Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wel, ik stel voor dat je eventjes opzoekwerk doet naar de Elytra en dan zul je zien dat het design afhangt van de gebruikte cape.

In Dexist's geval geen denk ik? :o

Geplaatst:

Het zijn niet echt vleugels, eerder een hangglider.

Ik vind het een mooie toevoeging, je went er wel aan met de tijd.

Geplaatst: (bewerkt)

Naja in het geheel, je vindt hem in the end, waar ook draken rond vliegen, en ander raar gespuis, heel 'gek' is het niet. En, neem ik aan, je kan ze niet craften(wel enchanten) alleen vinden.

@phoeny, deze was gewoon uit de creative item inventory geplukt.

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst:

Ach, ik vind het wel een leuke toevoeging. Met de vorige update hebben ze de opties onder water vergroot en nu dus ook in de lucht. Gezien het slechts een soort hangglider is en niet een soort jetpack of vliegtuig, vind ik ook dat het goed past bij Minecraft.

Er zijn trouwens ook zeer interessante mogelijkheden, zoals dit:

Geplaatst:

Weer een paar nieuwe dingetjes met de nieuwste snapshots:

Frost Walker ziet er echt wel vet uit:

Eerste episode van MC Story Mode is overigens uit. Iemand die het gekocht heeft?

Geplaatst:

Whaha wat kopen? Nja, laat ik het zo zeggen: Heb hem gespeeld. :7 Heb er zeker van genoten! Ben benieuwd naar hoe ze de wither gaan verslaan! :tu:

Geplaatst:

Nope, ik ben het overigens voorlopig ook niet van plan. ;) Ook al kan ik die verleiding niet weerstaan, eigenlijk... :7

Geplaatst:

Nja, voor iemand van mijn leeftijd is het niet echt uitdagend, dus er echt geld voor neertellen lijkt me wat verspilling. Als ik het echter eens zomaar kunnen spelen, zou ik het zeker niet laten.

Lijkt me verder wel een leuk spel.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het ziet er in ieder geval wel veelbelovend uit! Aan de andere kant vond ik het naar mijns inziens niet echt noodzakelijk dat de 'bewegende texture'

weggehaald moest worden. Ik stoorde me er niet echt aan, in feite.

Geplaatst:

Het is niet logisch als water wat al vlak is, naar beneden stroomt? :puh: En het nam het zicht wel weg als je in het water wilde kijken. Onderwater bouwwerken worden er dus wat realistischer op van binnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...