Crypteq Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Need for Speed Rivals? Dat is een arcade racer, Forza is meer een simulator.Voor de PS4 is er simpelweg (nog) niet zo'n dergelijke game. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 (bewerkt) Heb een Logitech G27 besteld voor op de PC te gebruiken, nu ben ik eigenlijk op zoek naar een spel gelijk Forza Horizon 2. Dus een racer waar je vrij kan rondrijden, wagens kopen maar tegelijkertijd toch simulation physics hebt.. mag een ouder spel zijn. Heb al naar The Crew gekeken maar dat is me veel te 'arcady'. Bewerkt: 23 december 2014 door ColaGlas Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Ik zoek een oorlogs strategie spel waarbij tactiek enorm belangrijk is. Dus niet gewoon zoveel mogelijk troepen maar echt tactieken en heel goed nadenken en heel realistisch. Tijd maakt niet uit Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 De Settlers: IV. Oud spel, en speelt in de tijd van de Romeinen, de Germanen en nog 2 andere troepen kan je gebruiken. Alle hebben ze verschillende bouwstijlen en verschillende dingen die ze kunnen bouwen. Als je torens langs je grens zet breid je je land uit. Als je inde buurt komt van de vijand (Hun grens is blauw) kan je met troepen hun land in, en dan is het hopen. De vijand kan jou echter ook aanvallen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Oké thx! Nog meer ideeën? Total war? Is dat realistisch? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Ik ben niet zozeer op zoek naar een nieuwe game, maar naar een game die een maat van mij vroeger weleens deed. Ik weet alleen de naam niet meer. Het was een soort van Age of Empires-achtig, maar dan als het ware in meerdere tijden. Je kon dus ook vechten met een leger in de Tweede Wereldoorlog, waarbij je ook weer kon bepalen of er vliegtuigen etc. werden gebouwd en dat soort dingen. Klinkt allemaal een beetje vaag, maar misschien herkent iemand dit... Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Vroeger had ik een PS1 en toen speelde ik zo'n fighting-game waarbij je je door levels heen moest vechten. Je kon in het begin kiezen uit 4 (?) personages. De eindbaas was zo'n kale meneer die volgens mij heel erg makkelijk te verslaan was. Weet iemand de titel van deze game? :$ Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Ik ben niet zozeer op zoek naar een nieuwe game, maar naar een game die een maat van mij vroeger weleens deed. Ik weet alleen de naam niet meer. Het was een soort van Age of Empires-achtig, maar dan als het ware in meerdere tijden. Je kon dus ook vechten met een leger in de Tweede Wereldoorlog, waarbij je ook weer kon bepalen of er vliegtuigen etc. werden gebouwd en dat soort dingen. Klinkt allemaal een beetje vaag, maar misschien herkent iemand dit... Een game uit de Civilization-reeks? Reageren
ole23 Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Hallo. Aangezien ik best wel van gamen houd en ook op de PC zoek ik nieuwe spellen.want ik heb niet zoveel games voor de PC. Het moet niet all te zware spellen zijn omdat ik niet een game PC hebt. En dus geen zware spellen kan spellen zoals dying light. Ik hou vooral van actie en shooters maar ik sta ook wel open voor iets nieuws zolang het maar niet saai is en snel verveeld. Want het moet wel leuk zijn. Alvast bedankt voor de antwoorden. >>> Door thebig: Dit hoort beter thuis In het 'Ik zoek een game' topic. Bijgevolg verplaatst.<<< Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Kijk hier een keer; http://store.steampowered.com/tag/nl/Actie/#p=0&tab=TopSellers Daar staan natuurlijk ook de nieuwste spellen tussen maar als je wat naar onderen scrolt of wat verder bladert kan je vast wel iets naar je smaak vinden. Torchlight II bijvoorbeeld (zelf nooit gespeeld) lijkt niet al te zware vereisten te hebben en is vandaag toevallig in de aanbieding met 80% korting. Reageren
Gerritje040 Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 GTA sanandreas mijn favoriet Reageren
ole23 Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 @gerrirje040.dat is de mijne ook.heb me er jaren mee vermaakt:) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Super Meat Boy. Leuke verslavende indie game. Deze kun je ook op steam kopen en vergt geen dikke pc. Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 LIMBO is ook een mooie game. Geen shooter, maar wel een mysterieuze, 2D avonturengame met een heel bijzondere, zwart-witte stijl. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.