Together Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Wat is UHC? Ik had het even gegoogled maar ik snap het nog niet zo goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 UHC is simpel weg ULTRA HARDCORE. de naam zegt het al HARDCORE, je mag dus niet dood gaan > en het is nog extra moeilijk gemaakt. Het is dus een speciale custom mode. Ik heb ook een keer zoiets gedaan. Dit was ook met ultra hard setting(geen hardcore) en ook allerlei andere mods. Zo was er een realistic building/mining mod: dirt valt net als zand, dus je moet oppassen met graven, steen is veel harder, en de steen rondom kan in storten. Dat soort dingen allemaal. Ook hadden we extra mobs toegevoegd, en een "bloodmoon" hierbij spawnden er overal extra veel monsters, waaronder giants en charged creepers maar ook nether mobs in de overworld Llijkt mij wel een keer leuk even een middagje een "side missie" te doen en dan zoiets te doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Die mode is dan gewoon bedoeld om zo lang mogelijk te overleven en vervolgens weer overnieuw beginnen, dus geen langdurige server eigenlijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Ja dat denk ik wel, ik heb nooit de officiële UHC mode gespeeld maar volgens mij is er een complete mod die van alles toevoegd. En dan gewoon een bepaald doel stellen dat je wilt halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Opnieuw beginnen... Je speelt, en als je dood bent is 't afgelopen. Jij moet dus als laatste overblijven, en daarna is het spel gedaan. Het is dus niet de bedoeling om mooie gebouwtjes te bouwen, of dergelijke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Klopt je kan beginnen met zeg 10 man, en als doel hebben de ender dragon te verslaan! wie dood is heeft pech en mag alleen toe kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Het is niet echt een idee voor een server op zich, het is meer een spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 (bewerkt) Aangezien meerdere mensen nu alweer bij elkaar aan het bouwen zijn, claim ik in ieder geval dit gebied. vanwaar heb je die map ? Bewerkt: 27 mei 2014 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Die hangt in mijn kelder aan de muur. Is een in-game screenshot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 ik claim dit gebied ALLEEN bouwen met mijn toestemming Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Is er ook iemand die een server voor UHC kan maken? We kunnen dan wel een apart topic aanmaken en kijken hoeveel aanmeldingen we krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 volgens mij is het alleen cryp die dat heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2014 Ik woon nog in de berg haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2014 Ik woon ook nog in de berg hoor! Al moet ik mijn kamer nog wel inrichten maar ik heb ook gewoon een tweede plek ver weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2014 Nog maar 3 blokken vullen en dan moet ik aan de ringweg beginnen, oh Madoka... De nieuwe blokken tussen Caldera Drive en Canuck Avenue. Bassett Street Ja, nu al die straten namen hebben kan ik vanaf nu lekker geheimzinnig met nog meer namen gooien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.