MovieGamer Geplaatst: 29 januari 2017 Rapport Geplaatst: 29 januari 2017 (bewerkt) Zojuist deze game voor de PS4 op bol.com besteld. *Voor zondag 23:59 uur besteld, maandag in huis* Bewerkt: 29 januari 2017 door MovieGamer Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2017 5 uur geleden, MovieGamer zei: Zojuist deze game voor de PS4 op bol.com besteld. *Voor zondag 23:59 uur besteld, maandag in huis* Goed man, veel speelplezier! Probeer tijdens het spelen altijd je tijd te nemen om dingen te ontdekken en je target zo clean mogelijk te killen. Op deze manier kan je ook langer genieten van de game. Overigens komt daar dinsdag nog de laatste bonus missie bij, dus dan slinger ik hem ook weer aan. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 29 januari 2017 Rapport Geplaatst: 29 januari 2017 (bewerkt) 52 minuten geleden, Danger_dog_guy_7 zei: Goed man, veel speelplezier! Probeer tijdens het spelen altijd je tijd te nemen om dingen te ontdekken en je target zo clean mogelijk te killen. Op deze manier kan je ook langer genieten van de game. Overigens komt daar dinsdag nog de laatste bonus missie bij, dus dan slinger ik hem ook weer aan. Thanks, en kan niet wachten om mijn targets te killen. Enige waar ik (nog) moeite mee zal hebben is het feit om rustig alles te verkennen want deze jongen heeft weinig geduld. Ik wil namelijk altijd zo snel mogelijk naar de volgende missie. Bewerkt: 29 januari 2017 door MovieGamer Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2017 Vandaag komt hij dan eindelijk op disc uit! Iedereen veel speelplezier! Reageren
Platypus Geplaatst: 2 februari 2017 Rapport Geplaatst: 2 februari 2017 Als er mensen geïnteresseerd zijn, wil ik binnenkort een HITMAN contest organiseren op de PS4. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2017 10 uur geleden, Platypus zei: Als er mensen geïnteresseerd zijn, wil ik binnenkort een HITMAN contest organiseren op de PS4. Wat had je in gedachten? Denk dat het aantal hitman fans hier niet heel groot is. Reageren
Platypus Geplaatst: 2 februari 2017 Rapport Geplaatst: 2 februari 2017 Elke zondag post ik een contract (dat ik zelf gemaakt heb) van een andere locatie (week 1 Parijs, week 2 Sapienza,...), en jullie moeten een zo goed mogelijke score hebben. Jullie krijgen daar tot zaterdagavond 23:59 de tijd voor. De personen op de eerste en tweede plaats krijgen punten, de rest niet. Wie aan het eind de meeste punten heeft, wint. Hoe ik de punten verdeel, moet ik nog uitzoeken, maar ik wil eerst weten of er genoeg animo voor is. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2017 Maar wat valt er te winnen? Reageren
MovieGamer Geplaatst: 2 februari 2017 Rapport Geplaatst: 2 februari 2017 Ik ben ongeveer anderhalf uur tot twee uur bezig met zo'n missie, dus dat is nog even wennen voor mij. Verder wel toffe game overigens. Enige waar ik mij aan irriteer zijn de lange laadtijden. Oja, binnenkort ook kijken naar player contracts en misschien later ook zelf maken. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 Voor de mensen met een PlayStation 4 die in zijn voor een uitdaging: Meld je aan! Is zeker leuk Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2017 (bewerkt) Deze zijn wel leuk om te kijken Bewerkt: 23 februari 2017 door Danger_dog_guy_7 Reageren
MovieGamer Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 https://thekotti.github.io/2016.html Bij toeval tegengekomen toen ik een YouTube filmpje aan het bekijken was van outsidexbox. Ik ga het binnenkort zeker eens proberen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2017 Kent iemand deze nog? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2017 (bewerkt) Vandaag is Hitman 1 jaar oud! Nog wat mooie concept arts gevonden! Bewerkt: 13 maart 2017 door Danger_dog_guy_7 Reageren
NicolaB Geplaatst: 5 april 2017 Rapport Geplaatst: 5 april 2017 Je merkt wel dat Jesper Kyed het niet meer componeert, maar er zit nog wel echt een mooi nummertje tussen Doet me een beetje denken aan het nummertje dat ie voor de Hitman-film geschreven had. Die had er van mij part gewoon nog 1x ingekund Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.