Davedavy Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Waarom lekken de nieuwe versies opeens zo snel uit. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Waarom lekken de nieuwe versies opeens zo snel uit. Ze lekken niet uit, maar ze worden uitgegeven door Notch om zo samen met de spelers eerder bugs te kunnen vinden en het zo sneller te kunnen oplossen. Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Volgens mij geven ze ook quests, later dan. Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 Old Interview of NotchNotch once answered some questions about an idea he had, NPC Villages, where he revealed some thoughts about them. If you are good to them (giving them items), they'll give you items back. If you are bad to them (attacking/killing them), they'll try to do the same to you. There would possibly be a chest, containing special items, but raiding it will anger the owners of the town/chest. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Heb het net gekocht ! Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Heb het net gekocht ! En,hoe vind je hem ? Reageren
Basssss Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 (bewerkt) Ik werk sinds vandaag samen met de Youtube channel IndieSmush, waardoor ik af en toe wel eens te zien zal zijn in hun Minecraft video's. Waaronder de eerste: http://www.youtube.com/watch?v=vGGXen6Erys Bewerkt: 6 oktober 2011 door Basssss Reageren
BoerTijger Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 Heb het net gekocht ! En,hoe vind je hem ? Geweldig!, speelde hem al sinds 1.4 illegaal hoor Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 (bewerkt) Hey. Ik weet dat jullie vriendelijk verzocht hebben om dit topic niet meer te flooden, maar aangezien we een volledig nieuwe serie gestart zijn wou ik dit toch even melden. Ik heb geprobeerd te werken met alle commentaar en wat meer gescript. Hoop dat jullie het leuk vinden! Ik heb ook een achtergrondverhaal gemaakt dat alles even uitlegt. Tevens zal elke vrijdag op Gamegasm een samenvatting staan van wat we die week beleefd hebben. Check daar zeker voor updates! Achtergrondverhaal: Klik Bewerkt: 11 oktober 2011 door PunkyF00l Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Hey. Ik weet dat jullie vriendelijk verzocht hebben om dit topic niet meer te flooden, maar aangezien we een volledig nieuwe serie gestart zijn wou ik dit toch even melden. Ik heb geprobeerd te werken met alle commentaar en wat meer gescript. Hoop dat jullie het leuk vinden! Ik heb ook een achtergrondverhaal gemaakt dat alles even uitlegt. Tevens zal elke vrijdag op Gamegasm een samenvatting staan van wat we die week beleefd hebben. Check daar zeker voor updates! Wat heb je gescript? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Minecraft voor Android is er ! Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik bedoel een script gemaakt, niet echt gescript als code Reageren
xoex23 Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Minecraft voor Android is er ! Heb gekeken maar ik zie de app niet in market. Ik heb een Alcatel One-touch T-990 Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Minecraft voor Android is er ! Heb gekeken maar ik zie de app niet in market. Ik heb een Alcatel One-touch T-990 Ik denk dat je mobiel het spel niet aankan. Reageren
vice Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 (bewerkt) Pre-release 5 is uit (van 1.9) http://t.co/bsKW5CvB Zitten oa nieuwe archievements in (changelist) Bewerkt: 27 oktober 2011 door vice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.