Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je echt wilt trainen dan koop je iRacing of rFactor, schaf je je een stuur voor je PC aan en dan geraak je zo wel rondt, als trainen echt hetgene is wat je wilt dan zul je met je PS3 echt nergens geraken hoor.

DTM Race Driver 3 komt nog niet eens in de buurt van rFactor als het aan komt op realisme, ondanks het licht afwezig zijn van een visueel-realistisch schademodel.

(Ja, ik hem DTM 3 thuis ook, vind het nog steeds leuk om te spelen, maar als je echt realisme wilt => rFactor/rFactor 2)

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Als je echt wilt trainen dan koop je iRacing of rFactor, schaf je je een stuur voor je PC aan en dan geraak je zo wel rondt, als trainen echt hetgene is wat je wilt dan zul je met je PS3 echt nergens geraken hoor.

DTM Race Driver 3 komt nog niet eens in de buurt van rFactor als het aan komt op realisme, ondanks het licht afwezig zijn van een visueel-realistisch schademodel.

(Ja, ik hem DTM 3 thuis ook, vind het nog steeds leuk om te spelen, maar als je echt realisme wilt => rFactor/rFactor 2)

:*D mijn pc dient niet voor spelletjes. Daarvoor dient een Playstation. En om een of andere reden maken ze rFactor niet voor PS. Binnenkort komt er Concept Cars uit, schijnt erg veel belovend maar is pas oktober misschien maart 2013.

Geplaatst:

En om een of andere reden maken ze rFactor niet voor PS.

Net om de reden dat het een degelijke simulator is (wat jij dus zoekt) en zo'n racegames maken ze niet voor consoles. Is ook nagenoeg onmogelijk om te spelen zonder een stuur (en ook niet zomaar elk stuur)

Waarom maken ze geen simulators voor consoles? Nou om te beginnen omdat je pagina's aan set-ups hebt om aan te passen en als je daar wilt gaan doorscrollen zonder een muis ben je uren bezig lijkt me, daarnaast ook omdat consoles niet genoeg knoppen hebben. Voor rFactor heb je een minimum aan 20 assen en knoppen nodig om het te laten lopen (met nog een extra 100-140 verschillend instelbare nevenknopjes zoals lichten aan/uit etc.) Het eigelijk doel van de simulators is ook om online te spelen, er bestaat wel een offline modus (en via mods is die offline-modus van rFactor best wel groot eigelijk) maar het merendeel van het spele speelt zich toch wel online af, essentiëel mocht je echt willen trainen. Het was zo gek dat voor zover ik wist je ook daadwerkelijk geld kon verdienen in de grote races (maar ja, doe er maar eens aan mee)

GT Academy is een mooi voorbeeld van hoe nauwkeurig enkele simulators waren en hoe dusdanig enkele gamers echte racers zijn kunnen worden, eentje ervan reed vorige maand nog mee in het GT-team van Nissan in de 24h van Le Mans.

Geplaatst:

Waarom wil je zo graag kwalificatie's? Verder kijk eens hier... Daar staan meer games dan wij hier weten :)

1: Omdat je in het echt toch ook moet qualificeren. Als je iets van autoraces afweet dan weet je toch dat je niet zomaar zoals bij voetbal wordt geloot maar dat je eerst een snelle tijd moet rijden wat bepaald waar je op de grid kan vertrekken. Hoe sneller hoe meer kans op de pole !

Er is een verschil tussen een game en het echte leven , in een game kunnen makers doen wat ze willen. Kijk maar naar race game's zoals Dirt 3, hoef je je ook niet te kwalificeren. Én die game is toch echt gebaseerd op de werkelijkheid. Bij racen draait het vooral om geld.

Maar dat is niet mijn bedoeling !!!! Ik weet dat er race games bestaan die WEL qualificatie hebben , buiten F1. Neem nu DTM race driver 3 daar had je het wel !!

En wat je zegt bij racen draait het vooral om geld, dan ken je duidelijk niets van racen !!!! Dus voetbal, tennis, wielrennen, alles draait om GELD !! Wat volgens jou dan wil zeggen dat je bij geen enkele sport moet qualificeren of proeven doen of winnen want zeges tellen niet, enkel geld. Dat is dikke zever!

Zoals ik eerder zei: zeg dan liever niets !!!

En rally boeit me ook niets, enkel asfaltraces maar daarvoor moet je een liefhebber zijn. Fia GT, WTCC, Belcar, Ducth Challenge, zoiets als je dit kent.

Ik moet geen onrealisctische game waar je bv kan mensen en zombies doden of waar je van een 20meter hoog gebouw springt zonder iets te hebben en verder gaan. Zoiets kinderachtig moet ik niet, ik wil de game als echt realisctische simulaties!

Ik ben gene kindje van 15 die wil "spelen" maar ik wil trainen.

ps: reageer jij liever nietmeer als je toch zulke onzin uitkraamt!

Nou , het was me een genoegen om je PROBEREN te helpen! Misschien eens duidelijk zeggen wat je wilt , dit is een GTA forum , niet een IK-ZOEK-EEN-RACE-GAME-WAARBIJ-JE-MOET-KWALIFICEREN-EN-JULLIE-MOETEN-ME-VERTELLEN-WELKE-GAME forum! Nee daarvoor is Google, wij proberen je te helpen , is dat niet wat je zoekt , dan zeg je dat normaal en niet zo dom liggen doen omdat het niet in JOUW straatje valt! En ik bepaal trouwens nog altijd zelf of ik in dit topic reageer of niet , wil je nuttige antwoorden kijk dan op Google of een race forum...

Verder zeg jij, "Ik weet dat er race-games bestaan waarbij je moet kwalificeren" , waarom vraag je het dan hier? Verder draait het ook om geld , dat is echt geen "zever" ( :7 ) , teams en coureurs willen geld! Logisch! Er zijn verder niet zoveel simulatie's voor de console's , simulatie's worden vooral gemaakt op PC. Er is een verschillen tussen Simulatie en Race , simulatie is na bootsen, Race-Game is gemaakt voor plezier , als jij aan die game geen plezier hebt , dan is dat gewoon jammer.

Geplaatst:

Waarom wil je zo graag kwalificatie's? Verder kijk eens hier... Daar staan meer games dan wij hier weten :)

1: Omdat je in het echt toch ook moet qualificeren. Als je iets van autoraces afweet dan weet je toch dat je niet zomaar zoals bij voetbal wordt geloot maar dat je eerst een snelle tijd moet rijden wat bepaald waar je op de grid kan vertrekken. Hoe sneller hoe meer kans op de pole !

Er is een verschil tussen een game en het echte leven , in een game kunnen makers doen wat ze willen. Kijk maar naar race game's zoals Dirt 3, hoef je je ook niet te kwalificeren. Én die game is toch echt gebaseerd op de werkelijkheid. Bij racen draait het vooral om geld.

Maar dat is niet mijn bedoeling !!!! Ik weet dat er race games bestaan die WEL qualificatie hebben , buiten F1. Neem nu DTM race driver 3 daar had je het wel !!

En wat je zegt bij racen draait het vooral om geld, dan ken je duidelijk niets van racen !!!! Dus voetbal, tennis, wielrennen, alles draait om GELD !! Wat volgens jou dan wil zeggen dat je bij geen enkele sport moet qualificeren of proeven doen of winnen want zeges tellen niet, enkel geld. Dat is dikke zever!

Zoals ik eerder zei: zeg dan liever niets !!!

En rally boeit me ook niets, enkel asfaltraces maar daarvoor moet je een liefhebber zijn. Fia GT, WTCC, Belcar, Ducth Challenge, zoiets als je dit kent.

Ik moet geen onrealisctische game waar je bv kan mensen en zombies doden of waar je van een 20meter hoog gebouw springt zonder iets te hebben en verder gaan. Zoiets kinderachtig moet ik niet, ik wil de game als echt realisctische simulaties!

Ik ben gene kindje van 15 die wil "spelen" maar ik wil trainen.

ps: reageer jij liever nietmeer als je toch zulke onzin uitkraamt!

Nou , het was me een genoegen om je PROBEREN te helpen! Misschien eens duidelijk zeggen wat je wilt , dit is een GTA forum , niet een IK-ZOEK-EEN-RACE-GAME-WAARBIJ-JE-MOET-KWALIFICEREN-EN-JULLIE-MOETEN-ME-VERTELLEN-WELKE-GAME forum! Nee daarvoor is Google, wij proberen je te helpen , is dat niet wat je zoekt , dan zeg je dat normaal en niet zo dom liggen doen omdat het niet in JOUW straatje valt! En ik bepaal trouwens nog altijd zelf of ik in dit topic reageer of niet , wil je nuttige antwoorden kijk dan op Google of een race forum...

Verder zeg jij, "Ik weet dat er race-games bestaan waarbij je moet kwalificeren" , waarom vraag je het dan hier? Verder draait het ook om geld , dat is echt geen "zever" ( :7 ) , teams en coureurs willen geld! Logisch! Er zijn verder niet zoveel simulatie's voor de console's , simulatie's worden vooral gemaakt op PC. Er is een verschillen tussen Simulatie en Race , simulatie is na bootsen, Race-Game is gemaakt voor plezier , als jij aan die game geen plezier hebt , dan is dat gewoon jammer.

dit is een GTA forum , niet een IK-ZOEK-EEN-RACE-GAME-WAARBIJ-JE-MOET-KWALIFICEREN-EN-JULLIE-MOETEN-ME-VERTELLEN-WELKE-GAME forum

Dit is GEEN GTA forum maar een IK ZOEK EN GAME TOPIC !!!!!! Als je toch perce de puntjes op de i wil hebben :)

Racen draait volgens jou puur om geld, teams en coureurs willen geld ......... als jij gaat werken wil je toch ook betaald worden ??? (ik zeg erbij : ALS je gaat werken) !!!

Geplaatst:

dit is een GTA forum , niet een IK-ZOEK-EEN-RACE-GAME-WAARBIJ-JE-MOET-KWALIFICEREN-EN-JULLIE-MOETEN-ME-VERTELLEN-WELKE-GAME forum

Dit is GEEN GTA forum maar een IK ZOEK EN GAME TOPIC !!!!!! Als je toch perce de puntjes op de i wil hebben :)

Racen draait volgens jou puur om geld, teams en coureurs willen geld ......... als jij gaat werken wil je toch ook betaald worden ??? (ik zeg erbij : ALS je gaat werken) !!!

Dit is wél een GTA forum , en dit is het "ik zoek een game" topic, klopt. Je bent ( volgens eigen zeggen ) , ouder dan 15, maar je typt anders aardig veel spelfouten voor een volwassene. En ja , als ik ga werken wil ik betaald worden , coureurs dus ook. Verder ga ik hier niet verder off-topic, ik heb mij zegje gedaan.

Geplaatst:

Wat dacht je van A2 Racer 2? Uiterst realistische races door Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Geld zit erin (te verkrijgen door flitspalen omver te rijden). Realistische snelheidsmonsters als de Trabant en de BMW Z3. De politie zorgt voor spannende achtervolgingen.

Enig puntje is dat het spel is gemaakt door Hollanders.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat dacht je van A2 Racer 2? Uiterst realistische races door Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Geld zit erin (te verkrijgen door flitspalen omver te rijden). Realistische snelheidsmonsters als de Trabant en de BMW Z3. De politie zorgt voor spannende achtervolgingen.

Enig puntje is dat het spel is gemaakt door Hollanders.

http://www.youtube.com/watch?v=sYs1zH_KH5E

Top spel, old times , good times :sigaar:

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Ey gast doe is effe relax man.Wij proberen je ook alleen maar te helpen hoor.Je kan ook gewoon op een normale manier dingen zeggen in plaats van met Caps Lock en honderden vraagtekens te gaan praten.

--

Misschien vind je NFS: Shift wel wat.

In dit spel heb je zicht op handen en stuur en als het goed is kun je kwalificaties doen.

NFS: Shift gameplay

Geplaatst:

Ontopic blijven a.u.b. en reageer gewoon normaal op elkaar.

@Sanchezmoto: Je kunt ook gewoon reageren om mijn PB i.p.v. hier je ongenoegen te uiten.

Geplaatst:

DUS MODERATOREN: DIT MOET IK ACCEPTEREN ALS ZOGEZEGDE "HULP" VOOR MIJN VRAAG NAAR RACE GAMES MET QUALIFICATIE ???????????????????????

IK MOET HEN DUS DANKBAAR ZIJN, ZOALS JIJ DE MODERATOR MIJ DUIDELIJK LIET WETEN IN EEN PRIVE MAIL ??????????????????

Ey gast doe is effe relax man.Wij proberen je ook alleen maar te helpen hoor.Je kan ook gewoon op een normale manier dingen zeggen in plaats van met Caps Lock en honderden vraagtekens te gaan praten.

--

In dit spel heb je zicht op handen en stuur en als het goed is kun je kwalificaties doen.

Jullie doen alsof JULMLIE allemaal het beste willen !!!! En IK krijg hier onder mijn kloten !!!!

ELKE maal opnieuw sturen jullie me links van games ZONDER QUALIFICATIES !!!! En dan zou ik niet mogen kwaad zijn op jullie domme achterlijke reacties ??? Mij helpen?? Als jullie me ECHT zouden helpen zouden jullie geen games sturen van 1997 ofzo ergens in Londe elkaar achtervolgen wanneer ik een FIA GT spel bedoel waain je moet QUALIFICEREN !!!!!!!

Dan ben IK de slechte terwijl jullie gewoonweg domme dingen posten !!

Neem nu die SHIFT : die heb ik en NEEN geen qualificaties erbij !!!!!!!!!!

DUS MODERATOREN: DIT MOET IK ACCEPTEREN ALS ZOGEZEGDE "HULP" VOOR MIJN VRAAG NAAR RACE GAMES MET QUALIFICATIE ???????????????????????

IK MOET HEN DUS DANKBAAR ZIJN, ZOALS JIJ DE MODERATOR MIJ DUIDELIJK LIET WETEN IN EEN PRIVE MAIL ??????????????????

--

Jullie doen alsof JULMLIE allemaal het beste willen !!!! En IK krijg hier onder mijn kloten !!!!

ELKE maal opnieuw sturen jullie me links van games ZONDER QUALIFICATIES !!!! En dan zou ik niet mogen kwaad zijn op jullie domme achterlijke reacties ??? Mij helpen?? Als jullie me ECHT zouden helpen zouden jullie geen games sturen van 1997 ofzo ergens in Londe elkaar achtervolgen wanneer ik een FIA GT spel bedoel waain je moet QUALIFICEREN !!!!!!!

Dan ben IK de slechte terwijl jullie gewoonweg domme dingen posten !!

Neem nu die SHIFT : die heb ik en NEEN geen qualificaties erbij !!!!!!!!!!

Ga lekker naar een ander forum met je ongeduldige geschreeuw. Ik denk niet dat iemand hier op GTAForum zijn of haar best wil doen voor iemand die zich verwend en ondankbaar gedraagt.

Oké, mijn vorige post was misschien niet helemaal serieus bedoeld, maar dat krijg je nou eenmaal als je het niet netjes vraagt. Dan nemen mensen je niet meer serieus.

Mensen als myron.b zijn dan nog zo aardig je alsnog te helpen, maar als je die mensen ook afblaft vrees ik dat je met weinig vrienden overblijft.

Bewerkt: door SpacyColours

Een toontje lager a.u.b., wij reageren ook niet zo vel op jouw ofniet? Wat we hier proberen is je te helpen, laat zien dat je daar begrip voor hebt. ;)

Back on topic: Ik heb zelf een PS3, maar ik weet dat er niet veel race-spellen zijn die aan jouwn eisen voldoen, ik heb een spel gevonden waarbij je vanuit de bestuurdersstoel kan kijken.

Hier heb je een review van de Project Gotham Racing 4 (gevonden via een andere site waar stond dat die ook voor de PS3 was, ik schrok even toen ik de review las, het schijnt dat de game eerst alleen Xbox360 only was, maar hij is naar de PS3 gekomen), als ik zo snel doorlees kan je je ook kwalificeren, wat ik versta onder je hoger op te werken. Hopelijk is dit een game die je zoekt.

@hierboven: ik ben het eigenlijk met je eens, maar ik ben de... euh... hoe zeg je dat, de booste niet.

Bewerkt: door bassieboy35
Geplaatst:

ELKE maal opnieuw sturen jullie me links van games ZONDER QUALIFICATIES !!!! En dan zou ik niet mogen kwaad zijn op jullie domme achterlijke reacties ??? Mij helpen??

IS dat dan niet zo? Er zijn toch ondertussen best veel leden gepasseerd die de moeite hebben genomen om wat op te zoeken voor je, iets wat je klaarblijkelijk zelf niet lukt.

Het zit hem vooral in de vraag en je instelling, je vraagt achter iets zéér specifiek, iets zo specifiek dat er eigelijk maar één game van bestaat (DTM RD 3), dan is het toch ons probleem niet dat we geen andere games kunnen vinden? We zochten gewoon de games die er dan zo dicht mogelijk bij aan leunden. Hier gaan we dan over in "instelling": in plaats van mensen af te snauwen zou je misschien kunnen aanvaarden dat het niet bestaat, zij doen hun best en wees daar eens wat dankbaar voor. Verder denk ik wel dat Spacy (en Kay) alles hebben gezegt dat er moest gezegt worden, het is maar te nemen.

>>> Door Svenie: En bij deze sluiten we deze discussie af?<<<

jullie hebben gewoon een andere kijk op "qualificeren"

"ik zo snel doorlees kan je je ook kwalificeren, wat ik versta onder je hoger op te werken"

DAAR zit nu juist de fout ! Qualificeren is NIET je eigen opwerken zoals meer geld verdienen en grotere races rijden. Qualificeren is een snelle rondetijd neerzetten vlak voor een race wat dan je startpositie bepaald op de grid!

Dacht toch even dat Belgie en Nederland niet zo erg verschillen, blijkbaar wel in taal !!!!

Bewerkt: door Sanchezmoto

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...