Phoenyxar Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Wauw, dat classificeert zichzelf als de meest nutteloze village ooit, verdient gewoon een prijs! Reageren
thebig Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Niet zozeer, hoor. We hadden geen wortels of aardappels tot ik het ene veld voor de kerk heb leeggeplunderd. Op dat vlak was het dus zeker geen nutteloze village. Reageren
Crypteq Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Niet zozeer, hoor. We hadden geen wortels of aardappels tot ik het ene veld voor de kerk heb leeggeplunderd. Op dat vlak was het dus zeker geen nutteloze village. Dus het was een kerk met een veld van wortels en aardappelen, dat zei je er niet bij. Met een beetje geluk a.s. week de final update voor 1.8, het is daarna immers geen mei meer. Omdat er geen mensen meer op de standaard server actief zijn, zal ik de huidige map op de snapshot server verplaatsen naar de standaard server zodra de 1.8 update er is. Reageren
myron.b Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Komt er dan ook weer een Dynmap, Crypteq ? Reageren
Niked Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Komt er dan ook weer een Dynmap, Crypteq ? ik kan wel een mp gebruiken Reageren
thebig Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Ik vind het juist wel interessant om eens helemaal blind te spelen. Als je iets wilt weten over je omgeving, moet je maar maps maken, zo lastig is dat nu ook weer niet. Bovendien kunnen via de Nether op relatief makkelijke wijze grote afstanden overbrugd worden. Reageren
Dexist Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Ik vind het juist wel interessant om eens helemaal blind te spelen. Als je iets wilt weten over je omgeving, moet je maar maps maken, zo lastig is dat nu ook weer niet. Bovendien kunnen via de Nether op relatief makkelijke wijze grote afstanden overbrugd worden. Klopt, en er is altijd nog f3 en je coördinaten opschrijven Reageren
myron.b Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Ik vind het juist wel interessant om eens helemaal blind te spelen. Als je iets wilt weten over je omgeving, moet je maar maps maken, zo lastig is dat nu ook weer niet. Bovendien kunnen via de Nether op relatief makkelijke wijze grote afstanden overbrugd worden. Ik heb geen zin om 2u te gaan lopen zoeken naar een geschikte plek. En Vervolgens onderweg steeds gedood te worden. Reageren
Dexist Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 (bewerkt) Ik heb geen zin om 2u te gaan lopen zoeken naar een geschikte plek. En Vervolgens onderweg steeds gedood te worden. Dan doe je toch iets fout de server staat al op easy... En "geen zin" ; dan doe je het maar niet Gewoon overdag een random richting op lopen en als het donker is schuilen. Bewerkt: 26 mei 2014 door Dexist Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Aangezien meerdere mensen nu alweer bij elkaar aan het bouwen zijn, claim ik in ieder geval dit gebied. Reageren
3L1077 Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Ik heb weer eventjes niet gespeeld, duidelijk. Is iedereen nu uit de berg? Reageren
AXIO Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Jammer dat iedereen uit de berg is.. Lijkt het jullie misschien leuk om een UHC te doen? Reageren
3L1077 Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Lijkt het jullie misschien leuk om een UHC te doen? Ja, daar heb ik ook al aan gedacht... Alleen denk ik niet dat dat echt mogelijk is, dan moet je allemaal samen voor één lange tijd door spelen. Reageren
AXIO Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Dat is wel zo. Maar dan kan je zoals de mensen van de Mindcrack server een border gebruiken die steeds wat kleiner word of je doet een tijdslimiet. Ik ga er van uit dat het niet langer zal duren dan 3 uur en als we dat bijvoorbeeld op een zondagmiddag doen is het wel te doen. Reageren
thebig Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Wat is dat precies, UHC Het punt van de huidige server is dat ik het gevoel heb dat er amper iets te doen is: huisje is gebouwd, alles is mooi ingericht in de berg. Daarom trekken mensen weg van de berg, zodat ze bezig blijven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.