Ruurd31 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Bij GTA3 zit een klein foutje, alles staat er volgens mij niet recht onderelkaar zoals bij VC en SA. Hier is een screenshot van wat er fout is (zie circel). Ruurd31.. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Voor San Andreas en Vice City hanteren we inderdaad een standaard layout: Missie beschrijving, tips, beloning, screenshots en (eventueel) een kaartje. Toen we dat afspraken waren de meeste GTA3 missies echter al af. En eigenlijk vind ik ze er te mooi uitzien om nog te wijzigen naar de nieuwe lay-out. Misschien later, maar voorlopig even niet Reageren
MrKooKie Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Kwestie van een enter. Wordt zo gefixt. Edit: Het ligt aan je browser, want de laatste wijziging op die pagina was op 2 December. Bewerkt: 23 december 2005 door MrKooKie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Mijn excuus, ik was bij een vriend. Die hebben een laptop met een groot/breed beeld. Dan past er meer tekst op een regel, bij mij thuis het gewoon zoals het hoort. Maar allebeide heren bedankt voor de moeite! Ruurd31.. Reageren
need my speed Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Bij Vice City, bij de savehouses, staat bij het Hyman Condo de beschrijving van de Skumole Shack. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Wordt gefixed, bedankt voor het melden. Edit: Is gefixt, klik Bewerkt: 24 december 2005 door MrKooKie Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 de Vice City Hoofd Missies pagina doet het niet meer... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) Bij mij doet de GTA San Andreas pagina het niet. . Dat ligt gewoon aan je Pc, browser, internet verbinding.. Etc. Bewerkt: 25 december 2005 door MrKooKie Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Dit lijkt meer op een foutje in de code Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Dat heb ik ook bij GTA San Andreas, we weten nog niet waar dat aan ligt. Want bij anderen doet hij het wel. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Op WikiGTA bij Vice City Taxi Driver missies staat dat je er geen 100 in 1 keer hoeft te doen, dus ik d8 oke dan save ik hem ff en stap uit, als je weer instapt staat ie dus gewoon weer op nul.... Ik zeg t ff voordat het bij iemand anders ook gebeurt. Reageren
Dizzee Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Tuurlijk begin je weer bij nul als je de taxi missies opnieuw start, maar in je stats wordt het gewoon opgeteld. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 oww op die manier.... Oke in dat geval heb ik niets gezegd xD Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik denk dat dit ook een foutje is. Op deze (klik) link, staat onderaan websites. Alles is mooi in een hyperlink gezet, bij de eerste link naar de officiele website staat gewoon de link. Moet dat ook niet netjes in een hyperlink staan? Ruurd31.. Reageren
PatrickW Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik denk dat dit ook een foutje is. Op deze (klik) link, staat onderaan websites. Alles is mooi in een hyperlink gezet, bij de eerste link naar de officiele website staat gewoon de link. Moet dat ook niet netjes in een hyperlink staan? Ruurd31.. Inderdaad, fixed... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.