, stemden om mijn reden: zijn inactiviteit. Ik vind dan ook dat 3L1077 niks valt te verwijten. Het is behoorlijk kut dat Megadreams dood is want hiermee is de eerste dode ook meteen een goeie. En Aron, ga niet te snel mensen beschuldigen. Dit kan een groot nadeel voor jou zijn. Zie het als een veel te goede tip waarvoor je me zelfs zou moeten betalen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 De grote vraag is of de Ziener inderdaad een keer de waarheid op het klaagbord heeft geschreven. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 De meeste mensen die stemden, stemden om mijn reden: zijn inactiviteit. Ik vind dan ook dat 3L1077 niks valt te verwijten. Het is behoorlijk kut dat Megadreams dood is want hiermee is de eerste dode ook meteen een goeie. En Aron, ga niet te snel mensen beschuldigen. Dit kan een groot nadeel voor jou zijn. Zie het als een veel te goede tip waarvoor je me zelfs zou moeten betalen. Reageren
aron24 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Jammer dat jullie niet zien dat hij wolf is. Maar goed, als wij als goeden willen winnen, moet wel 3L1077 lynchen. Aju Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Geef dan een friggin' argument waarom ik wolf zou zijn, zodat ik het zelf ten minste kan geloven. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Jammer dat jullie niet zien dat hij wolf is. Maar goed, als wij als goeden willen winnen, moet wel 3L1077 lynchen. Aju Waarom ben je daar zo van overtuigd? Ik heb nog geen duidelijke aanwijzingen om eliott te verdenken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.