Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Leuke vestigingen, krijg ook weer zin om een nieuwe wereld te starten. Ik heb alleen nooit geluk wat seeds betreft. :'(

@ Big Boss en de gespleten rots: ik wil wedden dat dat blijkt één grote berg te zijn en geen twee helften als Myth wat meer die richting uit wandelt.

Geplaatst:

Leuke vestigingen, krijg ook weer zin om een nieuwe wereld te starten. Ik heb alleen nooit geluk wat seeds betreft. :'(

Shipwreck als seed en gaan. Daaronder grote abandoned mineshaft dus genoeg te doen.

Geplaatst:

Check zeker m'n review van de Adventure-update! Klik

BUMP: En weer een nieuwe video van mij en Drakinus!

>>> Door Kai-ShockWave: Gebruik voortaan gewoon de bewerk-knop. Berichten samengevoegd. <<<

Geplaatst:

Ik had al gevreesd dat je dit topic ging beginnen flooden met je YouTube vids. Heb ik op zich niets tegen, maar als mensen geïnteresseerd zijn, dan zullen ze wel via YouTube subscriben en je serie zo volgen...

Geplaatst:

Ik had al gevreesd dat je dit topic ging beginnen flooden met je YouTube vids. Heb ik op zich niets tegen, maar als mensen geïnteresseerd zijn, dan zullen ze wel via YouTube subscriben en je serie zo volgen...

Ja, maar om gewoon videos aan te maken en te wachten krijg je veel te weinig mensen die gaan kijken, en dus blijf je onbekend. Wat stel je dan voor, een nieuw topic?

Geplaatst:

Ja, maar om gewoon videos aan te maken en te wachten krijg je veel te weinig mensen die gaan kijken, en dus blijf je onbekend. Wat stel je dan voor, een nieuw topic?

Nee, gewoon 1x zeggen dat je MC-videos maakt en er dan mee ophouden.

Geplaatst:
>>> Door Kai-ShockWave: Ik heb er geen problemen mee als hier YouTube video's worden geplaatst over algemene zaken, maar om elke nieuwe video van jezelf hier te plaatsen is ook wat overdreven. Ik begrijp dat je veel views wilt, maar als mensen geïnteresseerd zijn in je video's dan abonneren ze zich wel op je channel. Het neigt nu naar reclame. Dus graag hiermee ophouden a.u.b. Weer ontopic. <<<
Geplaatst:

Wat is het praktisch nut van die inwoners? Wat doen ze?

Momenteel nog niets, denk ik.

Maar als ik juist ben dan zou de bedoeling zijn dat je 'bevriend of vijand' met hen kan worden. Als je vijand van ze wordt, dan zal je wss af en toe een gevecht moeten aangaan met hun, als je vriend met hun word zouden ze je helpen, zou jij (misschien) gebruik mogen maken van bv. hun farm of furnace, en zouden ze je ook helpen met het verzamelen van grondstoffen oid.

Dat is denk ik hoe Notch en Jeb het willen maken ongeveer. Maar momenteel doen ze eigenlijk nog niets, ze zijn er wel, maar ze doen niets (ze wandelen wel rond, maar daar blijft het atm bij). Je kan ze wel slaan xD.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...