S.Knoop Geplaatst: 21 september 2012 Rapport Geplaatst: 21 september 2012 Wat is dan het maximale bedrag dat je aan schade mag hebben? En hoe kun je schade vermijden als er 4 auto's jouw aanvallen om de dader te beschermen? Bedankt voor de reactie trouwens. Ik ben er al achter gekomen. Het is in de PC-versie niet haalbaar door een bug. Ik het deze Case 3 keer over gedaan, en er blijkt steeds hetzelfde schadebedrag te zijn. Ik kwam vrijwel zonder schade aan bij de laatste locatie, maar dat helpt niks bij mij. Shit happens. Toch gelukt om 5 sterrenscore te krijgen. Ik had ineens $0,- schade. Wel vreemd, want je loopt altijd wel iets op bij de 2 auto's die jouw willen beuken. >>> Door Svenie: Triplepost samengevoegd.<<< Reageren
S.Knoop Geplaatst: 21 september 2012 Rapport Geplaatst: 21 september 2012 Het is de mening die ikzelf heb. Het spel is zeker goed, maar ik hou zelf toch meer van de actie en varriatie van GTA. En de vergelijking met COD MW3 gaat me om de graffics. Verder is er ook geen vergelijking. En ik vind GTA IV ook meer realisme bevatten zoals bijv. bij frontale botsing door voorruit schieten. En de rijvaardigheid is bij GTA beter uitgewerkt. Ik kan geen vergelijking maken met RDR want die kan ik niet spelen. Maar wat ik gezien heb daarvan op bijv youtube, zag RDR er net iets mooier uit dan LA Noire. Nogmaals, ik wil alleen maar m'n mening geven. Je kunt eigenlijk geen vergelijking maken met de rijvaardigheden van GTA en Red Dead omdat er in GTA auto's zijn en bij Red Dead zijn er paarden en paard en wagen. Maar verder vind ik wel dat je gelijk hebt omdat LA Noire echt 'bad' is met autorijden. Met RDR doelde ik op het algemeen. En het rijden in LA Noire vind ik ten opzichte van GTA IV niet slecht , maar te gemakkelijk. Met achtervolgingen is GTA een stuk moelijker wat meer uitdaging geeft. Maar LA Noire is ook gericht op het oplossen van moordzaken en andere zaken. Dit is meer een denkspel dan GTA. Reageren
S.Knoop Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Nu heb ik 90 v/d 95 auto's verzameld in de PC-versie. Het gaat om; Service cars: 1/19, wel gepakt, maar wordt niet opgeslagen. 2-doors cars; 1/25. 4-doors cars; 3/19 - 8/19 en 16/19. Wie heeft dit wel compleet gekregen in de PC-versie? En kan ik ergens ook afbeeldingen vinden van alle auto's in LA Noire? Bij voorbaat dank. Een site gevonden waar de locaties van auto's staan. Dat klopt helemaal. Maar van de 4-doors cars is 16/19 niet te vinden. Ik heb me rot gezocht op de aangegeven plaats, maar niks te vinden. Echt alle auto's ingestapt, maar niks. Dus kan ik geen 100% halen. Of het is een bug, of het is bewust gedaan om speler te frustreren zou je haast denken. Dus voor degene die LA Noire op PC spelen, dan niet zoeken naar deze auto. Deze bestaat niet hier. Ik weet niet hoe het zit bij XBOX of PS3. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Alle auto's in L.A. Noire. Als je naar beneden scrollt zie je ze wel. En nog een filmpje van alle 95 auto's. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Ben het verhaal opnieuw aan het uitspelen Reageren
S.Knoop Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Nu blijkt de auto wel aanwezig te zijn, want ik had al een afbeelding van de auto gezien. Maar wat blijkt nu, bij mij wordt deze als enige gewoonweg niet gekenmerkt en opgeslagen. Dit moet wel een bug zijn. De enige trouwens. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Geplaatst: 28 september 2012 Die bug heb ik dan waarschijnlijk ook! Reageren
S.Knoop Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Geplaatst: 28 september 2012 De auto staat niet op de aangegeven plaats bij mij. Maar wat scherts je verbazing bij mij. Ik stapte in een auto omdat ik een archiefment moest halen waar je $47000 aan schade moet hebben bij een case. Auto stuk gereden en stap in een auto waar iemand in zit. Is het de auto die ik nodig had. Je moet dus geluk hebben met het bemachtigen van de auto. Reageren
S.Knoop Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Geplaatst: 28 september 2012 Wat me bij GTA nooit gelukt is, is me wel gelukt bij LA Noire. Ik heb de game uitgespeeld op 100% score. Alleen zie ik als ik op account bij de socialclub kijk bij archiefments 4 ? staan. Verder heb ik alle archiefments. Kan iemand mij vertellen wat deze archiefments inhouden? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Geplaatst: 28 september 2012 Waarom start je steeds als je een vraag hebt over LA Noire een nieuw topic terwijl je het ook hier kan doen? >>> Door Svenie: Lees dit topic maar eens na.<<< Reageren
madviper Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Wat staat er bij die achievements? Dus met andere woorden, welke zijn het? Screenshot ervan? Wij kunnen nu moeilijk zien welke het zijn namelijk. Reageren
Recruut Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Yo na een tijdje heb er voor gekozen om norton te verwijderen en la noire opnieuw te installeren. de eerste keer bleef hij hangen bij de letters la noire die neon letters. eerst zegt hij downloading checkt en daar stopt hij mee. en blijft hij hangen. dus heb ik het spel geherinstalleerd dus dat heb ik gedaan maar na dat ik heb gedrukt op de patch downloaden. stopt hij bij 81% en blijft daar hangen geen error ofzo maar gewoon een vastlopen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Yo, Voer deze stappen is uit: Ga naar: C:\Program Files\Rockstar Games\L.A. Noire Verwijder alle bestanden met .patched achterop Verwijder Social Club v1.0.X.0 Setup.exe start Patch_2382_XXXXX_1.exe Druk Update Start de game via de launcher Reageren
Recruut Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 oke heb ik gedaan, maar na het opstarten van lanlauncher geeft hij een error dat ik settings.ini moet verwijderen uit, D:\Documenten en settings\N.M.Fokke\Mijn documenten\Rockstar Games\L.A. Noire nou dat heb ik gedaan en start lanlauncher opnieuw op. maar hij zei weer het zelfde dus ik settings nog een keer verwijderen en weer opnieuw opstarten. geeft hij weer die error. wat moet ik nu doen Reageren
BoerTijger Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Heb je alles verwijderd? Echt alles? En vervolgens alles erop gezet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.