VforV Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) bedankt voor de moeite. Als wikigta er beter van wordt, help ik graag . Edit: Het is niet echt een foutje, maar een 'tekort'. Maria Latore is de vrouw van Salvatore. Je komt ze tegen in GTAIII, maar óók in GTA LCS, waar je overigens een paar opdrachten voor moet doen. Edit2: Hilary King Voordat hij nodig is als chaffeur wordt hij neergeschoten terwijl hij de anderen rugdekking geeft bij het vluchten uit de bank. Daar moet uiteraard een lettertje tussen, de u in chauffeur. Bewerkt: 1 maart 2006 door VforV Reageren
MrKooKie Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 1. Ze staat onder de catogorie LCS Personages, nogal logisch. 2. Is al gefikst... Door Lantyz. Reageren
VforV Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 1. Ze staat onder de catogorie LCS Personages, nogal logisch. Ja, maar nu staat er enkel wat ze doet in GTAIII en nog niet in GTA LCS. Bij de GTA's waar ze in voorkomt staat ook nog niet 'Liberty City Stories'. Maar dat komt wel in de loop der tijd in orde zeker? Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Op de kaart met body armor: De bergen body armor in Area 69 zijn alleen beschikbaar tijdens de missie "Black Project", normaal is alleen de body armor in het midden van Area 69 beschikbaar. Zelfde situatie voor de body armor op Madd Dogg's Crib, deze is alleen tijdens "A Home in the Hills" beschikbaar en voor de rest dus daar niet te vinden. Reageren
henk__l Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ik heb het idee dat er wel meer body armors zijn die nog niet beschikbaar zijn aan het begin van het spel. ik had veel moeite nodig om er een voor mezelf te vinden GTAFAN Reageren
VforV Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik denke dat er hier iets niet klopt. In het Noorden, middenin de zee staat zogezegd een Bobcat . Ik ben daar voor de zekerheid eens gaan kijken maar er is alleen water. Er staat trouwens ook een foutje in de titel: LCS map geparkeerde autos Het meervoud van auto schrijf je zo: auto's . Reageren
X-TX Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Link fout; http://nl.wikigta.org/ Pagina inhoud; Charlie.Phost.nlServer informatie: Intel Dual Xeon 2,8 Ghz (2X) 2048 MB ECC RAM 2X 120 GB HD (RAID1) Testbestanden: 10mb.bin Storingen: Op dit moment zijn er geen storingen op deze server. Link met hetzelfde inhoud; http://Charlie.Phost.nl --- Ontdekt door ViceAgent. Edit; Topic over deze fout; Hier Ik heb nooit eerder gezien dat een site bij het maken van een back-up offline is. Bewerkt: 4 maart 2006 door X-TX Reageren
Svenie Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Ik heb een heel klein foutje gezien bij deze:klik Er staat:Je moet jezelf eerst gaan verkleden als golfer zodat je niet opval. Waarschijnlijk moet er achter die opval een t. Groeten svenie edit:in dezelfde missie heb ik nog een fout gevonden:Dus eerst alle andere golfautootjes het water in zodat je vijanden niet meer te voet kunnen vluchten Is die dus niet duw Bewerkt: 5 maart 2006 door svenie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Bedankt voor het melden Svenie. Die eerste heb ik wel veranderd, dus een T erachter. Verder snap ik foutje 2 ook niet helemaal. Je kunt ze er ook een klein eindje inrijden en dan snel uitstappen. Maar dat laat ik aan Lantyz over. Bedankt man Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ik denke dat er hier iets niet klopt. In het Noorden, middenin de zee staat zogezegd een Bobcat . Ik ben daar voor de zekerheid eens gaan kijken maar er is alleen water.Er staat trouwens ook een foutje in de titel: LCS map geparkeerde autos Het meervoud van auto schrijf je zo: auto's . Is al eens gemeld geweest. PatrickW heeft die informatie uit de broncode van de amerikaanse versie gehaald. Dat is dus een foutje die daar inzat. Ik weet wel niet of die er in de europese versie al uitgehaald is. Er spawnt daar inderdaad geen bobcat. Ik meld het patrickW wel nog even. @ svenie; dat moet inderdaad 'duw' zijn. Bij deze gefixed dus. Reageren
Svenie Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ik ben blij dat ik kon helpen ik heb trouwens nog een fout gevonden.klik Gelukkig begint de teller pas als je door de eerste checkpoint ga. Die ga is volgens mij gaat Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Hartelijk bedankt. Het is veranderd Reageren
VforV Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Theft_Auto_Advance Jaartal: 1999 Gek, ik dacht dat GTA Advance zich in 2000 afspeelde (zo staat het toch in de timeline). Reageren
MrKooKie Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Yep, je hebt gelijk, en aangezien andere internet pagina's er ook zo over denken heb ik het maar veranderd. Bedankt voor het melden. Reageren
VforV Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Zaibatsu Corporation In GTA2 is de Zaibatsu Corporation is een gang van enorme omvang, ... Is het niet beter zo: In GTA2 is de Zaibatsu Corporation een gang van enorme omvang . Maarja, iedereen kan eens een foutje maken hé . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.