Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

thebig, ik zou SmoothLighting eens aanzetten, nu lijkt het alsof je bunker is gebouwd uit 38 verschillende soorten Stone, is wat vreemdjes. Ik vind de trappenhal wel cool, wat is de laatste foto eigenlijk? Ik zie rechts glas denk ik?

Nog maar 3 blokken vullen en dan moet ik aan de ringweg beginnen, oh Madoka...

...

MapIso20_zps72668134.png

FromAbove-AvraDhunDim_zps7367c12e.png

Ter vergelijking:

FromAbove-KingsLandingDim_zps17eb5925.png

De Minecraft King's Landing-map, zelfde schaal. Ik vind het een mooie vergelijking, zeker ook een awesome map om eens rond te lopen.

Delen op andere websites

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

thebig, ik zou SmoothLighting eens aanzetten, nu lijkt het alsof je bunker is gebouwd uit 38 verschillende soorten Stone, is wat vreemdjes. Ik vind de trappenhal wel cool, wat is de laatste foto eigenlijk? Ik zie rechts glas denk ik?

Ik heb het denk ik uitgezet, omdat mijn PC sowieso al sloom is en dat het nog slomer maakt.

Laatste foto is dezelfde als de voorlaatste foto, alleen vanuit de andere hoek van de kamer getrokken. Als je rechts naar boven zou gaan, kom je weer terecht in de farm.

Eigenlijk sta ik op de 4e foto recht onder die glazen kamer. Omdat het zo hoog is daar, wou ik iets bouwen om de ruimte op te vullen. Alleen heb ik er nog niet direct een functie voor.

Delen op andere websites

Screentjes van jou zijn altijd de moeite waard om door te kijken, Phoenyxar, geweldig werk! Vooral kudo's voor die ringweg, zal vast wel weer wat tijd gekost hebben. Ga zo door! :tu:

Delen op andere websites

Ik heb de indruk dat er iemand X-Ray gebruikt. Ik ben al diverse malen lange, onverlichte 1x2 tunnels tegengekomen die dan abrupt ophouden. Ik ken de world seed natuurlijk niet, maar ik denk dat Crypteq wel kan uitvogelen wat er zich op 241 13 -603 bevond.

Delen op andere websites

Maar het principe van een stripmine houdt in dat deze allemaal naast mekaar liggen en dus tot op zekere mate verbonden zijn via een centrale hal. Zo'n tunnels wil je logischerwijs verlicht hebben, want je keert er vaak terug wat mobspawn voorkomt. Kan dus inderdaad een indicatie van X-Ray misbruik zijn.

Delen op andere websites

Oké, ik had begrepen dat ze allemaal verbonden waren aan een centrale gang. In dat geval is het inderdaad vreemd.

Meestal doe ik het ook zo, maar het kan al eens gebeuren dat ik gewoon verschillende megalange tunnels aan één centrale tunnel doe.

Delen op andere websites

Er zit in de "strip mine" onder de berg ook een gebied wat uh niet mine-able is.

Ik was daar laatst bezig en kwam op een stuk van een paar chunks breed wat ik niet kon weg halen ;S zelfs na herstarten.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...