Big Boss Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Geplaatst: 18 september 2011 EDIT, nog in aanbouw + uitzicht http://i162.photobucket.com/albums/t263/GTAMythbuster/House1.png Ik heb nog maar eens een singleplayer world gestart. Alles is legitiem gecraft en gemined, geen InvEdit. De mossy en cracked stone brick kun je mits een glitch ook verkrijgen. Exterieur Bibliotheek op de eerste etage Uitzicht op de tweede etage Geheime kelder Reageren
.Senne Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Geplaatst: 18 september 2011 Leuke vestigingen, krijg ook weer zin om een nieuwe wereld te starten. Ik heb alleen nooit geluk wat seeds betreft. :'( @ Big Boss en de gespleten rots: ik wil wedden dat dat blijkt één grote berg te zijn en geen twee helften als Myth wat meer die richting uit wandelt. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Geplaatst: 18 september 2011 Leuke vestigingen, krijg ook weer zin om een nieuwe wereld te starten. Ik heb alleen nooit geluk wat seeds betreft. :'( Shipwreck als seed en gaan. Daaronder grote abandoned mineshaft dus genoeg te doen. Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Check zeker m'n review van de Adventure-update! Klik BUMP: En weer een nieuwe video van mij en Drakinus! >>> Door Kai-ShockWave: Gebruik voortaan gewoon de bewerk-knop. Berichten samengevoegd. <<< Reageren
.Senne Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Ik had al gevreesd dat je dit topic ging beginnen flooden met je YouTube vids. Heb ik op zich niets tegen, maar als mensen geïnteresseerd zijn, dan zullen ze wel via YouTube subscriben en je serie zo volgen... Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 Ik had al gevreesd dat je dit topic ging beginnen flooden met je YouTube vids. Heb ik op zich niets tegen, maar als mensen geïnteresseerd zijn, dan zullen ze wel via YouTube subscriben en je serie zo volgen... Ja, maar om gewoon videos aan te maken en te wachten krijg je veel te weinig mensen die gaan kijken, en dus blijf je onbekend. Wat stel je dan voor, een nieuw topic? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 Ik had al gevreesd dat je dit topic ging beginnen flooden met je YouTube vids. Heb ik op zich niets tegen, maar als mensen geïnteresseerd zijn, dan zullen ze wel via YouTube subscriben en je serie zo volgen... Ja, maar om gewoon videos aan te maken en te wachten krijg je veel te weinig mensen die gaan kijken, en dus blijf je onbekend. Wat stel je dan voor, een nieuw topic? Nee, gewoon 1x zeggen dat je MC-videos maakt en er dan mee ophouden. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 >>> Door Kai-ShockWave: Ik heb er geen problemen mee als hier YouTube video's worden geplaatst over algemene zaken, maar om elke nieuwe video van jezelf hier te plaatsen is ook wat overdreven. Ik begrijp dat je veel views wilt, maar als mensen geïnteresseerd zijn in je video's dan abonneren ze zich wel op je channel. Het neigt nu naar reclame. Dus graag hiermee ophouden a.u.b. Weer ontopic. <<< Reageren
commando Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 apart spel dat minecraft... is het free to play ? Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Nee , 15 euro , vanaf november 20 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 1.9 Pre Release is uit. Hier een screen van de NPC's. Reageren
vice Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 (bewerkt) Omg, really? Da's wel érg snel. Ik verwachtte me er nog niet meteen aan, maar iig wel super . Waar vind je de pre-release dan xD? http://t.co/ByDKpDUg Bewerkt: 22 september 2011 door vice Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Wat is het praktisch nut van die inwoners? Wat doen ze? Reageren
vice Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Wat is het praktisch nut van die inwoners? Wat doen ze? Momenteel nog niets, denk ik. Maar als ik juist ben dan zou de bedoeling zijn dat je 'bevriend of vijand' met hen kan worden. Als je vijand van ze wordt, dan zal je wss af en toe een gevecht moeten aangaan met hun, als je vriend met hun word zouden ze je helpen, zou jij (misschien) gebruik mogen maken van bv. hun farm of furnace, en zouden ze je ook helpen met het verzamelen van grondstoffen oid. Dat is denk ik hoe Notch en Jeb het willen maken ongeveer. Maar momenteel doen ze eigenlijk nog niets, ze zijn er wel, maar ze doen niets (ze wandelen wel rond, maar daar blijft het atm bij). Je kan ze wel slaan xD. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Het is ook grappig dat ze verschillende kleuren hebben. Iemand ook al opgevallen dat er waterlelies zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.