Recruut Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2012 (bewerkt) Heb je alles verwijderd? Echt alles? En vervolgens alles erop gezet? ja ik heb alles verwijderd ik ga vanavond wel even me la opnieuw herinstalleren en dan kijken of hij het doet. en anders die stappen nog maar een keer uitvoeren. moet je trouwens een cd van la norie in je pc hebben zitten of is dat niet nodig om het spel te spelen= Bewerkt: 1 oktober 2012 door Njfokke Reageren
BoerTijger Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2012 Om het spel te laten opstarten zul je de CD wel nodig hebben ja. Reageren
Recruut Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2012 oke, ik heb het spel geherinstalleerd, nu opende ik het en heb de patch gedownload volgens la noire en uitgevoerd vervolgens bleef hij weer hangen op de neon telers (muziek en beeld liep wel gewoon) liep dus niet vast maar deed niks meer. toen heb ik de stappen die jij heb gepost doorgelopen, hielp ook niks want hij blijft nu zeuren dat ik settings.ini moet verwijderen en als ik ze heb verwijderd maakt hij ze opnieuw aan waar ik niks aan heb want dan moet ik hem weer verwijderen. Reageren
xoex23 Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 (bewerkt) Ik weet dat ik nu een bump ga maken, maar ik het spel vanochtend geinstaleert. Na wat spelen ben ik nu bij de case 'Driver's seat' toen ik naar het huis van Adrian Black reed, kreeg ik een melding door op de walkietalkie (?) ik drukte op enter, en toen verscheen er een icoontje met een rennend mannetje op het scherm. Nou ik bij het rennende mannetje aangekomen, en de eerste keer faalde ik de case, toen deed ik hem overnieuw. (opnieuw er naar toe rijden.) Toen lukte hij wel, nu mijn vraag, heeft dit invloed op mijn rank? Dat falen op caises bedoel ik. Bewerkt: 28 december 2012 door xoex23 Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Nee Ik zit nu op 88,7 % Moet alleen nog wat cases 5 sterren halen, alle film reels vinden, in alle autos gereden hebben (Moet er nog 17), 3 newspapers vinden en 9 landmarks vinden... Niet zo'n groot klusje dus... Reageren
xoex23 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Geloof mij, de achtervolging op Mark Bischop is echt zwaar irritant, zeker als je hem faalt, ik moet dus nu weer opnieuw naar die studio om voor de honderduizende keer te ontdekken dat er een kamertje achter de wand is. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Heb die case al met 5 sterren voltooid In free-roam mensen aanrijden is echt lastig Reageren
xoex23 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Enkele tips misschien? Ik faal als de onze maffia vrienden komen, dan ga ik op een één of andere manier af. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Geplaatst: 17 januari 2013 Haha, geweldige video! Af en toe vind ik het nog wel is leuk om een willekeurige case te doen, enkel jammer dat als je even bezig bent je je direct alles terug herinnert. Ik hoop wel dat er een soort spel als dit komt maar dan in de huidige tijd. Reageren
Sirocco Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Ik heb mij het spel net aangeschaft maar vrijwel direct bij het spelen van de eerste case valt de playstation 3 uit. Weet iemand raad? Reageren
Woody268 Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 (bewerkt) Ik heb mij het spel net aangeschaft maar vrijwel direct bij het spelen van de eerste case valt de playstation 3 uit. Weet iemand raad? Wanneer je een ouder model PlayStation 3 hebt met de nieuwste firmware 3.61 is het verstandig om een keer extra na te denken wanneer je L.A Noire aanschaft. Deze en enkele andere games kunnen er namelijk voor zorgen dat je PlayStation 3 oververhit raakt.Er zijn inmiddels meerdere meldingen uit de Verenigde Staten bekend dat de combinatie van een ouder model PlayStation 3, firmware 3.61 en L.A. Noire je console geen lang leven gunt. L.A. Noire ligt in de Verenigde Staten inmiddels al in de winkels, vandaag zal de game ook in Nederland in de schappen verschijnen. Ondanks dat er verschillende bugs en andere problemen zijn gevonden is Sony volgens Rockstar Games de schuldige wat betreft de oververhitting. Volgens Rockstar Games is het probleem te wijten aan de firmware 3.61. De meldingen betreffen vooral oudere modellen met een harde schijf van 60 of 80GB. Deze kunnen oververhit raken bij een speelduur vanaf een half uur tot twee uur lang en zouden plots uitvallen. Rockstar heeft laten weten dat, ondanks het probleem volgens hun bij Sony ligt, zij aankomende tijd intensief zullen gaan testen met deze modellen en firmware om te onderzoeken of dat zij de situatie enigszins kunnen verbeteren. Wanneer het echt aan de firmware ligt zal er ongetwijfeld snel een update komen vanuit Sony. Tot die tijd is het misschien slim om je oude PlayStation even te besparen voor L.A. Noire en in ieder geval te voorzien van voldoende koellucht en ruimte om te ademen. Bron: techzine.nl Bewerkt: 19 januari 2013 door Woody268 Reageren
Sirocco Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Zou dit probleem ondertussen dan niet allang verholpen moeten zijn? Reageren
Woody268 Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Uitgever Rockstar Games en Sony PlayStation hebben gezamenlijk verklaard dat zowel L.A. Noire als de PlayStation 3-firmware 3.61 niet ten grondslag liggen aan de oververhittingsproblemen die sommige gamers ondervinden. Het statement staat op de PlayStation Blog.Volgens de twee partijen gaat het om een zeer kleine groep gamers die problemen heeft met een PlayStation 3 die oververhit raakt of zich afsluit tijdens het spelen van L.A. Noire. De partijen zeggen aan oplossingen te werken voor alle problemen die mogelijk de kop opsteken en roepen mensen op contact op te nemen met de klantenservice van PlayStation of Rockstar zodra ze problemen ondervinden. Het gezamenlijk statement komt na vingerwijzen over en weer tussen de twee partijen gisteren. Eerst stond op een veelgestelde vragen-sectie op de L.A. Noire-website dat sommige oudere PlayStation 3's oververhit raken door de onlangs vrijgegeven firmware 3.61. Vervolgens bracht Sony een statement uit dat er geen problemen zijn met de firmware en dat er mogelijk wel problemen zijn met de game. Rockstar had toen inmiddels alle verwijzingen naar firmware 3.61 van de website verwijderd. Bron: insidegamer.nl Nu weet je wel genoeg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.