aron24 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Hou je in Eliott. De vorige keer ging het ook op zo'n manier fout. Net zoals anderen vind ik dat Aron zich te verdacht gedraagt en heb ik juist het vermoeden hij te veel het achterste van zijn tong heeft laten zien. Er moet veel gebeuren moet ik van gedachten veranderen wil ik Aron niet lynchen. Ja, ik ben wolf. Je hebt me. Ik breek het spel open en ben natuurlijk verdacht. Echt logisch. C Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Hou je in Eliott. De vorige keer ging het ook op zo'n manier fout. Net zoals anderen vind ik dat Aron zich te verdacht gedraagt en heb ik juist het vermoeden hij te veel het achterste van zijn tong heeft laten zien. Er moet veel gebeuren moet ik van gedachten veranderen wil ik Aron niet lynchen. Ja, sorry, je hebt gelijk. Als boos word kan ik soms losgaan zonder dat ik het door heb. Ik hou me maar even stil, maar jullie hebben m'n mening. Reageren
AXIO Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Het enige wat je doet is jezelf verdacht maken, Aron.. Reageren
aron24 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Wrm zou ik dit doen als het niet zeker weet? Hij durft niet door te gaan in een discussie, geeft jullie gauw je zin, hij durft zich te branden (wolfs). Ik durf dat wel, als hem niet lyncht win je niet. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Aron, je ziet toch zelf dat dit nergens heengaat? Ik beschuldig jou, jij mij. Niet moeilijk dat ik dan stop, of wil jij hier heel de nacht nog hetzelfde gepingpong komen lezen? Ik heb wat beters te doen hoor. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 (bewerkt) @Aron Ik snap het wel dat hij de discussie zat is, hoor Beter lynchen we hem niet. Bewerkt: 20 november 2014 door _Night-Men_ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Ik mis je Megadreams. <3 Reageren
AXIO Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Ik mis je Megadreams. <3 Je hebt wat uit te leggen volgens Aron. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Wat willen jullie weten <3 Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Waarom ik in hemelsnaam een wolf ben. Ik wil het echt weten. Reageren
Dexist Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 (bewerkt) Aron zegt dat jij bewijs hebt! Teka heeft het bewijs. Ik heb dat niet, Teka zat de hele tijd te hinten, hij probeerde dat duidelijk te maken, met jullie zijn slecht. Maar dat zat er dus achter, dus Teka spreek het bewijs uit. Weer zo vaag, waarom zijn wij slecht? Welke hints zijn het dan? Teka heeft bar weinig gezegd, of zit je samen met teka dingen te bespreken. Wat is er vaag, Teka heeft het bewijs. Vraag het hem en je weet het antwoord. Bewerkt: 20 november 2014 door Dexist Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Ik heb bewijs... ... dat hij partnership wilt. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Ik dacht eerst dat Teka de ziener zou zijn, maar dat bleek dus toch niet het geval te zijn... En toch zo'n mysterieuze rol... Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 *sigh* Laten we gewoon stoppen met modder naar elkaar toe te gooien zonder écht harde bewijzen. Het enige wat we hier van krijgen zijn valse beschuldigingen en bovendien maakt dit Wakkerdam niet beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.