aron24 Geplaatst: 9 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2016 8 wedstrijden op rij verloren door alleen maar BULLSHIT. Elke wedstrijd schieten mijn spelers alles mis(20 schoten waarvan ongeveer 12 op doel), terwijl mijn tegenstander 4/5 schoten heeft(2/3 goals). Én dan heb je nog één wedstrijd kom je ook nog eens tegen een 183 squard met Vardy en Sterling en wordt je er de hele tijd uitgecounterd. Kan weer opnieuw beginnen in divisie 9. Ik heb weinig tijd om 17 te spelen, maar wat ik heb opgevangen over finishing:- Stop met plaatsen(R1), gebruik gewoon rondje of L2 + rondje. - Gebruik redelijk wat kracht. Het regent overigens klachten over 17 op verschillende fora, je bent heus niet de enige. Ik heb alle mogelijke manieren geprobeerd, dubbel rondje werkt ook niet. Ik kreeg dan altijd van die zachte ballen. Ik gebruik 2,5 tot 3 bar. Offline heb ik er dus haast geen last van, online wel. Online is allemaal puur script volgens mij. Als je op het punt staat te promoveren, krijg je een vette goed team + speler tegen je. Deze speler hoort dan helemaal niet in deze divisie te zitten, maar zit er toch in. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2016 Volgens mij is finishing gewoon ultra-random. Ik heb 5 open kansen gemist in 1 wedstrijd en 2 x gescoord vanop een metertje of 25. Dem logic. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2016 (bewerkt) The Journey is echt verschrikkelijk slecht uitgewerkt. Je wordt sowieso uitgeleend, maakt niet uit hoe goed je speelt. Had ik dat geweten, dan had ik niet getekend voor een degradatiekandidaat in de Premier League. Ik tekende daar met het oog op speelkansen, maar neen, je wordt sowieso uitgeleend. Alsof ik ga willen terugkeren naar een degradatiekandidaat nadat ik de Championship ga kapotgespeeld hebben.. Oh enne, Harry Kane die bij West Brom tekent? Jahoor. Mooi gescript, EA. Bewerkt: 13 oktober 2016 door MegaPilot Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2016 Ja, vond ik ook. Vond het ook jammer dat ik bij het championship niet het seizoen kon afmaken omdat we daar ook kampioen konden worden. Het idee is mooi maar inderdaad kan de uitwerking veel beter! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2016 Ja, vond ik ook. Vond het ook jammer dat ik bij het championship niet het seizoen kon afmaken omdat we daar ook kampioen konden worden. Het idee is mooi maar inderdaad kan de uitwerking veel beter! Ah, dat staat mij dus ook te wachten. Ben nog niet klaar met The Journey, voor alle duidelijkheid. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 14 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2016 Had hetzelfde, heb Everton gekozen zodat ik hopelijk bij een van de Manchesters kon eindigen, maar helaas. Everton speelt ook nog eens alle wedstrijden met een 523 opstelling, echt verschrikkelijk. Een 2 mans middenveld kan helemaal niks. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2016 Kan iemand me helpen met een bepaalde "skillmove"? Soms als ik een fake shot doe en het mislukt een beetje, sleep ik de bal heerlijk mee. Hoe heet dit? Ik wil namelijk opzoeken hoe ik dit precies moet doen. Reageren
aron24 Geplaatst: 27 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2016 Kan iemand me helpen met een bepaalde "skillmove"? Soms als ik een fake shot doe en het mislukt een beetje, sleep ik de bal heerlijk mee. Hoe heet dit? Ik wil namelijk opzoeken hoe ik dit precies moet doen. Bedoel je misschien de Ball Roll? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2016 (bewerkt) Bedoel je misschien de Ball Roll? Nope, de speler sleept de bal echt mee in mijn geval zonder dat ik de rechter analoge stick gebruik. Bewerkt: 27 oktober 2016 door MegaPilot Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2016 Dat is inderdaad een Fake Shot, die kun je doen als je je linker trigger LT ingedrukt houdt, Schieten/Pass knop. Volgens mij alleen spelers met 4* skillmoves kunnen die trick doen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 28 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2016 (bewerkt) Ja doet ie soms als Fake Shot als je een speler met 4* heb. Net zoals Ronaldo Chop Bewerkt: 28 oktober 2016 door KoningJesper Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 28 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2016 Zijn er ook nog liefhebbers voor een toernooi? Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2016 Bedoel je misschien de Ball Roll? Nope, de speler sleept de bal echt mee in mijn geval zonder dat ik de rechter analoge stick gebruik. Volgens mij heet dit de 'Scoop' Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2016 Bedoel je misschien de Ball Roll? Nope, de speler sleept de bal echt mee in mijn geval zonder dat ik de rechter analoge stick gebruik. Volgens mij heet dit de 'Scoop' *** Held, dat is het inderdaad! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2016 Dat is inderdaad een Fake Shot, die kun je doen als je je linker trigger LT ingedrukt houdt, Schieten/Pass knop. Volgens mij alleen spelers met 4* skillmoves kunnen die trick doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.