Phoenyxar Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 thebig, ik zou SmoothLighting eens aanzetten, nu lijkt het alsof je bunker is gebouwd uit 38 verschillende soorten Stone, is wat vreemdjes. Ik vind de trappenhal wel cool, wat is de laatste foto eigenlijk? Ik zie rechts glas denk ik? Nog maar 3 blokken vullen en dan moet ik aan de ringweg beginnen, oh Madoka... ... Ter vergelijking: De Minecraft King's Landing-map, zelfde schaal. Ik vind het een mooie vergelijking, zeker ook een awesome map om eens rond te lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 (bewerkt) -knip- Hoeveel uur heeft daar wel niet in gezeten :O Mooi werk, heel mooi! Bewerkt: 29 mei 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 thebig, ik zou SmoothLighting eens aanzetten, nu lijkt het alsof je bunker is gebouwd uit 38 verschillende soorten Stone, is wat vreemdjes. Ik vind de trappenhal wel cool, wat is de laatste foto eigenlijk? Ik zie rechts glas denk ik? Ik heb het denk ik uitgezet, omdat mijn PC sowieso al sloom is en dat het nog slomer maakt. Laatste foto is dezelfde als de voorlaatste foto, alleen vanuit de andere hoek van de kamer getrokken. Als je rechts naar boven zou gaan, kom je weer terecht in de farm. Eigenlijk sta ik op de 4e foto recht onder die glazen kamer. Omdat het zo hoog is daar, wou ik iets bouwen om de ruimte op te vullen. Alleen heb ik er nog niet direct een functie voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 Screentjes van jou zijn altijd de moeite waard om door te kijken, Phoenyxar, geweldig werk! Vooral kudo's voor die ringweg, zal vast wel weer wat tijd gekost hebben. Ga zo door! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 Twaalf blokken TNT in een mijngang. Onnodige muren er tussen uit slopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 Handig! -knip- Ik heb de neiging om er zelf ook 1 te bouwen :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 Op welke snapshot draait de server? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 De laatste... Het kan zijn dat je je MC eens moet herstarten, ze veranderen altijd op donderdag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 Ik heb de indruk dat er iemand X-Ray gebruikt. Ik ben al diverse malen lange, onverlichte 1x2 tunnels tegengekomen die dan abrupt ophouden. Ik ken de world seed natuurlijk niet, maar ik denk dat Crypteq wel kan uitvogelen wat er zich op 241 13 -603 bevond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 Houden tunnels niet altijd abrupt op dan..? Dat lijkt me toch het principe van stripmining. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 Maar het principe van een stripmine houdt in dat deze allemaal naast mekaar liggen en dus tot op zekere mate verbonden zijn via een centrale hal. Zo'n tunnels wil je logischerwijs verlicht hebben, want je keert er vaak terug wat mobspawn voorkomt. Kan dus inderdaad een indicatie van X-Ray misbruik zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 Bij een stripmine zit er doorgaans ook achteraan een "dwarsgang" parallel aan de "hoofdgang". Zo worden alle gangen even lang. Of dat is althans hoe ik mijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 Oké, ik had begrepen dat ze allemaal verbonden waren aan een centrale gang. In dat geval is het inderdaad vreemd. Meestal doe ik het ook zo, maar het kan al eens gebeuren dat ik gewoon verschillende megalange tunnels aan één centrale tunnel doe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 bedoel je die gangen die soms opv lava en soms op een open plek komen van 1 breed en 2 hoog ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 Er zit in de "strip mine" onder de berg ook een gebied wat uh niet mine-able is. Ik was daar laatst bezig en kwam op een stuk van een paar chunks breed wat ik niet kon weg halen ;S zelfs na herstarten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.