Jump to content

Aanslagen in Parijs


Tommie59

Recommended Posts

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    35

  • NicolaB

    26

  • ThunderDuck

    23

  • AXIO

    21

Dat kon dan nog wel eens lang gaan duren, er waren na parijs geruchten dat hij al in Syrië zat.
Enkele dagen geleden zou hij zijn gespot in Brussel.

Momenteel een grote politieactie aan de hand op de Grote Markt in Brussel, hier live te volgen.

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn gewoon puur bezig met bangmakerij. Een beetje overdreven om alles dicht te gooien maar toch begrijpelijk, safety first. Toch zou het wel schrikken zijn als er wel een aanslag komt aangezien ik er niet op reken. Laten we hopen dat ze er een paar oppakken, dan zijn de mensen ook weer een beetje veiliger.

Link to comment
Delen op andere websites

Scholen in Brussel blijven dicht. Hmm. Ik zal er maar vanuit gaan dat een hogeschool in de Kempen te min is voor terroristen.

Dat is dus ook een kronkel wat ik niet echt snap. Antwerpen of Amsterdam is ook een mooie West-Europese stad hoor? Dagje rijden op het eind van je leven is toch niet te veel gevraagd voor een terrorist?!?

Nee, even serieus. Je hebt verschillende soorten terroristen, met verschillende soorten modus operandi. Kennelijk zijn dit mensen die erg veel met Brussel hebben. Maar goed, als ze zulke duidelijke aanwijzingen hebben, dan zullen aanhoudingen niet uitblijven denk ik. Want zolang het actieve terroristen zijn die per se Brussel moeten hebben, stimuleert dit ze alleen maar en plegen ze de daad als het leven weer op gang komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...