Jump to content

Aanslagen in Parijs


Tommie59

Recommended Posts

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    35

  • NicolaB

    26

  • ThunderDuck

    23

  • AXIO

    21

levenslang is te vriendelijk

levend villen is nog te goed voor zon idioten (zijn de titel mens nog niet eens waardig..)

gewoon laten verdwijnen en niks meer van laten horen.. geen rechtzaak of zoiets van maken

gewoon stilletjes opruimen en op een wrede manier op hun eind laten komen zonder dat iemand er iets van hoort.

zo moet het ook met de rest van dit soort radicalen/extremisten. (en dat hoeven niet perse allahgelovers te zijn, vergeet die volkert vd graaf niet net zon stom iets.) het komt helaas overal voor.

maar dan krijg je weer de praktijken van 65 jaar geleden..

Bewerkt: door DDT Dorus
Link to comment
Delen op andere websites

levenslang is te vriendelijk

levend villen is nog te goed voor zon idioten (zijn de titel mens nog niet eens waardig..)

gewoon laten verdwijnen en niks meer van laten horen.. geen rechtzaak of zoiets van maken

gewoon stilletjes opruimen en op een wrede manier op hun eind laten komen zonder dat iemand er iets van hoort.

zo moet het ook met de rest van dit soort radicalen.

Ik vind het zeer opmerkelijk dat over het algemeen men voor eerlijke rechtspraak is, maar dat in dit soort gevallen prompt opzij schuift. Terrorisme is geen excuus om de daders op een vreselijke manier van het leven te beroven. Dat doen de mensen en groepen waar wij tegen zijn. Als wij nu voorstander van dat systeem worden, geven we feitelijk aan onze boosheid toe. De daders die dit hebben gedaan verdienen, hoe raar het ook klinkt, een eerlijk proces. Maar mijn persoonlijke voorkeur is natuurlijk ook een zware straf.

Link to comment
Delen op andere websites

Are you fucking stupid? Dus jij wilt zeggen dat de Islam overal de oorzaak van is wat de TERRORISTEN doen?

Oké, laten we dat even anders formuleren.

Zou er moslimterrorisme zijn zonder de islam?

Neen.

Ja, de islam is de oorzaak van wat terroristen doen, ja. Religieus fundamentalisme heeft in 2000 jaar nog niks goeds voortgebracht, dacht dat we toch al allemaal over die kennis beschikten. Blijkbaar niet.

De drogreden van de stroman.
Dank je om m'n gelijk te bewijzen. :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Als je je nou eens verdiept in het Moslim geloof snap je ook dat je als een ongelooflijke mongool overkomt nu. Ik breng het nu even zo hard omdat ik me er best wel boos kan maken over dit soort haatzaaierij. Moslims mogen geen mensen vermoorden niks. Dus deze mensen gebruiken het geloof als excuus om hun daden goed te laten over komen.

En waarom meteen Moslimterrorisme? Bestaat er geen ander soort terrorisme?

Link to comment
Delen op andere websites

He bah, verschrikkelijk nieuws... Ik ben daar gewoon koud van....

Terroristen (Vooral mensen uit Islamitische landen) mogen ze wel levenslang in de gevangenis zetten, oppakken die rotzooi...

What? Die "Vooral mensen uit Islamitische landen" maakt me misselijk. Enkele van mijn beste vrienden zijn van "Islamitische" origine. Cameron heeft het overlaatst al zo mooi gezegd: "De islam is een vredelievende religie. Dat er mensen dat geloof gebruiken als excuus om aanslagen te plegen, is misselijkmakend" en dan nog eens "Allah Ackbar" te roepen, is gewoon erg. Het is alweer een geval van "ah, t'gaan weer moslims zijn zeker!". Ik wordt er gewoon boos van. Ik ben goed bevriend met de leerkracht die islam geeft op onze school, en zij zegt exact hetzelfde. De Islam is een geloof dat érg vredelievend is. Iedereen die denkt dat "die vieze moslims" buiten moeten, is gewoon wereldvreemd. Grow up. Er zijn moslims in België die meer respect hebben voor België, de ordediensten, etc. dan de doorsnee Belg.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je nou eens verdiept in het Moslim geloof snap je ook dat je als een ongelooflijke mongool overkomt nu. Ik breng het nu even zo hard omdat ik me er best wel boos kan maken over dit soort haatzaaierij. Moslims mogen geen mensen vermoorden niks. Dus deze mensen gebruiken het geloof als excuus om hun daden goed te laten over komen.

En waarom meteen Moslimterrorisme? Bestaat er geen ander soort terrorisme?

Als we ALLE terroristische daden gaan opdelen per geloof/nationaliteit, ontken je dan serieus nog dat het grootste deel afkomstig is van de Islam?

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je om m'n gelijk te bewijzen. :tu:
Een oneindig aantal mogelijkheden om een fatsoenlijke discussie te hebben en je beperkt je tot dit inhoudsloos gezwam. Jammer :(

Lees je wel wat ik zeg? Ik zeg net dat deze mensen het geloof als excuus gebruiken.

En dat maakt hen geen moslimterroristen?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...