Sublime Geplaatst: 9 april 2013 Rapport Geplaatst: 9 april 2013 Drie woorden: Feed the beast Zoek dat maar eens op, en ga het spelen. Beter dan tekkit, beter gebalanceerd, meer mods etc. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 april 2013 Rapport Geplaatst: 9 april 2013 Ik kijk the Yogscast, dus ja, ik ken Feed the Beast (en Yogscraft) maar al te goed nu Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 april 2013 Rapport Geplaatst: 9 april 2013 Geen feed the beast server van maken. D: Reageren
Basssss Geplaatst: 9 april 2013 Rapport Geplaatst: 9 april 2013 Ik heb teveel Tekkit gespeeld om nog interesse te hebben in Feed the Beast. Zoveel voegt FTB nu ook weer niet toe, eigenlijk. :$ Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Geplaatst: 10 april 2013 Ben niet zo'n fan van al die modpacks. 'k Vind de vanilla MC al uitgebreid genoeg tbh, en ik heb niet echt behoefte aan allemaal gecompliceerde machines die het werk voor je opknappen. Tuurlijk, als de meerderheid een modpack prefereert zal ik wel online komen, maar ik vind vanilla wel toffer. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2013 Is er al een keuze gemaakt over de kwestie over de nieuwe map? Het lijkt me wel een goed idee, want nu speelt helemaal niemand meer. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Geplaatst: 10 april 2013 Ben niet zo'n fan van al die modpacks. 'k Vind de vanilla MC al uitgebreid genoeg tbh, en ik heb niet echt behoefte aan allemaal gecompliceerde machines die het werk voor je opknappen. +1 Ik vind het geweldig leuk om naar Minecraft-filmpjes te kijken in modpacks, maar zelf speel ik voornamelijk Vanilla. Zelfs dan met de standaard Texture Pack ook :3 Reageren
3L1077 Geplaatst: 11 april 2013 Rapport Geplaatst: 11 april 2013 (bewerkt) Ben niet zo'n fan van al die modpacks. 'k Vind de vanilla MC al uitgebreid genoeg tbh, en ik heb niet echt behoefte aan allemaal gecompliceerde machines die het werk voor je opknappen. +1 Ik vind het geweldig leuk om naar Minecraft-filmpjes te kijken in modpacks, maar zelf speel ik voornamelijk Vanilla. Zelfs dan met de standaard Texture Pack ook :3 Faithful ownt. :3 Btw zat er een van jullie vroeger op het minecraftforum? xD Bewerkt: 11 april 2013 door 3L1077 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2013 Ik vind al die modpacks echt geniaal. Ik denk dat Mojang misschien maar moet kijken naar een deal met de makers van Tekkit om de TechnichPack een DLC van Minecraft op de Xbox 360 te maken. Ik denk dat het geld dan echt komt binnenstromen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 april 2013 Rapport Geplaatst: 18 april 2013 Het idee is wat op de achtergrond gevallen zie ik? Nog eens omhoogtrappen. De eerste snapshot voor 1.6 is uit. Horses. Wie had het ooit gedacht Is nog niet veel van geweten. Dus nog wat screens van mij omdat het kan. Nee, de ideeën geraken niet op lijkt het. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 18 april 2013 Rapport Geplaatst: 18 april 2013 (bewerkt) Nee, de ideeën geraken niet op lijkt het. Doel je daarmee op je stad, of op Minecraft zelf? In ieder geval, leuke screens! Vooral dat gebouw in het midden van de middelste screen, tof ontwerp. Wat de update betreft: meh. Erg leuk dat er blijkbaar nog volop aan de game gewerkt wordt, maar mijn interesse heeft het wel enigszins verloren. Velen zullen het niet met mij eens zijn, maar ik blijf vinden dat het iets te uitgebreid wordt. Het simpele idee van 'overleven' is in mijns inziens een beetje te veel uitgewerkt. Misschien was het ook niet de bedoeling om het spel simpel te houden, maar ondanks dat blijf ik het wat jammer vinden. Dat neemt overigens niet weg dat het nog erg leuk is om te spelen, vooral online ^^. Zit er nog leven in de server, nu de nieuwe Bukkit uit is? Bewerkt: 18 april 2013 door Foreigner97 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 april 2013 Rapport Geplaatst: 18 april 2013 Allbei wel wat. Ik dacht eeuwen terug al dat ik al mijn ideeën nu al wel gehad en gebouwd had, maar sindsdien is er maar meer en diverser bijgekomen dus het kan niet op blijkbaar en ik vind dat idee heerlijk. Over Minecraft, nou ik vind het leuk. Extra content is iets op elke week naar uit te kijken en als builder hoop je natuurlijk op meer decoratieve vrijheden en mogelijkheden met elke update. Ik kan me er wel in vinden dat het idee van simpele game wel wat weg is, maar die simpele game bestaat nog steeds, aangezien alle extra content optioneel is. Het spel heeft ook nog steeds een duidelijk gebrek aan late-game content. Dat was zo bij de release en is nog steeds zo. Daar probeert men werk van te maken, maar het is op een traag tempo Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 18 april 2013 Rapport Geplaatst: 18 april 2013 Tsja, ik ervaar alle komst van de snapshots/updates momenteel ook maar vanaf de zijlijn, misschien moet ik me er ook maar eens wat meer in verdiepen. Feit is dat de periode toen ik verslaafd was aan Minecraft let's plays/video's over is, en de laatste keer dat ik het spel heb gespeeld is ook alweer een maandje terug. Vermoedelijk zit het 'm gewoon in de mate waarin je actief bent in het spel, ik snap inderdaad prima dat je als actieve gamer met smart wacht op nieuwe content. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 april 2013 Rapport Geplaatst: 18 april 2013 In feite ben ik nu op mijn inactiefste in lange tijd, dus schijn bedriegt Maar het is wel waar dat ik al vrij lang de updates volg en ik dat dan ook maar als automatisme blijf doen. Heb de laatste tijd zin gekregen om een tweede Build-wereld te starten waar ik dan een Middeleeuwse stad zal proberen te bouwen. Geïnspireerd door Sjin, door Assassin's Creed II of door wat dan ook maar ik heb er de laatste tijd zin in gekregen en ik heb de plannen zitten maken. Wilt natuurlijk niet zeggen dat ik dan mijn huidige werk zou laten vallen, maar ik zit momenteel op het punt van een gigantsiche Builders Wall. Het einde van de stad is nog ver weg en de realisatie van de ideeën die ik nu heb voor de randgebieden eveneens. Ongeveer 12% van de stad is nu klaar... Na 8 maanden bouwen. Maar toch, het zal de grootste en meest complete ooit zijn en volledig zelf gemaakt en dat motiveert me wel. Minecraft is een prachtige game waar je je verbeelding en fantasie kunt laten werken en in kunt verdwalen. Als je die even kwijt bent ben je de voeling met het spel ook even kwijt. Reageren
Crypteq Geplaatst: 18 april 2013 Rapport Geplaatst: 18 april 2013 Excuses aan ieder die zo lang heeft moeten wachten, ik ben afgelopen weken er druk geweest met school, en nog steeds druk bezig ermee (voor de komende 3 weken denk ik nog). Ik zal zo snel mogelijk proberen om de server weer geupdate online te zetten. Als ik zo naar de poll kijk dan zal het dus worden: Nieuwe map, maar oude blijft nog steeds gewoon bereikbaar in de server? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.