Ezra24rct3 Geplaatst: 14 januari 2017 Rapport Geplaatst: 14 januari 2017 Weet iemand hoe dat EA bansysteem/warnsysteem in elkaar zit? Je wordt toch alleen gebanned als je coins koopt? Reageren
Votair Geplaatst: 15 januari 2017 Rapport Geplaatst: 15 januari 2017 Weet iemand hoe dat EA bansysteem/warnsysteem in elkaar zit? Je wordt toch alleen gebanned als je coins koopt? Heb meerdere waarschuwingen ontvangen. Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 15 januari 2017 Rapport Geplaatst: 15 januari 2017 Als je coins koopt dan steun je EA toch alleen maar, ze willen toch juist dat je koopt voor FUT? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 januari 2017 Rapport Geplaatst: 15 januari 2017 Als je coins koopt dan steun je EA toch alleen maar, ze willen toch juist dat je koopt voor FUT? Ik doelde eigenlijk meer op coins via niet-EA sites en niet op FIFA-Points. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 15 januari 2017 Rapport Geplaatst: 15 januari 2017 Coins =\ FIFA Points ------ Laatste wedstrijd in Divisie 6. Moest winnen om te promoveren. Dus kom op 1-0, ben een stuk beter. Krijg in de 70ste minuut rood voor Alderweireld. Ik word flink naar achter gedrukt maar mn tegenstander kan niet echt kansen creëren. Tot de 95ste minuut. Mn sliding mislukt en hij krijgt een terechte penalty. Dus ik zit al helemaal te schelden, het was echt heel kut. Maar mn vader zeg dat ik m nog kan houden. Dus ik zeg: "Klopt, hij gaat rechts schieten". Dus ik duik naar de rechterkant en houd de penalty . (Ben ook best een penaltykiller ) Reageren
Votair Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 Coins =\ FIFA Points ------ Laatste wedstrijd in Divisie 6. Moest winnen om te promoveren. Dus kom op 1-0, ben een stuk beter. Krijg in de 70ste minuut rood voor Alderweireld. Ik word flink naar achter gedrukt maar mn tegenstander kan niet echt kansen creëren. Tot de 95ste minuut. Mn sliding mislukt en hij krijgt een terechte penalty. Dus ik zit al helemaal te schelden, het was echt heel kut. Maar mn vader zeg dat ik m nog kan houden. Dus ik zeg: "Klopt, hij gaat rechts schieten". Dus ik duik naar de rechterkant en houd de penalty . (Ben ook best een penaltykiller ) Haha mooizo, ik moet nog 1 speler voor mijn nieuwe team. Die klote transfermaakt verkoopt weer eens niet... Bonucci, Hamsik en Alex Sandro moet ik kwijt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 9 februari 2017 Rapport Geplaatst: 9 februari 2017 Toch maar FIFA 17 gekocht. Ga met gemak door de divisies op FUT heen, ben meestal de betere partij, maar ik maak geen hol af. Van de 20 kansen gaan er 2 in. Iemand tips? Heb vanalles geprobeerd, maar niets werkt. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 Het nieuwe schot, 2x rondje, werkt heel goed. Dat is zeg maar hoe Kroos altijd in het echt schiet. Hard en laag over de grond Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 26 minuten geleden, LionOfHolland zei: Het nieuwe schot, 2x rondje, werkt heel goed. Dat is zeg maar hoe Kroos altijd in het echt schiet. Hard en laag over de grond Nieuw schot? Hoe werkt dat precies? Kan nergens iets vinden daarover.. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 Als je 2x rondje indrukt blijft je schot laag. De 1e keer geeft de kracht aan het schot. Het beste is om hem rond de 3 balkjes vol op te laten lopen. Direct daarna geef je rondje een tikje en dan blijft je schot over de grond gaan Reageren
aron24 Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 19 uur geleden, _Night-Men_ zei: Toch maar FIFA 17 gekocht. Ga met gemak door de divisies op FUT heen, ben meestal de betere partij, maar ik maak geen hol af. Van de 20 kansen gaan er 2 in. Iemand tips? Heb vanalles geprobeerd, maar niets werkt. Ik gebruik finish shot. Bij 3 schoten op goal toch wel vaak minstens 1 goal. Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 11 februari 2017 Rapport Geplaatst: 11 februari 2017 Sowieso schieten op manual zetten. Geen cpu hulp of semi. Eigenlijk bij alle instellingen. Het is even wennen maar na tien duels heb je het onder de knie en speelt het werkelijk waar fantastisch. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 februari 2017 Rapport Geplaatst: 11 februari 2017 20 uur geleden, LionOfHolland zei: Als je 2x rondje indrukt blijft je schot laag. De 1e keer geeft de kracht aan het schot. Het beste is om hem rond de 3 balkjes vol op te laten lopen. Direct daarna geef je rondje een tikje en dan blijft je schot over de grond gaan Dat zit al heel lang in FIFA? Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 11 februari 2017 Rapport Geplaatst: 11 februari 2017 Nee dat is echt nieuw dit jaar Jesper Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 16 februari 2017 Rapport Geplaatst: 16 februari 2017 Iedereen meedoen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.