LionOfHolland Geplaatst: 18 september 2016 Rapport Geplaatst: 18 september 2016 Ja, heb je gelijk in. Ik hoop dat hij hetzelfde speelt als de demo gaat me goed af. Ik neem straks mijn Xbox mee naar kameraden en gaan we FIFA 17 toernooitje. Hoe was t toernooi? Ben je ook nog nieuwe dingen tegen gekomen die je niet tegenkwam als je tegen de AI speelt? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2016 Skillgames voor 2 personen. Met en tegen elkaar Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 september 2016 Rapport Geplaatst: 18 september 2016 (bewerkt) Vinden jullie het niet verschrikkelijk saai om tegen de Ai te spelen? Ik speel alleen maar tegen vrienden of online Bewerkt: 18 september 2016 door KoningJesper Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 september 2016 Rapport Geplaatst: 28 september 2016 Als ik gisteravond de tijd had om naar Brussel te gaan kon ik 17 al kopen. En vandaag heb ik er ook geen tijd voor helaas. Best zuur aangezien sommige van mijn vrienden hem wel al gehaald hebben.. Het zal nog even wachten zijn Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2016 Rapport Geplaatst: 28 september 2016 Ik heb 17 al binnen. Tip: Stel je FIFA in op Beginner. Ik moet op FUT offline tegen professioneel en dat is zowat gelijk aan legendarisch op 16. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 Vandaag van 9:00 tot 17:00 op de uni... lekkere timing. Volgende week wel vrij, dat dan weer wel Als het goed is zit Fifa in de bus als ik thuiskom Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2016 First Owner KDB! Value: 160k! Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 Ik heb 17 al binnen. Tip: Stel je FIFA in op Beginner. Ik moet op FUT offline tegen professioneel en dat is zowat gelijk aan legendarisch op 16. Die moeilijkheidsgraden kloppen echt voor geen meter :') Win je in de demo makkelijk op Wereldklasse, speel je nu 2-2 op amateur tegen Chelsea... LOL Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 First Owner KDB! Value: 160k! Gefeliciteerd! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 Wind, regen, modder en irritante toeristen op een fiets doorstaan en toch maar binnengehaald Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2016 First Owner KDB! Value: 160k! Uiteindelijk verkocht voor 222k! Morgen m'n serie À team wel FF showen. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 2 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2016 En? Bevalt het jullie? Vind de game en de nieuwe features in onder andere carrière erg goed, maar qua gameplay valt het mij wat tegen. Het is haast onmogelijk om een bal af te pakken van de tegenstander (met name AI) en pace is weer verschrikkelijk OP. Je wordt min of meer gedwongen om een team vol snelheidsduivels te hebben wil je kans maken online. Erg jammer dat EA Sports nooit een goede balans weet te creëren wat betreft snelheid. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2016 Ik vind het wel lekker spelen, enige dingetje is dat de backs vaak ver vooruit staan waardoor je op de vleugels snel gepakt kan worden Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2016 Ik vind het heerlijk om door het midden van de aanval te snijden in dit spel! Ik ben gisteren begonnen met The Journey bij Leicester. Het was even wennen, maar ik begin er nu in te komen. Welk team hebben jullie gekozen? Reageren
aron24 Geplaatst: 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2016 (bewerkt) En? Bevalt het jullie? Vind de game en de nieuwe features in onder andere carrière erg goed, maar qua gameplay valt het mij wat tegen. Het is haast onmogelijk om een bal af te pakken van de tegenstander (met name AI) en pace is weer verschrikkelijk OP. Je wordt min of meer gedwongen om een team vol snelheidsduivels te hebben wil je kans maken online. Erg jammer dat EA Sports nooit een goede balans weet te creëren wat betreft snelheid. Ergelijk idd. En kansen afronden is ook bijna onmogelijk, daar verlies echt teveel wedstrijden door. Plus dat ik continu counters op de oren krijg, helft van mijn tegengoals zijn counters... De snelheid vind ik dan juist weer fijn, lekker dribbelen enzo. Ambrbat is echt een god . Even een tip de opstelling 4-3-3 aanvallend vind ik tot nu de beste opstelling, als je een goede CAM qua dribbelen en afmaken hebt is dat ideaal. Backs instellen op achterin blijven en je staat verdedigend oké. Dan krijg je alsnog wel counters om je oren, maar dat krijg je sws. Ik vind het heerlijk om door het midden van de aanval te snijden in dit spel! Ik ben gisteren begonnen met The Journey bij Leicester. Het was even wennen, maar ik begin er nu in te komen. Welk team hebben jullie gekozen? Hetzelfde, ik heb The Journey al uitgespeeld Bewerkt: 3 oktober 2016 door aron24 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.