LionOfHolland Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 EA heeft een deal met de BBVA, ik hoop dat dit betekent dat we stadions als sanchez pizjuan en san mames nu in de game hebben! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 Nu nog een deal met alle clubs en we krijgen een volledig gelicensieerd LaLiga, zoals de BPL. Zou gaan tijd worden. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 Gave trailer voor the Journey. Benieuwd hoe dit uitpakt. Reageren
aron24 Geplaatst: 17 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2016 (bewerkt) Alle nieuwe features van FIFA(The Journey, nieuwe modes in FUT en de updates in Career/profclubs) zien er zo goed uit he. Hopelijk is de gameplay ook nog goed. Even een filmpje voor de geïnteresseerden Bewerkt: 18 augustus 2016 door aron24 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2016 Demo is uit! Wat vinden jullie ervan? Ik vind de game nog fijner spelen dan op gamescom! Het is wennen, maar speelt heel lichtvoetig. Aanvallen is veel leuker! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 13 september 2016 Rapport Geplaatst: 13 september 2016 Vind het wel even wennen. Maar goed, dat was ook het geval toen ik FIFA 14 voor het eerst speelde met zijn nieuwe engine. Ik ga morgen wat meer potjes spelen om een goede mening te kunnen geven. Reageren
aron24 Geplaatst: 14 september 2016 Rapport Geplaatst: 14 september 2016 Ik vind het een fijne gameplay. De steekpass lijkt weer een beetje OP te zijn, dus dat is wel nice voor mij. De scheidsrechters zijn helaas nog steeds niet top. Maar verder is het een fijn spel Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 september 2016 Rapport Geplaatst: 14 september 2016 Is het spel wat meer pacey dan 16? Mertesacker die een winger met 90+ pace bijhaalt vond ik op 16 een beetje een tegenvaller. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2016 Pace is back. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Geplaatst: 15 september 2016 Ik heb gisteren ffkes die demo van The Journey gespeeld, en ik denk dat dat de gamemode word welke mij het meeste aanspreekt. Deze FIFA is kwa Graphics ook een grote vooruitgang vind ik zelf. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Geplaatst: 15 september 2016 The Journey was erg Nice, maar alle keuzes waren raar, onduidelijk en pakte allemaal slecht uit. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2016 Ik vond die ook heel vermakelijk. Nu ongeveer 4x Journey gedaan. Samen met Ultimate team word dit mijn keuze om mee te beginnen. En jullie? Met welke gamemode beginnen jullie? Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Geplaatst: 15 september 2016 Ik begin sowieso met The Journey. Echt supervet gedaan! Moet zeggen dat deze FIFA veel beter speelt dan zijn voorgangers. Corners enzo is nog wel eventjes oefenen. Pace is inderdaad terug; en hoe! Heerlijk. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 september 2016 Rapport Geplaatst: 17 september 2016 Ik vond die ook heel vermakelijk. Nu ongeveer 4x Journey gedaan. Samen met Ultimate team word dit mijn keuze om mee te beginnen. En jullie? Met welke gamemode beginnen jullie? Sowieso FUT. Ik vind deze FIFA wel leuk spelen, maar ik moet er nog aan wennen. Al valt het nog af te wachten, de FIFA 16 demo speelde helemaal anders dan het eigenlijke spel. Maar dat pace terug is vind ik wel een goede zaak. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2016 Ja, heb je gelijk in. Ik hoop dat hij hetzelfde speelt als de demo gaat me goed af. Ik neem straks mijn Xbox mee naar kameraden en gaan we FIFA 17 toernooitje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.