MovieGamer Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 (bewerkt) Nederlandse introductie Pokémon Go uitgesteld wegens serverproblemen http://www.nu.nl/gam...rproblemen.html Het ziet er wel leuk uit, maar hoef Pokémon Go zelf niet want speel nooit games op mijn mobiel. Verder heb ik van een maat begrepen dat deze game veel van de batterij/accu vraagt. Bewerkt: 9 juli 2016 door Noretz Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 Je kan hem gewoon verwijderen en daarna terug inloggen op de gewone versie hoor. De apk IS de officiële versie, gewoon niet verdeeld door Google. Of ik mijn appel nu bij boer A of B koop, blijft dezelfde appel. Hier twijfelde ik dus flink over, omdat je gamegegevens niet terug te vinden zijn in 'play games' of hoe die app ook mag heten. Maar goed, ik heb net dus de game gedownload op mijn oude telefoon en ingelogd met m'n account en kon inderdaad gewoon verder waar ik was Heb net Eevee en Gastly gevangen! Geniale Pokémon Eevee is zo lief! Ik hoop echt dat ik haar vandaag nog een keer kan vangen, zodat ik d'r kan laten evolueren. Waarschijnlijk gaat dat wel volkomen random, ik hoop op een Jolteon! ;D Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 Ik hoop ook echt op een eeevee. Zag er ooit eens een in de buurt, maar zonder succes. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 Hoe groot is de vang kans eigenlijk? Is spotten min of meer gelijk aan vangen of moet je dan nog geluk hebben? Reageren
Dexist Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 Hoe groot is de vang kans eigenlijk? Is spotten min of meer gelijk aan vangen of moet je dan nog geluk hebben? Ik denk hoe hoger CP hoe minder kans, je hebt ook soms een pokemon met CP ???, die duiken ook echt weg als je een ball gooit . Maar je kan wel een curveball gooien en, op het juiste moment mikken én op de juist plek zodat de slagings kans hoger wordt. Wel is het zo dat nog geen beest is weggerend voor mij, ik heb denk ik nu iets van 30-40 totaal gevangen. Ik kan wel lopen op de map, maar ik zie nergens meer pokestops/gyms/pokemons verschijnen . Reageren
Niked Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 Verzamelde Pokémons tot nu toe: Golbat CP434 Fearow CP269 Beedrill CP223 Raticate CP204/CP100 Drowzee CP201 Exeggcute CP168 Venonat CP133/ CP95 Krabby CP124 / CP56 Pidgey CP115 / CP42 / CP41 Eevee CP104 Rattata CP99/ CP71 / CP70 / CP53 Staryu CP92 Paras CP91/ CP91 Shellder CP80 Pidgeotto CP79/ CP76 Gastly CP74 Spearow CP63 Zubat CP45/ CP 43 ( Momenteel bij een gym) Metapod CP27 Squirtle CP13 Nidorano CP10 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 Spelen jullie Pokemon Go fietsend of lopend? Zelf speel ik fietsend, maar ik heb het idee dat ik heel veel Pokemon mis doordat mijn telefoonscherm soms uitgaat, omdat ik ook op het verkeer moet letten. Aan de andere kant is het geen doen om lopend Pokéstops te zoeken die enorm ver weg liggen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 Ik doe het met de fiets en auto. Zal binnenkort es lopend gaan en kijken of dat wat oplevert. Ik haalde net Squirtle uit een ei (ik begon met Charmander)! Venonat net ook eindelijk gevonden! Reageren
Nyltje Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 Skatend heb je je handen vrij. Moet je het wel kunnen natuurlijk. Reageren
Megadreams Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 Ik ben gisteren pas begonnen en heb tot nu toe: Bellsprout Pidgeotto Caterpie Venonat Exeggcute Staryu Eevee Krabby Rattata Weedle Spearow Oddish Tauros Paras Charmander Reageren
Dexist Geplaatst: 10 juli 2016 Rapport Geplaatst: 10 juli 2016 Mijn pkmns so far: Koffing Raticate Pidgeotto Spearow 3x Sandshrew Goldeen Pidgey Weedle 5x Bulbasaur Paras Kakuna 2x Zubat Poliwhirl Caterpie 2x Psyduck Magikarp Rattata Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 juli 2016 Rapport Geplaatst: 10 juli 2016 Mijn pokémon: pidgey 300x, rattata 200x Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 juli 2016 Rapport Geplaatst: 10 juli 2016 Nu niet om de moraalridder uit te hangen, maar vermijd Pokémon Go en rijden ajb.. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 juli 2016 Rapport Geplaatst: 10 juli 2016 http://www.dumpert.nl/mediabase/6831147/71b5a6ec/pokemongo_wtf_.html Pas op met installeren, er gaan versies rond met malware. https://tweakers.net/nieuws/113405/beveiligingsonderzoekers-vinden-pokemon-go-app-met-backdoor.html Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 juli 2016 Rapport Geplaatst: 10 juli 2016 Nu niet om de moraalridder uit te hangen, maar vermijd Pokémon Go en rijden ajb.. Je hebt gelijk hoor, sterker nog: let gewoon op tijdens het spelen, wandelend of rijdend. Zelfs al wandelend wordt je bijna overgegeven zonder op te letten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.