Jump to content

Aanslagen in Parijs


Tommie59

Recommended Posts

In en bij het kantoor van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs hebben drie gemaskerde mannen met automatische wapens woensdag rond het middaguur zeker twaalf mensen gedood. Ook zijn zeker tien mensen gewond geraakt.

(Bron)

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    35

  • NicolaB

    26

  • ThunderDuck

    23

  • AXIO

    21

Wilders is inderdaad de enige die deze daden verwerpelijk, wreed, bruut en weet ik veel wat nog meer vind, dus hij is absoluut de politicus waar je op moet gaan stemmen. (Niet dus, maar ik neem aan dat de voorgaande zin ironisch genoeg is. De gevolgtrekking dat je op basis van deze aanslag op Wilders zou moeten gaan stemmen is natuurlijk volstrekt onlogisch.)

Een trieste dag voor Parijs en de vrijheid van meningsuiting. Jammer dat deze terroristen geen andere weg zien om hun reactie te openbaren.

Link to comment
Delen op andere websites

En dan vinden mensen het nog vreemd als je op de PVV stemt. Heeft Charlie Hebdo Al Qaeda misschien opgejaagd? Dat is natuurlijk ook het domste wat je kan doen in deze tijden..

Dit is wel heel kortzichtig he. Alleen PVV gaan stemmen omdat er een aantal rotte appels tussen lopen. Persoonlijk kan ik me vaak wel heel goed vinden in de standpunten van de PVV maar ik ga niet om zoiets ineens pro PVV zijn. En wat moeten we anders? Al Qaeda lekker haar gang laten gaan? Aanpakken dat hoopje stront.
Link to comment
Delen op andere websites

Weg met die jihadstrijders! Als ik moest stemmen, stemde ik op Wilders.

Goed idee. Wilders is de enige politicus met een constructieve eindoplossing voor het moslimprobleem. Alle andere partijen zouden graag de sharia invoeren als Geert er niet was om onze rechten te beschermen.

/s

Link to comment
Delen op andere websites

Weg met die jihadstrijders! Als ik moest stemmen, stemde ik op Wilders.

Goed idee. Wilders is de enige politicus met een constructieve eindoplossing voor het moslimprobleem. Alle andere partijen zouden graag de sharia invoeren als Geert er niet was om onze rechten te beschermen.

/s

dit dus.

Edit: mag dan wel sarcasme wezen, maar dat interesseert me niet.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

En dan vinden mensen het nog vreemd als je op de PVV stemt. Heeft Charlie Hebdo Al Qaeda misschien opgejaagd? Dat is natuurlijk ook het domste wat je kan doen in deze tijden..

Dit is wel heel kortzichtig he. Alleen PVV gaan stemmen omdat er een aantal rotte appels tussen lopen. Persoonlijk kan ik me vaak wel heel goed vinden in de standpunten van de PVV maar ik ga niet om zoiets ineens pro PVV zijn. En wat moeten we anders? Al Qaeda lekker haar gang laten gaan? Aanpakken dat hoopje stront.

Ik heb altijd al een voorkeur voor de PVV gehad, dus niet ineens. Ik maakte alleen duidelijk dat je in Nederland raar wordt aangekeken als je op de PVV stemt en zijn standpunten omtrent de islamitische extremisten goedkeurt. Als dit in Amsterdam zou gebeuren verzeker ik je dat de zetels omhoog zullen vliegen.
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, spijtige gebeurtenis, wel vraagtekens rond organisatie en verder verbanden. Verdere financiering? Misschien wordt dat nog duidelijk.

Als dit in Amsterdam zou gebeuren verzeker ik je dat de zetels omhoog zullen vliegen.

En met welk resultaat dan? Verdere polarisering naar een groep die al vreemd wordt bekeken om onbegrijpbare redenen? Leuke gedachtegang hoor, maar je lost er verder echt niets mee op, als je al iets doet creëer je een fundering tot gegronde haat. Daarom ook dat het vreemd wordt bekeken.

Link to comment
Delen op andere websites

En dan vinden mensen het nog vreemd als je op de PVV stemt. Heeft Charlie Hebdo Al Qaeda misschien opgejaagd? Dat is natuurlijk ook het domste wat je kan doen in deze tijden..

Dit is wel heel kortzichtig he. Alleen PVV gaan stemmen omdat er een aantal rotte appels tussen lopen. Persoonlijk kan ik me vaak wel heel goed vinden in de standpunten van de PVV maar ik ga niet om zoiets ineens pro PVV zijn. En wat moeten we anders? Al Qaeda lekker haar gang laten gaan? Aanpakken dat hoopje stront.

Ik heb altijd al een voorkeur voor de PVV gehad, dus niet ineens. Ik maakte alleen duidelijk dat je in Nederland raar wordt aangekeken als je op de PVV stemt en zijn standpunten omtrent de islamitische extremisten goedkeurt. Als dit in Amsterdam zou gebeuren verzeker ik je dat de zetels omhoog zullen vliegen.

Waarom heb je altijd al een voorkeur gehad voor de PVV dan? En Nederlanders zijn over het algemeen niet zo rationeel omeens op een andere partij te gaan stemmen. Iedereen weet hoe Wilders is en wat voor een enge vent het kan zijn. Niemand die er aan moet denken dat hij ons land gaat leiden.
Link to comment
Delen op andere websites

Vreselijke gebeurtenis, zeer triest. Hoe dom ik het ook vind om zulke cartoons te publiceren (waar is het voor nodig?), er is niets dat deze aanslag rechtvaardigt.

Ik maakte alleen duidelijk dat je in Nederland raar wordt aangekeken als je op de PVV stemt en zijn standpunten omtrent de islamitische extremisten goedkeurt. Als dit in Amsterdam zou gebeuren verzeker ik je dat de zetels omhoog zullen vliegen.

Dat zegt meer over zijn stemmers dan over zijn plannen, als je het mij vraagt. Je moet wel een ontzettend domme ezel zijn als je denkt dat de PVV dit probleem kan verminderen/oplossen. De PVV is voor vrijheid van meningsuiting, zolang het maar in hun straatje past.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...