Jump to content

FIFA 17


NickOwnage

Recommended Posts

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    19

  • NickOwnage

    19

  • LionOfHolland

    16

  • aron24

    13

Bij CM krijg je dit ook hoor, als je daar een vijftal duels wint mag je opeens niet meer winnen. Gaan alle kansen op de paal of de doelman is niet te passeren. Online merkte ik het met coöp-seizoenen, ik speel samen met een vriend en we zijn beide fanatiek en we kunnen best aardig ballen. Gister nacht speelde we drie potjes en in alle drie de duels waren wij heer en meester in de eerste helft. In de tweede helft mocht het gewoon niet meer. Passes kwamen niet aan, domme loop acties van de AL enz enz.

Ik kan al niet zo goed tegen mijn verlies maar als de tegenstander beter is dan heb ik daar vrede mee, als het komt vanwege de bull shit word ik zeer snel geïrriteerd. Zo juist ook nog een potje gespeeld. 7-4 schoten op doel en 1-3 verliezen. Vrij spijtig want die kerel bakte er niets van, twee afstand schoten gingen er meteen in bij hem.

Het spel is erg gemanipuleerd, als je tegen de CPU speelt dan is bijvoorbeeld Douglas Costa niet bij te houden, acties ala Messi en Ronaldo in een en als ik hem bestuur kan hij maar weinig trucjes, die kerel heeft dan vijf sterren. Zelfde als spelers met kracht. Ik speel met Marseille en Gomis heeft kracht 85 maar als ik LT in druk als ik word ingespeeld dan zou hij zijn lichaam moeten gebruiken maar telkens halen ze hem van de bal af. Kleine spelers van de CPU zijn bv. niet van de bal te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij CM krijg je dit ook hoor, als je daar een vijftal duels wint mag je opeens niet meer winnen. Gaan alle kansen op de paal of de doelman is niet te passeren. Online merkte ik het met coöp-seizoenen, ik speel samen met een vriend en we zijn beide fanatiek en we kunnen best aardig ballen. Gister nacht speelde we drie potjes en in alle drie de duels waren wij heer en meester in de eerste helft. In de tweede helft mocht het gewoon niet meer. Passes kwamen niet aan, domme loop acties van de AL enz enz.

Ik kan al niet zo goed tegen mijn verlies maar als de tegenstander beter is dan heb ik daar vrede mee, als het komt vanwege de bull shit word ik zeer snel geïrriteerd. Zo juist ook nog een potje gespeeld. 7-4 schoten op doel en 1-3 verliezen. Vrij spijtig want die kerel bakte er niets van, twee afstand schoten gingen er meteen in bij hem.

Het spel is erg gemanipuleerd, als je tegen de CPU speelt dan is bijvoorbeeld Douglas Costa niet bij te houden, acties ala Messi en Ronaldo in een en als ik hem bestuur kan hij maar weinig trucjes, die kerel heeft dan vijf sterren. Zelfde als spelers met kracht. Ik speel met Marseille en Gomis heeft kracht 85 maar als ik LT in druk als ik word ingespeeld dan zou hij zijn lichaam moeten gebruiken maar telkens halen ze hem van de bal af. Kleine spelers van de CPU zijn bv. niet van de bal te krijgen.

Nu je het zegt, kan ik me er wel in vinden. Het is met mijn Dortmund-carrière al vaak genoeg gebeurd dat ik niet door de stugge verdediging van de tegenstander kom, tegen het einde de 1-0 maak, maar in de blessuretijd toch de 1-1 incasseer. Erg frustrerend. Normaliter heb ik er een hekel aan, maar uit pure frustratie ben ik al vaak genoeg een potje tegen de computer overnieuw begonnen, omdat ik dit script gewoon niet kan handelen. Er willen nog eens wat dingen door de lucht vliegen dan. :7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de laatste uren intensief bezig met het lezen van forums en hoor via twitter ook erg veel klachten over de gameplay van fifa. Ik ben dus niet de enige... Schrale troost. Iedere keer irritatie en iedere dag probeer ik het toch weer. Zo verslavend.. een team bouwen. Was begonnen met Aston Villa maar ondervind weinig moeite op legendarisch. Nu ook een carriere met Marseille begonnen, 4 basisspelers zijn gehuurd en maar een transferbudget van 11 miljoen. Dat maakt fifa voor mij een echte uitdaging. FUT daar heb ik echt niet het geduld voor, zeker niet omdat je met aftandse spelers moet beginnen, 1on1 online vind ik dan weer wel leuk of coöp.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de laatste uren intensief bezig met het lezen van forums en hoor via twitter ook erg veel klachten over de gameplay van fifa. Ik ben dus niet de enige... Schrale troost. Iedere keer irritatie en iedere dag probeer ik het toch weer. Zo verslavend.. een team bouwen. Was begonnen met Aston Villa maar ondervind weinig moeite op legendarisch. Nu ook een carriere met Marseille begonnen, 4 basisspelers zijn gehuurd en maar een transferbudget van 11 miljoen. Dat maakt fifa voor mij een echte uitdaging. FUT daar heb ik echt niet het geduld voor, zeker niet omdat je met aftandse spelers moet beginnen, 1on1 online vind ik dan weer wel leuk of coöp.

Je zou coins kunnen kopen om dit probleem op te lossen. Echter is dit wel illegaal en wordt het bestraft door EA.

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand die al sinds FIFA 13 heilig overtuigd is van de aanwezigheid van scripting/momentum/handicap in FIFA, ben ik blij dat het besef nu massaal begint door te dringen. Vorige week was er een hele revolutie gaande op /r/fifa met twittercampagnes en dergelijke, helaas is dat nu weer afgezwakt :(

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand die al sinds FIFA 13 heilig overtuigd is van de aanwezigheid van scripting/momentum/handicap in FIFA, ben ik blij dat het besef nu massaal begint door te dringen. Vorige week was er een hele revolutie gaande op /r/fifa met twittercampagnes en dergelijke, helaas is dat nu weer afgezwakt boos.gif

Laten we overstappen op PES!

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang die geen licenties hebben is dat ook erg saai... Enkel Arsenal en Barcelona zitten er in. Dan heb je West Londen, Noord Londen enz.

Ow, maar daar vergis je je in wat betreft PES. Op PS4 en PC kan je namelijk binnen een kwartiertje alle ontbrekende licenties en originele kits zelf toevoegen aan de game. Dit kon altijd al, maar toen moest je het allemaal handmatig doen. Tegenwoordig kan je sinds PES2016 geloof ik met het downloaden van een enkel bestand alles in 1 klap toevoegen. Voor PS4 heb je alleen een USB nodig. Op XO kan dit echter niet, ik weet niet waarom.

Maarja, PES is van Konami en Konami is een nog meer schandalige bedrijf dan EA emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand die al sinds FIFA 13 heilig overtuigd is van de aanwezigheid van scripting/momentum/handicap in FIFA, ben ik blij dat het besef nu massaal begint door te dringen. Vorige week was er een hele revolutie gaande op /r/fifa met twittercampagnes en dergelijke, helaas is dat nu weer afgezwakt :(

Ja eens. Die campagne had ik ook gezien :) Iets van #ExplainMomentum ofzo toch? :P Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand die al sinds FIFA 13 heilig overtuigd is van de aanwezigheid van scripting/momentum/handicap in FIFA, ben ik blij dat het besef nu massaal begint door te dringen. Vorige week was er een hele revolutie gaande op /r/fifa met twittercampagnes en dergelijke, helaas is dat nu weer afgezwakt boos.gif

Ja eens. Die campagne had ik ook gezien smile3.gif Iets van #ExplainMomentum ofzo toch? puh2.gif

Jep, het begon met #ExplainFIFAMomentum, maar toen kwamen wat gasten van Madden community ook hun ongenoegen uiten over scripting waar zij blijkbaar ook last van hebben en toen werden de krachten gebundeld en werd #ExplainMomentum de tag :P

Maar goed, EA zal natuurlijk nooit de aanwezigheid hiervan erkennen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn tegenstander had 7 (6) schoten en ik 25 (20). Uitslag? 1-6 verloren :7

Daarvoor had ik een wedstrijd voor promotie. Ik moest winnen en kom ook op een comfortabele 2-0 voorsprong. Maar daarna brak de hel los. Ik kreeg een onterechte penalty + rood en nog een penalty tegen: 2-2. Hij komt op 3-2, ik zet alles op de aanval en wordt weggecounterd :( : 5-2

Ik zat in een geweldige vorm en nu in een gigantische dip en dan is FIFA zo frustrerend :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...