Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij GTA3 zit een klein foutje, alles staat er volgens mij niet recht onderelkaar zoals bij VC en SA.

Hier is een screenshot van wat er fout is (zie circel).

ddd0am.th.jpg

Ruurd31.. :*D

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Timothy

149

• ASPHALT

121

• _KoE_Mzungu

119

• GTA-Sheep

95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Voor San Andreas en Vice City hanteren we inderdaad een standaard layout: Missie beschrijving, tips, beloning, screenshots en (eventueel) een kaartje. Toen we dat afspraken waren de meeste GTA3 missies echter al af. En eigenlijk vind ik ze er te mooi uitzien om nog te wijzigen naar de nieuwe lay-out. Misschien later, maar voorlopig even niet :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Kwestie van een enter. Wordt zo gefixt.

Edit: Het ligt aan je browser, want de laatste wijziging op die pagina was op 2 December.

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst:

Mijn excuus, ik was bij een vriend. Die hebben een laptop met een groot/breed beeld. Dan past er meer tekst op een regel, bij mij thuis het gewoon zoals het hoort. Maar allebeide heren bedankt voor de moeite! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij doet de GTA San Andreas pagina het niet. :cab:. Dat ligt gewoon aan je Pc, browser, internet verbinding.. Etc.

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst:

Dat heb ik ook bij GTA San Andreas, we weten nog niet waar dat aan ligt. Want bij anderen doet hij het wel.

Geplaatst:

Op WikiGTA bij Vice City Taxi Driver missies staat dat je er geen 100 in 1 keer hoeft te doen, dus ik d8 oke dan save ik hem ff en stap uit, als je weer instapt staat ie dus gewoon weer op nul.... Ik zeg t ff voordat het bij iemand anders ook gebeurt.

Geplaatst:

Ik denk dat dit ook een foutje is.

Op deze (klik) link, staat onderaan websites. Alles is mooi in een hyperlink gezet, bij de eerste link naar de officiele website staat gewoon de link. Moet dat ook niet netjes in een hyperlink staan?

Geplaatst:
Ik denk dat dit ook een foutje is.

Op deze (klik) link, staat onderaan websites. Alles is mooi in een hyperlink gezet, bij de eerste link naar de officiele website staat gewoon de link. Moet dat ook niet netjes in een hyperlink staan?

Inderdaad, fixed...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...