Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zou je moeten kiezen tussen de onderstaande spellen? Dan zou ik voor Tekken DR gaan. Goeie gameplay, prachtige graphics, goedkoop :D. Ja, wat wil je nog meer? :puh:

Heb ik al gespeeld :D staat er xP

Misschien TDU, maar op vakantie is dat niet handig omdat het een (bijna) online only spel is.

Toch bedankt _O_

Nog iemand?:puh:

Edit@SD: Wel dus, hoge cijfers overal voor PSP ;)

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

Zou je moeten kiezen tussen de onderstaande spellen? Dan zou ik voor Tekken DR gaan. Goeie gameplay, prachtige graphics, goedkoop :D. Ja, wat wil je nog meer? :puh:

Heb ik al gespeeld :D staat er xP

Misschien TDU, maar op vakantie is dat niet handig omdat het een (bijna) online only spel is.

Toch bedankt _O_

Nog iemand?:puh:

Edit@SD: Wel dus, hoge cijfers overal voor PSP ;)

Wie weet Medal Of Honor Heroes...

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je moeten kiezen tussen de onderstaande spellen? Dan zou ik voor Tekken DR gaan. Goeie gameplay, prachtige graphics, goedkoop :D. Ja, wat wil je nog meer? :puh:

Heb ik al gespeeld :D staat er xP

Misschien TDU, maar op vakantie is dat niet handig omdat het een (bijna) online only spel is.

Toch bedankt _O_

Nog iemand?:puh:

Edit@SD: Wel dus, hoge cijfers overal voor PSP ;)

Wie weet Medal Of Honor Heroes...

Gespeelde spellen zijn: Killzone: Liberation, Tekken: DR, MoH:Heroes

Die Niet Dus :)

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

Aaah, dus alle genoemde spellen NIET? :bonk: Lol, volgens mij had niemand dit in de gaten...euhm ey man wat dacht je van ''Chili Con Carnage''? Is zeg maar een full-action shooter game met continu helden-acties (er zit natuurlijk ook een geweldige story-line in met tussenfilmpjes enz.) zoals met 2 pistolen zijwaarts in slow-motion de kamer in springen en aan een kabel naar beneden glijden enz. Perfecte graphics (iets mooier dan GTA:VCS) en lange speelduur ! Ik wil deze spel ook heel erg graag kopen maar helaas heb ik even vertraging :puh: Naja zoek anders zelf even op Google ! Ik garandeer je dat het spel je niet teleursteld !

Bewerkt: door Kinzorro
Link to comment
Delen op andere websites

Aaah, dus alle genoemde spellen NIET? :bonk: Lol, volgens mij had niemand dit in de gaten...euhm ey man wat dacht je van ''Chili Con Carnage''? Is zeg maar een full-action shooter game met continu helden-acties (er zit natuurlijk ook een geweldige story-line in met tussenfilmpjes enz.) zoals met 2 pistolen zijwaarts in slow-motion de kamer in springen en aan een kabel naar beneden glijden enz. Perfecte graphics (iets mooier dan GTA:VCS) en lange speelduur ! Ik wil deze spel ook heel erg graag kopen maar helaas heb ik even vertraging :puh: Naja zoek anders zelf even op Google ! Ik garandeer je dat het spel je niet teleursteld !

Ok, dat is een optie, miss weten andere mensen nog een leuk spel?

Edit: Ok, ik heb voor 14:90 euries Every extend Extra gekocht, echt een topper, alleen het verkoopt niet in NL :D

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek naar een shooter alá Max Payne (2). De titel heb ik al meerdere malen met een glimlach uitgespeeld. Mede door de portie actie die erin zit. Vooral het overhoop schieten van de 'vijanden' is leuk werk, mede dankzij de fraaie engine. Ik heb net al even rondgezocht, maar ik ben nog niet echt een gelijkwaardige game tegengekomen. Heeft iemand een game die hier op lijkt en die mij eventueel kan aanspreken? Ik zou het erg op prijs stellen als diegene zelf ook een postive ervaring heeft met de game, maar dat is natuurlijk niet noodzakelijk. Alvast bedankt en ik wacht de reacties wel af. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

-Matthijs-, Ik ga er maar van uit dat je het over de pc hebt ^_^

Ik zou zelf Hitman aanraden, dat zijn erg goede games, lijken een beetje op Max Payne, en je hebt nu voor 10 of 15 euro de Trilogy box, met daarin: Hitman: Blood Money, Hitman: Silent Assassin, en Hitman: Contracts. Zelf vond ik vooral Silent Assasin erg goed, die lijkt ook wel wat op Max Payne (Je hebt niet die Art Noir style, maar dat heeft geneen game behalve MP) BloodMoney was ook erg leuk.

Contracts heb ik niet gespeeld, maar die zal ongetwijfeld ook veel te goed zijn :puh:

En voor 10-15 euro kan je niet echt een miskoop maken.

Groetjes, Mike :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een leuke shooter voor de PSP,het moet tot en met 30 euro kosten en het moet niet direct vervelen.Ik had gedacht aan Socom US Navy Seals,maar die kost 44 euro.

Bij voorbaat dank,

MVG Seva.

Edit:Bestaat er een Hitman spel voor de PSP en kost die 30 euro?

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een leuke shooter voor de PSP,het moet tot en met 30 euro kosten en het moet niet direct vervelen.Ik had gedacht aan Socom US Navy Seals,maar die kost 44 euro.

Bij voorbaat dank,

MVG Seva.

Edit:Bestaat er een Hitman spel voor de PSP en kost die 30 euro?

Misschien is Gun: Showdown wat voor jou. Ik heb hem nog nooit gespeeld op de Psp, maar aangezien hij op de PC erg goed was zal hij ook wel niet zo slecht zijn voor de Psp. Het is een western-shooter en het is een free-roaming game. Hier vind je info, reviews en beeldmateriaal van de game, en hier kun je hem voor 13€ kopen, +5,50€ verzendingskosten, wat neerkomt op 18,50€. Ligt ruim in jouw budget dus. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij freerecordshop heb je een aantal goede games voor 20 euro zoals Killzone: liberation,Medal of honor: heroes enBrothers in Arms d-day. Voor zo'n 25 euro heb je Worms:open warfare en Dynasty warriors 2. Ik hoop dat je een leuke game vind ! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een leuke shooter voor de PSP,het moet tot en met 30 euro kosten en het moet niet direct vervelen.Ik had gedacht aan Socom US Navy Seals,maar die kost 44 euro.

Bij voorbaat dank,

MVG Seva.

Edit:Bestaat er een Hitman spel voor de PSP en kost die 30 euro?

Nee, die bestaat niet.

Je kan natuurlijk kiezen voor Medal Of Honor: Heroes , hoewel de besturing wat stroef is, is dit de beste WOII shooter en misschien ook wel de beste gewoon.

Hij is maar 20 euro.

Killzone Liberation , is een van de beste PSP spellen, en ook maar 20 euro :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een goede tip The Godfather the game zeer mooi spel.Je verdiept je in de rol van een outsider van The Corleone familie en groeit langzaam uit tot Don of New York ! Leuke game voor €20,- te kopen bij onderandere Freerecordshop en Dixons ! :)

>>>Hier te bestellen<<< Je kan natuurlijk ook naar een van de winkels gaan !;)

Bewerkt: door Wijst
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een leuke shooter voor de PSP,het moet tot en met 30 euro kosten en het moet niet direct vervelen.Ik had gedacht aan Socom US Navy Seals,maar die kost 44 euro.

Bij voorbaat dank,

MVG Seva.

Edit:Bestaat er een Hitman spel voor de PSP en kost die 30 euro?

Een opvulling van me post,liefst een online Shooter ^_^

Of bestaat er een leuk spel die geen shooter is,maar een ander genre?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...