TryX Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 Ik zou zelf niet zoveel geld in de motorclubs steken, je kan beter de clubhouse contracts doen dan een hele fabriek kopen. En de goedkopere businesses voor de motorclubs zijn meestal een beetje teleurstellend. Dit dus.. je betaald al snel 32.000 per dag wanneer je alles hebt.. Reageren
rh_grave Geplaatst: 19 januari 2017 Rapport Geplaatst: 19 januari 2017 Maakt het uit welke kantoor je koopt bij felony en finance? Of zit er verschil in missies als ik bijvoorbeeld voor het duurste kantoor ga. Of is dit puur zodat je een mooier kantoor beheert Reageren
Tommie59 Geplaatst: 19 januari 2017 Rapport Geplaatst: 19 januari 2017 Het maakt niet uit welk kantoor je neemt, alleen de locatie verschilt. Reageren
Michael Geplaatst: 19 januari 2017 Rapport Geplaatst: 19 januari 2017 (bewerkt) Maakt het uit welke kantoor je koopt bij felony en finance? Of zit er verschil in missies als ik bijvoorbeeld voor het duurste kantoor ga. Of is dit puur zodat je een mooier kantoor beheert Het maakt niks uit welk kantoor je koopt, want alle kantoren hebben hetzelfde basis interieur. De dure kantoren zitten meestal in de high end gebouwen van Downtown Los Santos. Je betaalt dus eigenlijk alleen meer voor de locatie en de uitzicht. Voor de rest krijg je er geen extra missies bij, dus als ik jou was zou ik de meest goedkope kantoor kopen in Del Perro en dan uiteindelijk misschien later na maanden grinden een iets duurder kantoor kopen. Bewerkt: 19 januari 2017 door Asphyxiated Reageren
Kukelejojo Geplaatst: 27 januari 2017 Rapport Geplaatst: 27 januari 2017 Gisteren voor 1.9 milj. Phantom wedge gekocht. Helaas kan ik dat ding nergens terug vinden,iemand tip. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 januari 2017 Rapport Geplaatst: 27 januari 2017 Als het goed is staat die in de kelder van je import/export garage. Reageren
nolms Geplaatst: 27 januari 2017 Rapport Geplaatst: 27 januari 2017 Je kunt hem ook via je interaction menu oproepen onder vehicles en hem dan bij special vehicles selecteren, moet er wel voor zorgen dat je pv niet in de buurt is dan. Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 29 januari 2017 Rapport Geplaatst: 29 januari 2017 Wat ik vrijdag toch heb mee gemaakt... Krijg een melding dat mijn Document Forgery aangevallen word. Eerder waren er al documenten gestolen door NPC, die kon ik gaan achtervolgen om mijn documenten terug te nemen. Nu kreeg ik alleen een blip bij mijn Document office, ik ga erheen en op het moment dat ik de blip aanraak spawnen er alleen maar agenten, 4 auto's en een helikopter. Voordat ik van mijn motor af kan stappen word ik er al afgeschoten. Alles word vervolgens in beslag genomen waardoor ik weer opnieuw moet beginnen met dat bedrijf. Nu wilde ik het toch al verkopen omdat het te ver rijden is en te weinig oplevert. Kan ik dit probleem verhelpen door security upgrade te doen bij het desbetreffende bedrijf? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 januari 2017 Rapport Geplaatst: 29 januari 2017 1 uur geleden, Spoon0612 zei: Wat ik vrijdag toch heb mee gemaakt... Krijg een melding dat mijn Document Forgery aangevallen word. Eerder waren er al documenten gestolen door NPC, die kon ik gaan achtervolgen om mijn documenten terug te nemen. Nu kreeg ik alleen een blip bij mijn Document office, ik ga erheen en op het moment dat ik de blip aanraak spawnen er alleen maar agenten, 4 auto's en een helikopter. Voordat ik van mijn motor af kan stappen word ik er al afgeschoten. Alles word vervolgens in beslag genomen waardoor ik weer opnieuw moet beginnen met dat bedrijf. Nu wilde ik het toch al verkopen omdat het te ver rijden is en te weinig oplevert. Kan ik dit probleem verhelpen door security upgrade te doen bij het desbetreffende bedrijf? Dat kan, maar dat zorgt er alleen voor dat het minder vaak gebeurd. Wat ik altijd doe is alleen mc president zijn als het nodig is. Je word namelijk alleen overvallen als je mc president bent en buiten een intrieur. Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 29 januari 2017 Rapport Geplaatst: 29 januari 2017 Dus jij zegt alleen geld verdienen door die contracts aan de muur te doen? Heb nu ook een cocaine business, wel leuk alleen vet irritant als je naar Tequila-la moet om daar supplies te stelen. Je moet dan met je blote handen 10 mensen in elkaar beuken terwijl hun knuppels en kapotte flessen gebruiken. Kansloos als je alleen speelt. Reageren
Votair Geplaatst: 29 januari 2017 Rapport Geplaatst: 29 januari 2017 (bewerkt) 9 uur geleden, Spoon0612 zei: Dus jij zegt alleen geld verdienen door die contracts aan de muur te doen? Heb nu ook een cocaine business, wel leuk alleen vet irritant als je naar Tequila-la moet om daar supplies te stelen. Je moet dan met je blote handen 10 mensen in elkaar beuken terwijl hun knuppels en kapotte flessen gebruiken. Kansloos als je alleen speelt. Deze submissie vind ik ook heel vervelend. Ze vallen je allemaal tegelijk aan, dus als je dodgt word je door de anderen neergeslagen. Zelf ga ik zo rond de 6 a 7 keer dood bij deze submissie... Bewerkt: 30 januari 2017 door Votair Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 30 januari 2017 Rapport Geplaatst: 30 januari 2017 De beste tactiek is om een klap uit te delen en dan achter de bar te rennen. En ze daar een voor een op te wachten. Reageren
TryX Geplaatst: 31 januari 2017 Rapport Geplaatst: 31 januari 2017 Zodra je je bedrijf sluit blijven wel alle upgrades, ook bij een inval wordt je bedrijf gesloten, maar indien je hem weer start heb je wel nog alle updates, zoals beveiliging en personeel etc. Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 31 januari 2017 Rapport Geplaatst: 31 januari 2017 Hmm als ik nu terug keer bij Document forgery. Staat er nu dat ik nieuwe setup moet doen. Al het personeel is natuurlijk meegenomen. Aangezien dit ook bij mijn cocaïne business was gebeurd alleen hen heb ik kunnen "redden". Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 Als ik me online game dan krijg ik wel eens de melding dat de Daily Jobs ge-update zijn. Als ik deze dan wil doen en wil selecteren gaat dat niet. Ik game op de PS4 maar die vakjes achter de jobs krijg ik maar niet aangevinkt of moet je hiervoor eerst een goedgevulde rekening hebben of een groot getal achter je naam hebben staan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.