Wollongong Geplaatst: 31 december 2017 Rapport Geplaatst: 31 december 2017 Blijft mijn vraag: krijg je als MC Pres de toegang tot CEO vehicles?? Hoe? En: Krijg je als MC President eigenlijk betaald voor contracts? Ik zie de bedragen in mijn transaciton history niet terug in ieder geval... Reageren
Tommie59 Geplaatst: 31 december 2017 Rapport Geplaatst: 31 december 2017 ^ Als MC president heb je geen toegang tot de CEO voertuigen. Het kan zijn dat je een Seargeant-at-arms zag, die kan een ongewapende Buzzard spawnen. Het kan ook dat je iemand met een hangar hebt gezien, die kan alle vliegtuigen/helikopters die in zijn hangar staan laten bezorgen in de buurt. Voor Contracts krijg je gewoon betaald. Reageren
Wollongong Geplaatst: 1 januari 2018 Rapport Geplaatst: 1 januari 2018 5 uur geleden, Tommie59 zei: ^ Als MC president heb je geen toegang tot de CEO voertuigen. Het kan zijn dat je een Seargeant-at-arms zag, die kan een ongewapende Buzzard spawnen. Het kan ook dat je iemand met een hangar hebt gezien, die kan alle vliegtuigen/helikopters die in zijn hangar staan laten bezorgen in de buurt. Voor Contracts krijg je gewoon betaald. Dus een ondergeschikte kan dingen die ik niet kan? Da's apart Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 1 januari 2018 Rapport Geplaatst: 1 januari 2018 7 uur geleden, Wollongong zei: Dus een ondergeschikte kan dingen die ik niet kan? Da's apart Ja, de 'ondergeschikten' (vice president, sergeant at arms, road captain en enforcer) hebben allemaal hun specifieke skills. Maar hoe dan ook: als president ben je uiteindelijk toch echt wel de boss. Reageren
Wollongong Geplaatst: 1 januari 2018 Rapport Geplaatst: 1 januari 2018 1 uur geleden, AntonTH4Dutch zei: Ja, de 'ondergeschikten' (vice president, sergeant at arms, road captain en enforcer) hebben allemaal hun specifieke skills. Maar hoe dan ook: als president ben je uiteindelijk toch echt wel de boss. Toch jammer dat ik iemand dan opdracht moet geven en het niet ook zelf kan. Maar goed, versterkt wel weer de noodzaak tot coop. Reageren
moechy Geplaatst: 1 januari 2018 Rapport Geplaatst: 1 januari 2018 Hoe werkt die Mc bussiness btw? En hoe start je die op? Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 1 januari 2018 Rapport Geplaatst: 1 januari 2018 Hoe het werkt staat hier wel zo ongeveer: http://nl.wikigta.org/wiki/Bikers Het opstarten ben ik vergeten, lang geleden alweer Ik speel alleen nog maar op FiveM (en daar is o.a. MC niet mogelijk). Reageren
coolguynl Geplaatst: 1 januari 2018 Rapport Geplaatst: 1 januari 2018 je moet eerst een clubhuis hebben voor je een motorclub op kan richten. daarna kan je het interactie menu openen en staat er gewoon als het goed is ergens motorclub in die lijst en daar moet je zijn Reageren
Wollongong Geplaatst: 1 januari 2018 Rapport Geplaatst: 1 januari 2018 Op het moment is de Insurgent "in de bonus" Als ik op Warstock kijk, zie ik er twee: eentje met machinegeweer en open achterbak - niet afgeprijsd eentje gesloten zonder machine geweer - wel afgeprijsd Als ik die afgeprijsde koop, kan ik er dan later een machinegeweer op mounten? Reageren
coolguynl Geplaatst: 1 januari 2018 Rapport Geplaatst: 1 januari 2018 volgens mij gaat dit niet. de insurgent zijn er in 2 versies een gewone personen wagen uitvoering die je eigenlijk alleen kan gebruiken om flink te beuken en de pickup versie met een machinegeweer erop. beide zijn aparte voertuigen en naar mijn weten kun je geen geweer op de gewone versie zetten Reageren
moechy Geplaatst: 1 januari 2018 Rapport Geplaatst: 1 januari 2018 Is het dan ook zoals bij de Ceo dat je je associates elke keer opnieuw moet aanmelden per sessie? Of blijft bv de vice president ooi effectief continu de vice president of road captain of dergelijke? Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 1 januari 2018 Rapport Geplaatst: 1 januari 2018 Nee, moet je volgens mij steeds per sessie aanmelden. Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 2 januari 2018 Rapport Geplaatst: 2 januari 2018 Op 31-12-2017 om 13:06, Wollongong zei: Heb je in MC toegang tot CEO???? Nee hoezo? Die snap ik ff niet Reageren
Wollongong Geplaatst: 2 januari 2018 Rapport Geplaatst: 2 januari 2018 49 minuten geleden, Gijs1983 zei: Nee hoezo? Die snap ik ff niet Ik stelde mijn vraag omdat iemand in mijn MC (een prospect) ter plekke een heli wist te spawnen. Ik kreeg als antwoord dat je dat via het CEO vehicle kon doen. Dus was ik nogal verbaasd. Reageren
coolguynl Geplaatst: 2 januari 2018 Rapport Geplaatst: 2 januari 2018 wollongong had je die speler toevallig benoemd tot roadcaptain? deze kan een ongewapende buzzard naast zich laten spawnen. en zo nog wat voertuigen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.