Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speel sinds vandaag ook op de server, onder de naam Romyy023. Mijn huis is nu bij de mooshrooms. Gebied claimen hoeft niet denk ik, heb het samen met thebig opgebouwd. :)

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik wissel van tijd tot tijd eens van biome. Zo zat ik in het begin in de buurt van een berkenbos, daarna naar de savanne gegaan en nu bij de mooshrooms. Ik stoor me dus niet aan de kleurlooheid, je kan altijd zelf iets bouwen waardoor het meer je smaak wordt.

Vind het wel veel aangenamer om rustig te bouwen, zonder dat je om de haverklap afk moet gaan of in je bed moet gaan liggen. Alleen het mycelium en het gebrek aan hout in de wijde omgeving is een groot nadeel, maar het is overkomelijk.

Geplaatst:

Ik ben begonnen aan een wat groter huis voor mezelf, The big mansion. :puh: Graag niks aan veranderen aangezien het buiten geclaimd gebied is. Dankjewel alvast :)

Geplaatst:

Aangezien mensen al een tijdje praten over een nieuwe map: hier een voorstel.

Onlangs heb ik deze map getekend voor een bordspel. Het zou niet zoveel moeite mogen kosten om deze over te zetten naar een Minecraftmap, met biomes, bergen, dungeons, caves, en dergelijke. Als jullie interesse hebben, kan ik alvast beginnen.

Laat het maar weten. :)

06OhslM.jpg?1

Geplaatst:

Dat ziet er zeker goed uit! Maar hoe wil je dit gaan realiseren in Minecraft? Wil je het helemaal gaan nabouwen? Dat kost toch heel veel tijd :puh:

Geplaatst:

hoe graak ik uit dat huisje ? ik heb blijkbaar geen toestemming of tewel moet ik me aanmelden maar waar ?

Geplaatst:

Indien je je nog niet geregistreerd hebt op de server, moet je dat eerst nog doen. Als het goed is komt er, als je de server joint, rechtsonder te staan hoe je je moet registreren. Volgens mij moet je /register typen in de chat, gevolgd door je wachtwoord (mag je zelf kiezen, dit is niet je Minecraft- of forumwachtwoord!). Vervolgens moet je je vermoedelijk nog inloggen door /login te typen in de chat, gevolgd door je wachtwoord. Als het goed is heb je dan toestemming om te bewegen en dus om te spelen. yep.gif

Geplaatst:

Mijn Big Mansion of de mooshroom is eindelijk af. Het interieur is nu ook bijna zo goed als af, nog 1 vleugel te gaan. :)

Geplaatst:

Ik heb mijn kasteel even de rug toe gekeerd ( Breid ik later wel weer uit... :7) en heb een eigen eiland gemaakt :7. Ik heb er zelfs een succesvolle mijn onder gevonden! (1 diamond, 4 stacks redstone, 9 stacks iron) :O

Geplaatst:

Wil wat griefen melden mijn bed is weg en mijn kippen wil die gene mijn kippen terug geven en mijn bed

Geplaatst: (bewerkt)

even ook iets melden als ik respawn is die kaart weg ?

en mijn wachtwoord is blijkbaar vaak fout dus kan iemand helpen ?

nu kan ik niet meer meedoen wegens te veel foute aanmeldingen

Bewerkt: door skullz-000
Geplaatst: (bewerkt)

even ook iets melden als ik respawn is die kaart weg ?

en mijn wachtwoord is blijkbaar vaak fout dus kan iemand helpen ?

nu kan ik niet meer meedoen wegens te veel foute aanmeldingen

Voer je je GTAF ww in ipv het wachtwoord dat je hebt ingetikt toen je /register <**> deed?

@Brian, toen ik voor eieren ging kijken was er nog maar 1 kip... O.o en van je bed weet ik niks want ik heb er 2... :7 Ook heb ik de Private bordjes van de Chests afgehaald en leeggemaakt ;)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Er heeft iemand het huisje op de spawn wat kapot gemaakt. Wist eigenlijk niet dat dit mogelijk was, of is dit gewoon normaal?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...