tjarda1999 Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2015 Divecoaster? Leuk dat je weer verder gaat in je stad! Kan niet wachten tot je ons een keertje uitnodigt om te komen kijken! Die stad van hem ziet er nice uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2015 Bedankt en ja, ik heb al enkele keren nagedacht over een mogelijk georganiseerd bezoek, maar als zoiets gebeurd zal dat in de zomervakantie gebeuren (en via Evolve). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 (bewerkt) Vanaf vandaag is er de mogelijkheid om je Minecraft naam te wijzigen via Mojang.com Klik Bewerkt: 4 februari 2015 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Om hier op terug te komen: Omgeving wel allesbehalve klaar (ben er pas een dag aan bezig) Ja, de vier straatblokken zijn wel quasi hetzelfde, maar zo wou ik het ook hebben. Een imposante stijgende heuvel met een grote basiliek op het einde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 (bewerkt) Vanaf vandaag is er de mogelijkheid om je Minecraft naam te wijzigen via Mojang.com Klik Dit is echt super! Nu nog een goede naam verzinnen @Phoeny, zo dat ziet er echt super uit! Elke keer verbaas ik me weer. Bewerkt: 4 februari 2015 door Together Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2015 (bewerkt) Broem Broem zie jij je al gaan in onze karts ? Tot de opening dan Klik hier Bewerkt: 7 februari 2015 door tjarda1999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2015 Ik zit met een probleem. Ik gebruik als launcher Craften Terminal en ik heb Minecraft gewoon gekocht, maar ik kan op geen enkele 1.8 server. Ik krijg de hele tijd foutmeldingen. Weet iemand een oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2015 Ik zit met een probleem. Ik gebruik als launcher Craften Terminal en ik heb Minecraft gewoon gekocht, maar ik kan op geen enkele 1.8 server. Ik krijg de hele tijd foutmeldingen. Weet iemand een oplossing? .minecraft verwijderen bij %appdata% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2015 Ik zit met een probleem. Ik gebruik als launcher Craften Terminal en ik heb Minecraft gewoon gekocht, maar ik kan op geen enkele 1.8 server. Ik krijg de hele tijd foutmeldingen. Weet iemand een oplossing? .minecraft verwijderen bij %appdata% Maar dan kan ik toch niet bij m'n saves, texturepacks en shaders meer? Ik wil die wel graag behouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2015 Ik zit met een probleem. Ik gebruik als launcher Craften Terminal en ik heb Minecraft gewoon gekocht, maar ik kan op geen enkele 1.8 server. Ik krijg de hele tijd foutmeldingen. Weet iemand een oplossing? .minecraft verwijderen bij %appdata% Maar dan kan ik toch niet bij m'n saves, texturepacks en shaders meer? Ik wil die wel graag behouden. die mappen bewaren in een tijdelijke mapje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 8 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2015 eeey, ik vroeg me af of iemand nog foto's heeft van de oude server van BC7, MVG Pizzaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2015 Ik ga deze vakantie proberen een voetbalstadion te bouwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2015 Nice!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2015 Nou veel succes! Ga je een parodie maken op een stadion? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2015 Nee, zelfverzonnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.