MovieGamer Geplaatst: 7 november 2015 Rapport Geplaatst: 7 november 2015 Outrider (Vision Pulse) KN 44 + Quickdraw + Suppressor Perk 1: Blind Eye + Sixth Sense Perk 2: Hard Wired Perk 3: - Reageren
FlexxNL Geplaatst: 7 november 2015 Rapport Geplaatst: 7 november 2015 (bewerkt) Ik heb vandaag even de multiplayer gedaan op zich heel leuk 3 rondes gedaan Ronde 1 - 4 kills 30 keer gekild Ronde 2 - 3 kills 30 keer gekild Ronde 3 - 4 kills 27 keer gekild Dat is niet zo heel erg best En zombies ben ik tot level 3 gekomen Terwijl de singleplayer wel weer heel goed gaat Bewerkt: 7 november 2015 door Pino1982 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2015 Singelplayer is op realistisch echt lastig... Reageren
MovieGamer Geplaatst: 7 november 2015 Rapport Geplaatst: 7 november 2015 (bewerkt) Oké, ik heb alle Maps gespeeld en Breach is mijn favoriet. Lekker om te rushen. (Run/Gun) Bewerkt: 7 november 2015 door Noretz Reageren
Niked Geplaatst: 7 november 2015 Rapport Geplaatst: 7 november 2015 Zo, de singelplayer uitgespeeld. Maar eens aan de multiplayer en zombies beginnen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 november 2015 Rapport Geplaatst: 7 november 2015 (bewerkt) De PS3 versie komt zonder Campaign, goeie grap van Treyarch Ik heb vandaag even de multiplayer gedaan op zich heel leuk 3 rondes gedaan Ronde 1 - 4 kills 30 keer gekild Ronde 2 - 3 kills 30 keer gekild Ronde 3 - 4 kills 27 keer gekild Dat is niet zo heel erg best En zombies ben ik tot level 3 gekomen Terwijl de singleplayer wel weer heel goed gaat Ik zou als ik jou was beetje tijd doorbrengen in Combat Training, kan je tegen computerbots oefenen Bewerkt: 7 november 2015 door FrankyFourFingers Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2015 De PS3 versie komt zonder Campaign, goeie grap van Treyarch Ik heb vandaag even de multiplayer gedaan op zich heel leuk 3 rondes gedaan Ronde 1 - 4 kills 30 keer gekild Ronde 2 - 3 kills 30 keer gekild Ronde 3 - 4 kills 27 keer gekild Dat is niet zo heel erg best En zombies ben ik tot level 3 gekomen Terwijl de singleplayer wel weer heel goed gaat Ik zou als ik jou was beetje tijd doorbrengen in Combat Training, kan je tegen computerbots oefenen Treyarch heeft de Xbox 360 en PS3 versie niet gemaakt. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 november 2015 Rapport Geplaatst: 7 november 2015 Treyarch heeft de Xbox 360 en PS3 versie niet gemaakt. Ow Ik zie dat Beenox en Mercenary Technology dit deel hebben gemaakt/geport. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 7 november 2015 Rapport Geplaatst: 7 november 2015 Ik zou als ik jou was beetje tijd doorbrengen in Combat Training, kan je tegen computerbots oefenen Dat is inderdaad een goed idee ja Dat heb ik vandaag eens geprobeert ik ben tot round 7 gekomen ruim 6000 points dat is nog niet heel erg veel aar het begin is er Deze COD is toch heel anders dan de voor gaande COD versie's die ik gespeeld heb Ik vind de eerste COD die zich afspeelt in de WO II toch de mooiste COD die er is om tespelen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 Deze COD is toch heel anders dan de voor gaande COD versie's die ik gespeeld heb Deze CoD is helemaal naar de klaute... Net of je Halo aan het knallen bent met al die superjumps/geglij/muurgeloop Nooit gedacht dat de fanbase van CoD dit zou willen. Reageren
Niked Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 (bewerkt) Deze CoD is helemaal naar de klaute... Net of je Halo aan het knallen bent met al die superjumps/geglij/muurgeloop Nooit gedacht dat de fanbase van CoD dit zou willen. Mwa, Treyarch weet toch het vertrouwen terug te winnen bij de meeste COD spelers met deze game. Niets is te overdreven, van de meeste superjumps/geglij/muurgeloop heb je zelfs weinig tot geen last. Uiteraard is het niet de beste COD, maar nu ook niet de slechtste. Na 2 minder succesvolle COD's is COD zeker en vast terug. Maar Treyarch, wij willen terug naar WWII. :$ Bewerkt: 8 november 2015 door Skullz-000 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 Voor mij is het allemaal wel wennen, ik heb sinds BO II geen deel meer aangeschaft terwijl ik daarvoor elke deel kocht vanaf COD4/MW1. Ik vind het niet slecht, maar vind toch best wel radicale veranderingen die ze hebben aangebracht. Ik merk wel dat al die futuristische gebeuren de explosiviteit volledig terugbrengt zoals ik dat gewend was in MW2 bijvoorbeeld. Ik sta haast nooit stil, dat je kan glijden en hipfiren tegelijkertijd, maakt het een machtig iets. Ik hou hier wel van, campers worden letterlijk verkracht. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 Ik begin mijn oude vorm langzaam weer terug te krijgen. Momenteel een K/D van 1.47 Kills: 633 Deaths: 432 Reageren
FlexxNL Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 (bewerkt) Ik begin mijn oude vorm langzaam weer terug te krijgen. Momenteel een K/D van 1.47 Kills: 633 Deaths: 432 Dat ziet er goed uit, heel veel beter uit als dat van mij Ik heb even een vraagje als je in je safehouse bent in singleplayer heb je de optie Cyber Cores intestellen waar is dat voor en wat kan je er mee ? EDIT Nog 1 missie en dan heb ik de single player alweer uitgespeeld Bewerkt: 8 november 2015 door Pino1982 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2015 De Vesper is echt goddelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.