Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

1zpgleh.png

Dit is een uitzicht op mijn "dorp" vanaf mijn toren. Ik heb een treinstation, een geheime grot, een haven(tje), een huis, een kas en die toren dan.

149wcpf.png

Dit zijn mijn plantjes boven op mijn toren. Ik laat ze hier maar staan, want ik heb al een stuk of 20 broden in mijn kist.

2i1l18p.png

Dit is dus mijn toren. Hij was eerst een stuk kleiner gepland, maar toen had ik er een lavablok opgezet, en toen was de halve toren afgebrand. Toen heb ik hem weer helemaal opnieuw opgebouwd.

Geplaatst:

Als je met zo'n hoe (hetgeen wat ik in mijn hand heb) rechtsklikt op een plekje gras, komen er soms zaden uit. Die zaden kan je dan weer planten op de grond die je net hebt omgehakt.

Alle planten moeten zich wel binnen 4 blokken van water bevinden, anders drogen ze uit. Je kan best ook je farm omheinen met hekken of met glas, zoals ik gedaan heb, om twee redenen: de planten hebben (zon)licht nodig om te groeien en ze kunnen kapot gaan als iemand er op trapt (monsters, dieren of jijzelf).

Als je crops volgroeid zijn (als de planten geel worden met een bruine tip) kun je ze oogsten door met eender welk tool te klikken op zo'n plant.

Je krijgt nu graan (of zo) waarmee je brood kan maken en je health weer mee kan aanvullen. Een brood geeft 2.5 health. Je kan een stapel graan meenemen in je mijn en er brood mee maken als je het nodig hebt.

Tip om een oneindige voorraad water bij je base te krijgen: graaf een gat van 2x2 blokken, 1 blok diep. Neem nu twee emmers en vul ze met water vanuit de zee. Giet nu eén emmer uit in eén hoek van je gat en de andere emmer in de tegenoverliggende hoek.

Geplaatst:

*foto's*

Wat een dorp. Ik heb nog maar gewoon een gat in de muur gehold. Het is wel groot maar dat van jouw is... :7

Hoelang heb je erover gedaan omdat zo groot te krijgen?

>>> Door Kai-ShockWave: Gelieve geen foto's te quoten. <<<

Geplaatst:

Ik ben zelf gestopt met minecraft. Ik vond het niet veel meer aan toen ik eenmaal per ongeluk in het lava viel en alles kwijt raakte. Dachte ik stop er maar mee. Het was een aardig, leuk en verslavende game. Misschien begin ik erover een maandje weer aan, zo ben ik wel.

Geplaatst:

Wat een dorp. Ik heb nog maar gewoon een gat in de muur gehold. Het is wel groot maar dat van jouw is... :7

Hoelang heb je erover gedaan omdat zo groot te krijgen?

Ik ben begonnen met een gat in de grond. Toen ben ik steeds meer gebouwen en tunnels gaan maken. Toen heb ik echt heel veel cobblestone uit een van mijn mijnen gehaald, en toen heb ik eigenlijk de grootte van het dorp gemaakt.Toen ben ik steeds meer gaan verzamelen, en toen ik genoeg had, heb ik het er bovenop gezet. Het is trouwens wel heel saai werk om je dorp vlak te krijgen. En je verslijt heel veel pickaxes en shovels.

Geplaatst:

Mijn save:

http://www.megaupload.com/?d=XZDF5FO4

Heb er nu al heel veel meer bij gebouwd maar door een oft ander iets is die niet meer werkend.

DEZE WERKT NOG WEL HOOR!

Hoe te gebruiken:

1. Open World1.zip met winRAR of een ander unzip programma.

2. Kopieer de map World1 naar: "C:\Documents and Settings\"Gebruikersnaam"\Application Data\.minecraft\saves"

4. Start minecraft en open world1 en tadaa! je zit nu in mijn world

Willen jullie misschien jullie mappen ook even uploaden?

Geplaatst:

@ Hierboven: Nice world, ik heb hem gedownload. Leuke shelter heb je daar. Totaal andere dan bij mij. Maarja, daar doet het nu niet om. Leuk dat je een diamond pickaxe en shovel hebt. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu een nieuwe world (ben al een bunker aan het bouwen :puh:) maar nu zoek in dungeons, alleen diek an ik niet vinden :S

Wel heb ik dit gevonden (helemaal diep onder de grond):

naamlooscm.png

Ik hoor van heel veel dat dit de BLue hell van minecraft is, alleen als je er in valt kan je wel opnieuw beginnen want je spawnt niet opnieuw en gaat ook niet dood :S

En ik heb ook 10 stenen diamond en 5 stenen gold gevonden :S

Bewerkt: door j0uk3
Geplaatst:

Idd blue hell, je gaat dood en kan je spullen niet meer terughalen als je erin valt .. echt niet leuk :puh:

Ik heb ooit is een biggetje in de 'Blue Hell' geduwd. Man dat was lol. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...