Bierbuikje Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Dat zijn de spookjes. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 31 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 (bewerkt) Dat zijn de spookjes. Die in dit filmpje op 8:40? Bewerkt: 31 oktober 2010 door Forumrunner Reageren
rienie Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Dat zijn half varken half mens personen. Met een goud zwaard. En als je die slaat heb je gelijk iedereen achter je aan XD Reageren
Forumrunner Geplaatst: 31 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Ik bedoel die schreeuwende dingen. Reageren
rienie Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Ja dat zijn die dingen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Nee, die schreeuwende dingen zijn die witte kwallen die er rond vliegen. Reageren
rienie Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 ooo, De ghasts. Die zijn echt vervelend XD Als je die tegenkomt ze schieten niet veel ofso. Maar als je niet oplet schieten ze je zo neer Reageren
Basssss Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Dat gekrijs en gehuil wat klinkt als dat van kleine kindertjes/baby's is inderdaad van de Ghasts en niet van de zombievarkens, die maken meer een knor-achtig en zombie-achtig geluid. (Je hoort namelijk ook soms krijsend geknor, en dat is wel van de zombievarkens.) Enne, ik kwam zonet een smartass zombie tegen en een vriendelijke creeper. (Laatste niet op de foto) De zombie bleef de halve dag onder de boom staan tot ik hem vermoorde. Reageren
rienie Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Hij stalkte je XD Maar tot nu toe is het nog niet gelukt om een vriendelijke creeper te vinden XD er zitten nu al 10 gaten rond me huis door die soa achtige penissen XD Reageren
Basssss Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Je moet gewoon geluk hebben er één tegen het lijf te lopen. De mijne liep wel eerst naar mijn raam, maar toen het dag werd deed 'ie niks meer. Reageren
rienie Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Weet je wat ook lollig is nu. Zoek een stuk met veel zand en een grot. Verwijder 1 blok zand. In soms zakt er echt een heel stuk is wat bij mij gebeurde. En toen kwamen er 2 Skelletons naar boven en vatte vlam Reageren
.Senne Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Die nieuwe Minecraft maakt maar gare single-playerwerelden aan. Ik spawnde in een rotsachtig gebied, en recht voor mij was een donker gat van 2x1 hoog, met mossy cobblestone. What are the chances: een dungeon vinden vlak voor je neus in een nieuwe wereld, die aan de oppervlakte ligt én gewoon openstaat. Het waren overigens spiders, en een aantal seconden nadat ik de doorgang groter had gemaakt was ik dood. En een aantal seconden na de respawn weer. En daarna weer. enzovoort. Reageren
Dotz Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Denk dat ik het ook maar eens ga proberen, ik hoor verschillende mensen zeggen dat ze dachten dat het een kut spel was door de graphics maar uiteindelijk toch verslaafd zijn geworden. Zo denk ik ook dus ik zal hem maar is een keer uitproberen ^^ . Ik speel de game niet, maar het lijkt mij júist die grafische stijl die de game sfeer geeft.. Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 dat is ook een van de vele sfeermakers in de game inderdaad. Het is samen met de graphics en de simpelheid maar dan ook weer de oneindigheid dat de game verslavend wordt. Altijd leuk om een hele grote mijn te hebben, mooi huisje, lekker luxe e.d. In het begin dacht ik ook van 'wat doe ik hier?' maar als je de game uiteindelijk snapt, gaat experimenteren en op verkenning gaat, dan raak je er weer moeilijk vanaf Reageren
Dotz Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 dat is ook een van de vele sfeermakers in de game inderdaad. Het is samen met de graphics en de simpelheid maar dan ook weer de oneindigheid dat de game verslavend wordt. Altijd leuk om een hele grote mijn te hebben, mooi huisje, lekker luxe e.d. In het begin dacht ik ook van 'wat doe ik hier?' maar als je de game uiteindelijk snapt, gaat experimenteren en op verkenning gaat, dan raak je er weer moeilijk vanaf Mij lijkt het dat de singleplayer wel snel gaat vervelen, zeker in verhouding met de multiplayer.. En hoelang duurt het voordat je een pikhouweel hebt die niet bederft/stuk gaat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.