Dexist Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Inderdaad wat de heren hierboven zeggen, je zit wel veel te wijzen Aron maar echte bewijzen heb je niet. Ja, krijgt nu aandacht(negatief?) maar dat trek je op deze manier ook naar toe Reageren
AXIO Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Het zal wel tactiek zijn maar het slaat nergens op Reageren
aron24 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Ik heb gewoon vermoedens en durf die uit te spreken, als ik de enig ben die dat doet, bereiken we niks. En gaan de wolven met de winst aan haal, ik ben niet zo goed in het bedenken van argumenten, het is meer het gevoel dat er bij hem iets hangt dat hij niet goed is. Ik probeer iets over hem te zeggen, zodat hij reageert, waardoor ik dar info uit kan halen voor argumenten. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Wel, dan ga ik ook een vermoeden uitspreken, maar met een deftig argument: Jij bent wolf en zit gewoon zonder reden iedereen te beschuldigen en noemt dat zomaar een 'vermoeden'. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Hierbij mijn eerste update als burgervader van het dorp. Ik denk dat we de conclusie wel kunnen trekken dat we flink verkeerd zaten. Op dit moment zijn er nog 2 wolven en 1 welp over. Hoe zit het met de zombies? Hebben die vannacht iemand geïnfecteerd? Zoja dan zijn er ondertussen 3 zombies. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 20 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2014 We begonnen met 1 zombie. En zombies infecteren pas op nacht 3. Dus nog steeds een zombie. Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Overzichtelijk overzicht, mooi! Reageren
aron24 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Wel, dan ga ik ook een vermoeden uitspreken, maar met een deftig argument: Jij bent wolf en zit gewoon zonder reden iedereen te beschuldigen en noemt dat zomaar een 'vermoeden'. Ik denk dat hier nog iemand is, die meer weet dan ik. Die gene weet wie ik bedoel. Reageren
Dexist Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Mooi overzicht BB! Wat opvalt is dat Tekaloca ook op Eliott stemde! Aron beweerde(en nog steeds) dat Eliott een wolf is, Tekaloca zegt niet zo veel, maar stemt wel ineens het zelfde als Aron! Toeval? Twee wolven die een "plannetje" hebben? Reageren
aron24 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Mooi overzicht BB! Wat opvalt is dat Tekaloca ook op Eliott stemde! Aron beweerde(en nog steeds) dat Eliott een wolf is, Tekaloca zegt niet zo veel, maar stemt wel ineens het zelfde als Aron! Toeval? Twee wolven die een "plannetje" hebben? Nee, Teka is de gene die meer info heeft over Eliott die dus wolf is. Dus Teka, spreek je uit. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Gast, zonder argumenten kom je hier nergens hoor. Jij bent een wolf, en ik heb daar ten minsteneen argument voor gegeven. Kan iemand me misschien eens helpen? Altijd dezelfde wolf op je kap hebben is niet aangenaam. Lynch hem gewoon. Reageren
Dexist Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Het is nu wel een beetje 1v1 met Aron vs Eliott, maar inderdaad, zoals Eliott zelf zegt, met beredeneringen kom je geloofwaardiger over. Of je ook echt de waarheid spreekt, dat is een tweede Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Bewijs? Naar wie richt je dat? Ik heb mijn argument op deze pagina of de vorige gegeven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.